Hoitajan oheistyöt

Anonyymi

Koska sairaanhoitajat, lähihoitajat pääsevät tekemään vain omaa työtään. Paljon puhutaan mutta edelleen iso osa työajasta yksityisillä firmoilla menee lattioiden pesemiseen, ruuan laittoon pyykin pesuun jälkikäsittelyyn, tiskaamiseen vielä muut oheistyöt, kuten roiskien kerääminen kuskaaminen jätekatokseen ja niitä tulee useampi jätesäkillinen vuorokaudessa, eikä tässä vielä kaikki on keittiön koneiden huoltoa ja pesua mitä muuta tekemistä keksitään, kuten ikkunoiden pesua keväisin ja syksyisin, verhojen vaihto siinä yhteydessä. Jos kokki tai siivooja sairastuu sijaista ei heille oteta tai saada vaan työt lankeavat hoitajille, mitä näitä kilttejä hoitajia riittääkin, kun ei osata sanoa ei. En yhtään ihmettele, että hoitajat uupuvat, aina on huono omatunto kun ei kerkeä tekemään sitä omaa työtään kunnolla vaan se tehdään tämän muun työn ohessa. Ajatukset vuoron aikana risteilee yleensä siinä missä välissä mikäkin työ tehdään. Ruoka ja lääkkeet pitää saada asukkaille ajallaan, pesut pitää tehdä asukkaat saattaa päiväkuntoon, ja yökuntoon, käyttää vessassa, tehdä haavahoidot, syöttää niitä jotka itse eivät siihen kykene. Ulkoilemaan asukkaiden kanssa ei keretä enää ollenkaan, kun mitoitus on mitä on. Siivooja käy kerran pari viikossa tekemässä perusteellisemmat siivoukset jos ei ole sairauslomalla, kokko on viikonloput vapaalla tällaista tämä o. Liitot eivät tee mitään puhuvat kyllä, eroan liitosta ja vaihdat työpaikkaa ensi keväänä, jos eivät parempaa työehtosopimusta pysty neuvottelemaa, olen aivan loppu tässä nykyisessä paikassa. Lisäksi o paljon pitkiä päiviä jotka syövät voimavaroja ja pelätään sairauslomia, koska sijaisia ei saada mistään.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        74
        3460
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        201
        2922
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        25
        2800
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2688
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        22
        2604
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2405
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        233
        1972
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1827
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        42
        1733
      10. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        157
        1622
      Aihe