Olen 33v ja vauvani on nyt puoli vuotias. Huomaan että se tulee taas, järkyttävä ahdistus viikko ennen menkkoja (menkat alko 2kk synnytyksen jälkeen). Olen nyt kaksi yötä maannut silmät selällään, päässä vilistää kaikki mahdollinen ja uni ei tuu. Päivisin vituttaa kaikki, enkä pysty päästää irti asioista, jankkaan niin että saan riidan aikaan. Oon lisäks yksinäinen, tallattu ja huono. Tää ahdistus on niin valtavaa, että mua pelottaa. Viimeyönä ehdin nähdä unta raiskaamisesta ja se ahdistus olo jäi siitäkin.
Mä tiedän nää liikunta, kasvikset, vitamiinit, veden juonti.. mutta ei se nyt ihan toimi, mua vaan stressaisi kun en taaskaan muistanut juosta, syödä parsakaalia, ostaa vitamiineja, juoda vettä jne.
Mitä keinoja on, masennuslääkkeet? CBD-öljy jopa? mistä saa apua?
PMDD ahdistaa
Anonyymi
0
214
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4722090- 1631377
- 791253
- 951224
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881184- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705