PMDD ahdistaa

Anonyymi

Olen 33v ja vauvani on nyt puoli vuotias. Huomaan että se tulee taas, järkyttävä ahdistus viikko ennen menkkoja (menkat alko 2kk synnytyksen jälkeen). Olen nyt kaksi yötä maannut silmät selällään, päässä vilistää kaikki mahdollinen ja uni ei tuu. Päivisin vituttaa kaikki, enkä pysty päästää irti asioista, jankkaan niin että saan riidan aikaan. Oon lisäks yksinäinen, tallattu ja huono. Tää ahdistus on niin valtavaa, että mua pelottaa. Viimeyönä ehdin nähdä unta raiskaamisesta ja se ahdistus olo jäi siitäkin.

Mä tiedän nää liikunta, kasvikset, vitamiinit, veden juonti.. mutta ei se nyt ihan toimi, mua vaan stressaisi kun en taaskaan muistanut juosta, syödä parsakaalia, ostaa vitamiineja, juoda vettä jne.
Mitä keinoja on, masennuslääkkeet? CBD-öljy jopa? mistä saa apua?

0

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        58
        5514
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        194
        3520
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        22
        2345
      4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        18
        2328
      5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        9
        1038
      6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
        Ikävä
        102
        1028
      7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        62
        997
      8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
        Ähtäri
        18
        982
      9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
        Ikävä
        79
        945
      10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        80
        911
      Aihe