Kirjoitinkohan lentokentän nimen oikein?
No se on sivuseikka.Kysymys kuuluu: Miten Suwarnibhumin lentokentältä pääsee bussilla kaupungin linja-auto asemalle josta lähtee kaukoliikenteen bussit?
Vai pitäisiköhän /kannattaisiko ottaa taksi?
Suwarnibhum
11
962
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä ensin että mille linja-autoasemalle olet menossa. Ei ole vain yhtä, vaan riippuu mihin suuntaan olet linja-autolla matkaamassa. Sitten voitkin itse selvittää googlemapsista kuinka sinne pääsee.
- Anonyymi
Melko hassua, meillä on täällä palstalla "kaksi thaimaassa asuvaa kaikkitietävää thaimaan ammattilaista" Vastausta aloittajan kysymykseen ei ole "kumpainenkaan" saanut aikaiseksi.
Olisipa kysymys sivunnut vuokravosuja, niin kommenttia olisi tullut sylki museonäppikselle roiskuen..
Mutta aloitukseen, airport link alakerrasta ja sitten skytrain. Itse olen aina näitä käyttänyt kun on keskustaan pitänyt mennä. Ja kyllä, pääsee myös laukkujen kanssa.
Selvitä tosiaan miltä asemalta se sinun bussi lähtee.- Anonyymi
En matkustele bussilla.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En matkustele bussilla.
T 2010???????
- Anonyymi
Aamulla taas kiltti psykiatrisetä odottaa uusien eriväristen mukavien nappien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???????
Matkusteletko sinä bussilla?
T 20I0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkusteletko sinä bussilla?
T 20I0Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.
Perhematkailijan nukkuma-aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole perhematkailija.
Onko suvussanne aiemmin esiintynyt luulosairautta.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapäivystäjän nukkuma-aika?
- Anonyymi
Hei. Tuossa ylempänä jo oikeastaan kerrottiinkin olellinen, mutta tässä lisää:
Lentokentän alimmassa kerroksessa on bussipalvelu. Sietä lähtee kuljetuksia kaikille kolmelle varsinaiselle bussisasemalle jotka ovat: pohjoinen, itäinen ja eteläinen bussiasema. tuo eteläinen bussiasema hoitaa myös Bangkokista länteen menevät kuljetukset.
Mutta jos olet menossa esim Pattayalle, Hua Hiniin tai muuhun vastaavaan turistikohteeseen, niin sieltä lentoksentän alakerrasta lähtee niihin suoria kuljetuksia pikkubusseilla parin tunnin välein -muistaakseni myös isompia busseja ainakin Pattayalle. Alakerrasta löytyy niihin lipunmyynti, aikataulut ja hinnat.
Varsinaisille bussiasemille on matkaa ja ne on kaupungissa joten kuljetus niihin kestää. Joten jos otat taksin niin kannattaa samalla kysyä paljonko kyyti itse määränpäähän maksaisi. Kentältä pääsee kaikkiin suuntiin nopeasti moottoriteitä, joten kaupungin ruuhka jää vähäiseksi.
Minä olin vuosi sitten menossa etelään päin ja kuski vei mut kentältä perille tonnilla kun bussiasemalle kyyti olisi maksanut 500. Ja olin perillä monta tuntia aikaisemmin kuin bussilla olisin ollut.
(enkä nyt tyrkytä, mutta jos olet menossa itäänpäin, niin kannattaa ensimmäisenä siirtyä sieltä saapuvien tuloaulasta lähtevien kerrokseen ja kävellä ulos: siellä on jatkuvasti takseja jotka tuo asiakkaita ja jos satut saamaan niiltä "paluukyydin" niin saat sen edullisemmin, ihan siksikin, ettei kuskien tarvitse maksaa erikseen pysäköinnistä, eikä enää kentälle sisäänajosta.)
Lisätietoa busseista löydät mm: https://minnethaimaassa.com/bangkok/bangkokin-bussiasemat/
Hyvää matkaa sulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107197- 474986
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562821Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101328Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861250Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai283945Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30876Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179850