Yäk Oksettavaa

Anonyymi

Se viron ihmemies istuu ruokapöydän ääressä paljaat jalat ruokapöydällä toisten laittaessa ruokaa, eikä kukaan sano mitään?

11

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne on istuneet joka päivä ruokapöydällä ja ruoavalmistustasolla (parhaillaan Krisu hämmentäessään paistinpannua!)

• Anonyymi

Olisi mukava tietää kuinka moni istuu työtasolla ja ruokapöydän päällä kotona? Tuolla tuskin kovin puhtaat jalat ja sukat (märät) samoin kuin housut tehtävistä johtuen.

• Anonyymi

Krisukin maannut WC:n lattialla koko päivän ja kontanneet lattioilla, talossa jota ei ole nyt edes siivottu. En voi edes katsoa kun alkavat mättämään mättöä naamaansa. Anulla näpöttää helmet kaulassa ja korvissa, hih tyyli pitää säilyttää.
        Ovatkohan ihka aidot helmet, niitähän tulee säilyttää iholla. Jos Anu olisi jättänyt ne kotiin, olisivat pilalla.
        Anun ja Helmerin keskusteluntynkä on vaan niin vaivaannuttavaa. Jos menisivät panemaan, pitäisin sitä lapseen sekaantumisena.

• Anonyymi

Krisu istuu työpöydällä hellan vieressä ja paistaa kanaa, jalka pöydällä hyvä ettei osu paistinpannuun.

• Anonyymi

Krisu on koko päivän kritisoinut konttaamista likaisella lattialla. Ei tästä nyt TAAS voi Krisua syyttää😂

• Anonyymi

Helmeri ei konttaa, vetää peittoja polvien alla perässään no lattiat pudistuvat sopii siinä sitten syödä. On siinä meillä Peukaloinen ja keittiössä Akka Kepnekainen.

• Anonyymi

Inhottavaahan tuo on, mutta nykytiede kertoo, että pääosa allergioista johtuu liiallisesta hygieniasta. Joten muniensa hierojat ja huuliensa räplääjät huolehtivat läheisiensä hyvinvoinnista.

• Anonyymi

Kevin istuu ruokapöydällä alushoususillaan. Tosi ällöä.
      Kevin vie muilta talossa tilaa, koska jokaisen on oltava varpaillaan Kevinin vuoksi.
      Kevin ei siedä vitsejä.
      Kevin pillittää vain naisia vasten ja sillä on ihan hirveän kuvottava ääni.

• Anonyymi

Minua oksettaa katsoa Keviniä noissa pikkukalsareissaan. Noita tikkujalkoja ei kannattaisi esitellä!
        Ja tuo hiusten vatkaaminen ottaa jo hermoon! Laittaa ruokaa ja hiukset roikkuvat melkein paistinpannussa!
        Koko porukka on sottapyttyjä Villeä lukuunottamatta! Onko uusavuttomat valtaamassa tilaa ns. normaaleilta nuorilta aikuisilta?

BB- talossa siivotaan liian vähän entisiin kausiin verrattuna! Näillä ei ole mitään kuria...
        Siistejä katsojia ällöttää tuo sotku!

• Anonyymi

Kuka on viron ihmemies?

• Anonyymi

Eikös tämä ole Suomen BB. Mitä siellä virolainen tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe