Paljon on tullut kestettyä kaikkea, mutta olen kirjoittanut foorumilla yli viisituhatta viestiä tällä nimimerkillä vuodesta 2009 alkaen.
Löytyykö muita pitkän linjan kirjoittajia rekisteröidyllä nimimerkillä tai ilman?
Ilmoittaudu tässä, jos huvittaa, kun täällä ei pysty sitä tietoa ainakaan vielä etsimään.
Voisihan ylläpitäjä palkitakin runsaita sisällöntuottajiaan jollain lailla!
Pitkän linjan kirjoittajat ilmoittautukaa ;)
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
V. 2004 asti olen liki päivittäin kirjoitellut, nikillä ja ilman.
Kaksikin rekisteröityä nikkiä on.
Monessa mukana ja tämä uudistus ei nyt nappaa.- Anonyymi
Ei nappaa ei, "lue lisää" ei avaudu joten muualla palstailen nykyään. Kuvien rastitus ja kirjoittajien anonyymiys olivat myös erittäin huonoja ratkaisuja.
- Anonyymi
Kumma juttu. Yleensä päivityksessä korjataan vanhoja virheitä.
Täällä niitä lisätään eikä vanhoja korjata.- Anonyymi
Juuri näin. Tehdään huonommaksi käyttäjälle. Tämän piti parantaa käytettävyyttä puhelimella. En huomaa mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tehdään huonommaksi käyttäjälle. Tämän piti parantaa käytettävyyttä puhelimella. En huomaa mitään hyvää.
Minä taas havaitsin selkeän eron entiseen läppärillä.
Heikkeni merkittävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas havaitsin selkeän eron entiseen läppärillä.
Heikkeni merkittävästi.Vuosikaudet viihtynyt tällä sivustolla. Nyt selkeä vähentyminen uudistuksen jälkeen. Ei enää innosta tämä sivusto, kun tehdään niin ankeaksi ja monimutkaistetaan asioita. Pelkästään tämä vaaleanvihreä väri on niin luotaantyöntävää, saati himmeät kirjoitukset. No, aikansa kutakin. Löytyyhän noita kirjoitusalustoja. Ei S24 ole ainoa.
- Anonyymi
Miten teillä muilla puhelinkäyttäjillä on tuo aloituksen tekstin koko? Onko samankokoinen kuin vastauksissa?
Minulla ei. Asetuksista säätänyt, mutta jostain syystä ei vaikuta tuohon aloitustekstiin, vaan teksti on pientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1405991Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu475873Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju584490Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko704011Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta953577- 853434
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1533301Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä161353