Pitkän linjan kirjoittajat ilmoittautukaa ;)

Paljon on tullut kestettyä kaikkea, mutta olen kirjoittanut foorumilla yli viisituhatta viestiä tällä nimimerkillä vuodesta 2009 alkaen.

Löytyykö muita pitkän linjan kirjoittajia rekisteröidyllä nimimerkillä tai ilman?

Ilmoittaudu tässä, jos huvittaa, kun täällä ei pysty sitä tietoa ainakaan vielä etsimään.

Voisihan ylläpitäjä palkitakin runsaita sisällöntuottajiaan jollain lailla!

7

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

V. 2004 asti olen liki päivittäin kirjoitellut, nikillä ja ilman.
      Kaksikin rekisteröityä nikkiä on.

Monessa mukana ja tämä uudistus ei nyt nappaa.

• Anonyymi

Ei nappaa ei, "lue lisää" ei avaudu joten muualla palstailen nykyään. Kuvien rastitus ja kirjoittajien anonyymiys olivat myös erittäin huonoja ratkaisuja.

• Anonyymi

Kumma juttu. Yleensä päivityksessä korjataan vanhoja virheitä.
      Täällä niitä lisätään eikä vanhoja korjata.

• Anonyymi

Juuri näin. Tehdään huonommaksi käyttäjälle. Tämän piti parantaa käytettävyyttä puhelimella. En huomaa mitään hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Tehdään huonommaksi käyttäjälle. Tämän piti parantaa käytettävyyttä puhelimella. En huomaa mitään hyvää.

Minä taas havaitsin selkeän eron entiseen läppärillä.
        Heikkeni merkittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas havaitsin selkeän eron entiseen läppärillä.
        Heikkeni merkittävästi.

Vuosikaudet viihtynyt tällä sivustolla. Nyt selkeä vähentyminen uudistuksen jälkeen. Ei enää innosta tämä sivusto, kun tehdään niin ankeaksi ja monimutkaistetaan asioita. Pelkästään tämä vaaleanvihreä väri on niin luotaantyöntävää, saati himmeät kirjoitukset. No, aikansa kutakin. Löytyyhän noita kirjoitusalustoja. Ei S24 ole ainoa.

• Anonyymi

Miten teillä muilla puhelinkäyttäjillä on tuo aloituksen tekstin koko? Onko samankokoinen kuin vastauksissa?
      Minulla ei. Asetuksista säätänyt, mutta jostain syystä ei vaikuta tuohon aloitustekstiin, vaan teksti on pientä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe