Kirjoitinkohan lentokentän nimen oikein?
No se on sivuseikka.Kysymys kuuluu: Miten Suwarnibhumin lentokentältä pääsee bussilla kaupungin linja-auto asemalle josta lähtee kaukoliikenteen bussit?
Vai pitäisiköhän /kannattaisiko ottaa taksi?
Suwarnibhum
11
965
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä ensin että mille linja-autoasemalle olet menossa. Ei ole vain yhtä, vaan riippuu mihin suuntaan olet linja-autolla matkaamassa. Sitten voitkin itse selvittää googlemapsista kuinka sinne pääsee.
- Anonyymi
Melko hassua, meillä on täällä palstalla "kaksi thaimaassa asuvaa kaikkitietävää thaimaan ammattilaista" Vastausta aloittajan kysymykseen ei ole "kumpainenkaan" saanut aikaiseksi.
Olisipa kysymys sivunnut vuokravosuja, niin kommenttia olisi tullut sylki museonäppikselle roiskuen..
Mutta aloitukseen, airport link alakerrasta ja sitten skytrain. Itse olen aina näitä käyttänyt kun on keskustaan pitänyt mennä. Ja kyllä, pääsee myös laukkujen kanssa.
Selvitä tosiaan miltä asemalta se sinun bussi lähtee.- Anonyymi
En matkustele bussilla.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En matkustele bussilla.
T 2010???????
- Anonyymi
Aamulla taas kiltti psykiatrisetä odottaa uusien eriväristen mukavien nappien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???????
Matkusteletko sinä bussilla?
T 20I0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkusteletko sinä bussilla?
T 20I0Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.
Perhematkailijan nukkuma-aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole perhematkailija.
Onko suvussanne aiemmin esiintynyt luulosairautta.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstapäivystäjän nukkuma-aika?
- Anonyymi
Hei. Tuossa ylempänä jo oikeastaan kerrottiinkin olellinen, mutta tässä lisää:
Lentokentän alimmassa kerroksessa on bussipalvelu. Sietä lähtee kuljetuksia kaikille kolmelle varsinaiselle bussisasemalle jotka ovat: pohjoinen, itäinen ja eteläinen bussiasema. tuo eteläinen bussiasema hoitaa myös Bangkokista länteen menevät kuljetukset.
Mutta jos olet menossa esim Pattayalle, Hua Hiniin tai muuhun vastaavaan turistikohteeseen, niin sieltä lentoksentän alakerrasta lähtee niihin suoria kuljetuksia pikkubusseilla parin tunnin välein -muistaakseni myös isompia busseja ainakin Pattayalle. Alakerrasta löytyy niihin lipunmyynti, aikataulut ja hinnat.
Varsinaisille bussiasemille on matkaa ja ne on kaupungissa joten kuljetus niihin kestää. Joten jos otat taksin niin kannattaa samalla kysyä paljonko kyyti itse määränpäähän maksaisi. Kentältä pääsee kaikkiin suuntiin nopeasti moottoriteitä, joten kaupungin ruuhka jää vähäiseksi.
Minä olin vuosi sitten menossa etelään päin ja kuski vei mut kentältä perille tonnilla kun bussiasemalle kyyti olisi maksanut 500. Ja olin perillä monta tuntia aikaisemmin kuin bussilla olisin ollut.
(enkä nyt tyrkytä, mutta jos olet menossa itäänpäin, niin kannattaa ensimmäisenä siirtyä sieltä saapuvien tuloaulasta lähtevien kerrokseen ja kävellä ulos: siellä on jatkuvasti takseja jotka tuo asiakkaita ja jos satut saamaan niiltä "paluukyydin" niin saat sen edullisemmin, ihan siksikin, ettei kuskien tarvitse maksaa erikseen pysäköinnistä, eikä enää kentälle sisäänajosta.)
Lisätietoa busseista löydät mm: https://minnethaimaassa.com/bangkok/bangkokin-bussiasemat/
Hyvää matkaa sulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865