Joo siis voiko 12v olla kivessyöpä kun vasen kives jotai 4,5cm ja oikee 2,5 tai 3 ja oon jotai 155cm ja menos seiskalle. Sillon joskus olisko ollu 5luokalla ku tarkastettiin nii se säsano jotai mun vasemmasta kiveksestä mut en kyl muista et olis ollu mitää kivessyöpä ja sano et tarkastetaan viel 8luokalla. Ja siis karvoja on vähä ja munan koko vähä alle jotai 7-8cm
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ja vielä että kun koskettele kivestäni niin siinä on paljon kyhmyjä tai sellasia ja sit ku painan tarpeeks nii löydän ihan normaalin kiveksen niitten kyhmyjen keskeltä
- Anonyymi
Mee kattoo verkkopankkitunnuksilla omakannasta mitä se on merkannu sinne.
Stondis toi 8cm? Ihan normaali koko murrosiän alussa olevalle pojalle sekä karvotus.
Jos sua vaivaa tai pelottaa toi kives niin varaa aika uroloogilta nii se tarkastaa kaikki jutut vehkeistä. Eikä sitä tarvii pelätä, ne on nähny jo kaiken :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???462263Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021489- 1061168
- 1311067
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71913
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16744- 116698
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23608