Villen rääkkääminen ja sivuuttaminen

Anonyymi

Röökipaikan porukan läyhääminen villestä on karannut jo aivan käsistä. Koko ajan jauhetaan pahaa selän takana. on kyllä lapsellista toimintaa.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Villen iso pää kestää.

    • Anonyymi

      Pohjasakka aikoo häätää talosta ainoan sivistyeen ihmisen

      • Anonyymi

        Niinpä, Se tuntuu kyllä pahalta. Aika surkeeta ryhmää noi Läyhääjät..


    • Anonyymi

      Ainoastaan Villellä on käytöstapoja tuossa porukassa. On varmasti kauheaa olla tuolla sotkun ja saastan keskellä, silti Ville on ystävällinen, yrittää keskustella ja ottaa jokaisen huomioon. Nostan korkealle hattua Villelle!

      • Anonyymi

        Jep, Mukava mies. Reilu. Ja Säälittävät läyhääjät heittävät hänet illalla ulos :0(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Mukava mies. Reilu. Ja Säälittävät läyhääjät heittävät hänet illalla ulos :0(

        Onneksi ne räyhä-ääliöt eivät saaneet villeä vielä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Mukava mies. Reilu. Ja Säälittävät läyhääjät heittävät hänet illalla ulos :0(

        Onneksi se vauvan tasolla ollut mira lähti meneen. Oli ihan röökipaikan köörin johdateltavissa... Ei tod mikään järkevä ihminen.


    • Anonyymi

      Miksi edes meni sinne kun tiesi että ryyppäävät kuitenkin, eikä ottanut edes korvatulppia mukaan.

      • Anonyymi

        Jos haluaa, niin korvatulpat voi pyytää Isolta Veljeltä. Varmasti on mennessään tiennyt mitä talossa tapahtuu, ei tämä formaatti ole mikään pyhäkoulu tai suviseurat.


    • Anonyymi

      Ville ainut aikuinen, ja normaali ihminen.Hänen vakaumuksensa ei haittaa, mutta kuinka edes puhua muille Jumalasta, kun eivät ole ilmeisesti asiasta koskaan kuulleetkaan?Ei oikea paikka evankelistajalle.

    • Anonyymi

      Tuohon kiusaamiseen/seläntakana haukkumiseen pitäisi kyllä puuttua.Näyttää vaikka ne pätkät kaikille josko heräisi vaikka terve häpeäntunne.

      • Anonyymi

        Juuri näin mietin minäkin, tasapuolisuuden vuoksi videot kehiin, jotta pysytään totuudessa.


    • Anonyymi

      Pitäähän sellaista ihmistä haukkua, joka ei halua tehdä tasan samaa kuin muutkin. Jos et tee samaa. Jos et ole samanlainen kuin muut. Sinua hyljeksitään ja haukutaan. Villen vaan olisi pitänyt tietää tämä jo taloon mennessään, että hänenlaisellaan ei tule siellä helppoa olemaan. Jos muita hänenlaisiaan ei talossa ole. Yksin, erilaisena joutuu silmätikuksi ja koetaan sopimattomana porukkaan. Näin se vaan aina menee. Kevinin erilaisuuttakaan ei vierasteta niin voimakkaasti, kuin Villen. Ehkä Kevin enemmän mielistelee muita, kuin Ville. Siksi, koska Kevin pelkää liikaa torjutuksi tulemista.

      • Anonyymi

        Ville on mennyt taloon Jeesukseksi pelastamaan syntiset ja haluaakin tulla marttyyriksi.


    • Anonyymi

      Ville on hyvä tyyppi! Ainut joka kärsii sekasotkusta ja älyttömistä jutuista. Luulisi noitten naisten, vieläpä äiti-ihmisen, yrittävän pitää jotain järjestystä yllä.
      Kyllä nostan pipoani minäkin Villelle, en itse kestäisi tuota hullunmyllyä!

      • Anonyymi

        Komppaan edellistä.Onneksi Ville pääsee oman rakastavan perheensä pariin.


      • Anonyymi

        En minäkään uskonasioista perusta, mutta Ville on paras tuolla kokonaisuuden kannalta. Siisti, osaava, toiset huomioiva, heikompien puolella eli normaali.


    • Anonyymi

      Ville sais mun puolesta vaikka voittaa koko homman.. Se että helmeri voittaa... En tykkää. Todella tylsä hahmo, ja ei puhu mitään Vakavaa/tärkeää. Nysvää vaan sen anun sylissä ja hymyilee nätisti. On siinä "mies".

      • Anonyymi

        kyllä toi kylpytakkimies rupee jo ärsyttään , laiska , luulee liikoja itestään


      • Anonyymi

        Millaa kai kiusataan ja Ville otti asian esille Millan kanssa.
        Olen todella pettynyt Kimmoon, nyt ymmärrän miksi uraa tehnyt mies vaihtaa ammattia ja lähtee BB-taloon, Kimmo on pahempi kuin kobra.

        En seuraa öisiä juttuja, enkä ryyppyiltoja, en siis tiedä kuinka Millaa nyt syödään ulos.
        Äsken Milla meni keittiöön ja kertoi ettei tiedä kuinka ruoka tehdään, kukaan ei vastannut.
        Paikalla, Kimmo, Elmeri ja Jukkakin taisi olla mukana.
        Miten ala-arvoista, alhaista ja kuvottavaa. Pahinta on ihmisen ulos jättäminen kaikesta.
        Jos tuotanto tuon siunaa, jättäkäämme koko BB väliin.


      • Anonyymi

        Kuunnelkaa miten Helmeri apinoi muiden puheita, ei mitään omaa sanottavaa. Vaikea kuvitella, että yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunnelkaa miten Helmeri apinoi muiden puheita, ei mitään omaa sanottavaa. Vaikea kuvitella, että yrittäjä.

        Yrittäjää on monelaista, Helmeri myös apinoi ammatikseen.
        Kristian on huomannut Kimmon puuhat ja pysyy viisaasti sivussa. Kauheaa jos Kimmo suorittaa opintonsa loppuun ja on joskus alalla. Taisi kuitenkin uusi uljas ura tyssätä BB-talo sekoiluihin. Kimmon käytös päiväkirjahuoneessa oli säälittävän reppanan känniuhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä toi kylpytakkimies rupee jo ärsyttään , laiska , luulee liikoja itestään

        En minäkään tykkää kun koko päivä ollaan pukematta ylleen päivä vaatteita. Helmeri ei kyllä tuo esille itse asioita, vaan toiset luulevat hänet miljonääriksi . Mitä sitä korjaamaan jos itse on ansainnut työllään elämisen. Yrittämistä ei kannata kadehtia, kaikilla on siihen mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaa kai kiusataan ja Ville otti asian esille Millan kanssa.
        Olen todella pettynyt Kimmoon, nyt ymmärrän miksi uraa tehnyt mies vaihtaa ammattia ja lähtee BB-taloon, Kimmo on pahempi kuin kobra.

        En seuraa öisiä juttuja, enkä ryyppyiltoja, en siis tiedä kuinka Millaa nyt syödään ulos.
        Äsken Milla meni keittiöön ja kertoi ettei tiedä kuinka ruoka tehdään, kukaan ei vastannut.
        Paikalla, Kimmo, Elmeri ja Jukkakin taisi olla mukana.
        Miten ala-arvoista, alhaista ja kuvottavaa. Pahinta on ihmisen ulos jättäminen kaikesta.
        Jos tuotanto tuon siunaa, jättäkäämme koko BB väliin.

        Höpön höpö. Milla suunnitteli velkaani ruokaa ja toiset normi( yleistä lasangea). Löysi itse kuitenkin ohjeen. Parasta seurata ohjelmaa ennen kuin arvostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjää on monelaista, Helmeri myös apinoi ammatikseen.
        Kristian on huomannut Kimmon puuhat ja pysyy viisaasti sivussa. Kauheaa jos Kimmo suorittaa opintonsa loppuun ja on joskus alalla. Taisi kuitenkin uusi uljas ura tyssätä BB-talo sekoiluihin. Kimmon käytös päiväkirjahuoneessa oli säälittävän reppanan känniuhoa.

        Kyllä minä ainakin voisin käyttää Kimmon lähipalveluja jos tarvitsisin. Oikeuden mukaisuus tuntuu olevan kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin voisin käyttää Kimmon lähipalveluja jos tarvitsisin. Oikeuden mukaisuus tuntuu olevan kohdillaan.

        Perhana kun noi mun kirjoitus virheet muuttaa sanojen merkityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin voisin käyttää Kimmon lähipalveluja jos tarvitsisin. Oikeuden mukaisuus tuntuu olevan kohdillaan.

        Niin kiero etten luottaisi hetkeäkään.


    • Anonyymi

      Miksi "uskova"(heh) osallistuu tälläseen ohjelmaan. Täysin käsittämätöntä!
      En käsitä sitäkään miksi uskovat yleensäkään katsovat tälläsiä ohjelmia!

      Eikö "uskoville" voisi järjestää oma BB-ohjelma niin saisivat sitten rauhassa rukoilla ja hoilata virsiään, sekä paheksua moraalitonta maailmaa.

    • Anonyymi

      Ville on mun super suosikki numero yksi! Mahtava isähahmo ja tasapainoinen. Uskaltaa sanoa mitä mieltä on ja pysyy kannassaan. Ei niia eikä kumarra joka suuntaan. Hyvä särmä tyyppi.

      • Anonyymi

        Ville ei todellakaan hymyile koskaan. Äänestyskuvassakin hänellä on pää kummallisessa uhmakkaassa asennossa- Minä olen se Ville, taivaaniskän poika! Eikä hymynhäivääkään. Onko tämä luonteenpiirre, tälläinen tosikkomaisuus?
        Vai kuuluuko se hänen mielestään uskoon? Uskontohan ei kiellä iloitsemista ja hymyilyä, eikä nauruakaan.
        Mutta, jotkut uskovaiset vaan ovat ankeita, synkkiä ja tosikkoja. Luulevat kai, että hassuttelu ja nauraminen on syntiä ja väärin. Usko on myös iloinen asia. Sitä ei pitäisi unohtaa.
        Katsokaa kuinka iloisesti Amerikassa gospelkuorot tanssii ja ylistää Herraa.
        Tanssivat ja hymyilevät. Toisin kuin meillä uskovat. Istuvat penkeissään jäykkinä ja ottavat teennäisen jäyhän ja hartaan, hurskaan perusilmeensä.
        Mulkoilevat paheksuen niitä, jotka hymyilee ja nauraa.
        Vaikka ei se ilo ja hauskuus ole yhtään sopimatonta uskovillekaan.
        Mikä lienee, tämä ilon paheksuminen, körttijäänne ammoisilta ajoilta ?


    • Anonyymi

      Se o nii notta ville toloo voittamahan bbn !!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe