Olen 33v ja vauvani on nyt puoli vuotias. Huomaan että se tulee taas, järkyttävä ahdistus viikko ennen menkkoja (menkat alko 2kk synnytyksen jälkeen). Olen nyt kaksi yötä maannut silmät selällään, päässä vilistää kaikki mahdollinen ja uni ei tuu. Päivisin vituttaa kaikki, enkä pysty päästää irti asioista, jankkaan niin että saan riidan aikaan. Oon lisäks yksinäinen, tallattu ja huono. Tää ahdistus on niin valtavaa, että mua pelottaa. Viimeyönä ehdin nähdä unta raiskaamisesta ja se ahdistus olo jäi siitäkin.
Mä tiedän nää liikunta, kasvikset, vitamiinit, veden juonti.. mutta ei se nyt ihan toimi, mua vaan stressaisi kun en taaskaan muistanut juosta, syödä parsakaalia, ostaa vitamiineja, juoda vettä jne.
Mitä keinoja on, masennuslääkkeet? CBD-öljy jopa? mistä saa apua?
PMDD ahdistaa
Anonyymi
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565