Suwarnibhum

Anonyymi

Kirjoitinkohan lentokentän nimen oikein?
No se on sivuseikka.Kysymys kuuluu: Miten Suwarnibhumin lentokentältä pääsee bussilla kaupungin linja-auto asemalle josta lähtee kaukoliikenteen bussit?
Vai pitäisiköhän /kannattaisiko ottaa taksi?

11

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvitä ensin että mille linja-autoasemalle olet menossa. Ei ole vain yhtä, vaan riippuu mihin suuntaan olet linja-autolla matkaamassa. Sitten voitkin itse selvittää googlemapsista kuinka sinne pääsee.

    • Anonyymi

      Melko hassua, meillä on täällä palstalla "kaksi thaimaassa asuvaa kaikkitietävää thaimaan ammattilaista" Vastausta aloittajan kysymykseen ei ole "kumpainenkaan" saanut aikaiseksi.
      Olisipa kysymys sivunnut vuokravosuja, niin kommenttia olisi tullut sylki museonäppikselle roiskuen..
      Mutta aloitukseen, airport link alakerrasta ja sitten skytrain. Itse olen aina näitä käyttänyt kun on keskustaan pitänyt mennä. Ja kyllä, pääsee myös laukkujen kanssa.
      Selvitä tosiaan miltä asemalta se sinun bussi lähtee.

      • Anonyymi

        En matkustele bussilla.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En matkustele bussilla.

        T 2010

        ???????


      • Anonyymi

        Aamulla taas kiltti psykiatrisetä odottaa uusien eriväristen mukavien nappien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???????

        Matkusteletko sinä bussilla?

        T 20I0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkusteletko sinä bussilla?

        T 20I0

        Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista pyrkiä invataksin etupenkille, kallion kulmilla voit nähdä vuokravosuja.

        Perhematkailijan nukkuma-aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhematkailijan nukkuma-aika?

        En ole perhematkailija.
        Onko suvussanne aiemmin esiintynyt luulosairautta.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhematkailijan nukkuma-aika?

        Palstapäivystäjän nukkuma-aika?


    • Anonyymi

      Hei. Tuossa ylempänä jo oikeastaan kerrottiinkin olellinen, mutta tässä lisää:
      Lentokentän alimmassa kerroksessa on bussipalvelu. Sietä lähtee kuljetuksia kaikille kolmelle varsinaiselle bussisasemalle jotka ovat: pohjoinen, itäinen ja eteläinen bussiasema. tuo eteläinen bussiasema hoitaa myös Bangkokista länteen menevät kuljetukset.
      Mutta jos olet menossa esim Pattayalle, Hua Hiniin tai muuhun vastaavaan turistikohteeseen, niin sieltä lentoksentän alakerrasta lähtee niihin suoria kuljetuksia pikkubusseilla parin tunnin välein -muistaakseni myös isompia busseja ainakin Pattayalle. Alakerrasta löytyy niihin lipunmyynti, aikataulut ja hinnat.

      Varsinaisille bussiasemille on matkaa ja ne on kaupungissa joten kuljetus niihin kestää. Joten jos otat taksin niin kannattaa samalla kysyä paljonko kyyti itse määränpäähän maksaisi. Kentältä pääsee kaikkiin suuntiin nopeasti moottoriteitä, joten kaupungin ruuhka jää vähäiseksi.

      Minä olin vuosi sitten menossa etelään päin ja kuski vei mut kentältä perille tonnilla kun bussiasemalle kyyti olisi maksanut 500. Ja olin perillä monta tuntia aikaisemmin kuin bussilla olisin ollut.
      (enkä nyt tyrkytä, mutta jos olet menossa itäänpäin, niin kannattaa ensimmäisenä siirtyä sieltä saapuvien tuloaulasta lähtevien kerrokseen ja kävellä ulos: siellä on jatkuvasti takseja jotka tuo asiakkaita ja jos satut saamaan niiltä "paluukyydin" niin saat sen edullisemmin, ihan siksikin, ettei kuskien tarvitse maksaa erikseen pysäköinnistä, eikä enää kentälle sisäänajosta.)

      Lisätietoa busseista löydät mm: https://minnethaimaassa.com/bangkok/bangkokin-bussiasemat/

      Hyvää matkaa sulle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe