Olen 33v ja vauvani on nyt puoli vuotias. Huomaan että se tulee taas, järkyttävä ahdistus viikko ennen menkkoja (menkat alko 2kk synnytyksen jälkeen). Olen nyt kaksi yötä maannut silmät selällään, päässä vilistää kaikki mahdollinen ja uni ei tuu. Päivisin vituttaa kaikki, enkä pysty päästää irti asioista, jankkaan niin että saan riidan aikaan. Oon lisäks yksinäinen, tallattu ja huono. Tää ahdistus on niin valtavaa, että mua pelottaa. Viimeyönä ehdin nähdä unta raiskaamisesta ja se ahdistus olo jäi siitäkin.
Mä tiedän nää liikunta, kasvikset, vitamiinit, veden juonti.. mutta ei se nyt ihan toimi, mua vaan stressaisi kun en taaskaan muistanut juosta, syödä parsakaalia, ostaa vitamiineja, juoda vettä jne.
Mitä keinoja on, masennuslääkkeet? CBD-öljy jopa? mistä saa apua?
PMDD ahdistaa
Anonyymi
0
214
Luetuimmat keskustelut
- 581029
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan72834Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67806- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64667
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8652Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti292585Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16500