Nyt on Bahtin kurssin suunta oikea!

Anonyymi

Vihdoinkin Thaimaasta saadaan pohjasakka pois. Tätä on kaikki odottaneet.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, kaikki maataloustukiaisilla loisivat peräkammaripojat, kuten jo siinä poistetussa ketjussa pääteltiin!

    • Anonyymi

      Brexit laskee puntaa, joten brittien romahtaessa deflatorinen kehitys on aivan ovella.

    • Varattomilla, muutenkaan ei ole mahdollista oleilla thaimaassa, varmaan siksi pattayan illuusio matkailu on palstalla hyvin suosittua, eläkeleiman passiin saaminen edellyttää 22.000 euron nettoeläkettä kuukaudessa, tai vastaavia tuloja tekemättä mitään... eikä kela sellaisia maksa. nyt vielä ongelmia aiheuttaa sairauskuluvakuutus joka maksaa noin 1-2 kegeä vuodessa.

      • Anonyymi

        Espanjan Jorvin illuusiomies on taas täällä eläkkeitä ja kelaa mainostamassa toisella tittelillään ja on ongelmaa jos jonkinlaista. Muista nyt kuitenkin että Thaimaassa on 3 miljoonaa ulkomaalaista joilla ei ole samoja ongelmia kuin sinulla.


      • Anonyymi

        Siksihän sinäkin suomeen palasit


      • Anonyymi

        Dumbokin vain illuusiomatkailee suomi24 illuusiomatkoja. Kela maksaa hoidot ja taksit, mikäs on ollessa..
        Kerroppa taas vähän thaimaan uutisia vaikka viisumeista..


      • Anonyymi

        Höpö höpö visaa hakiessa pitää varallisuutta olla reilu 20k€, sen jälkeen riittää normi tasaiset eläkkeet.


      • Anonyymi

        "Varattomilla, muutenkaan ei ole mahdollista oleilla thaimaassa, varmaan siksi pattayan illuusio matkailu on palstalla hyvin suosittua, eläkeleiman passiin saaminen EDELLYTTÄÄ 22.000 EURON nettoeläkettä kuukaudessa,"

        Vai 22000 euron nettoeläke kuukaudessa. Menikö puurot ja vellit sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varattomilla, muutenkaan ei ole mahdollista oleilla thaimaassa, varmaan siksi pattayan illuusio matkailu on palstalla hyvin suosittua, eläkeleiman passiin saaminen EDELLYTTÄÄ 22.000 EURON nettoeläkettä kuukaudessa,"

        Vai 22000 euron nettoeläke kuukaudessa. Menikö puurot ja vellit sekaisin?

        Tuo numball kirjoittaa aina täyttä sontaa kun palstalle ilmestyy..
        Melkoinen nettoeläke 22.000 ekeä kuussa..
        Ainoastaan Lento kapteenilla voisi toki olla..


      • Anonyymi

        Kerrohan numball mikä sinulle on niin vaikeaa tuossa viisumiasiassa..??
        Jos olet työurasi ehtoopuolella kuten minä, kyllä täytyy tuo summa tililtä löytyä.
        Pankista, lääkäriltä ja muut paprut notaarille kirje postiin. Aina on visa tullut reilussa viikossa
        Ei siinä mitään niin vaikeaa ole että siitä pitää kerta viikkoon täällä kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö visaa hakiessa pitää varallisuutta olla reilu 20k€, sen jälkeen riittää normi tasaiset eläkkeet.

        joo, kirjoitin väärin tarkoitin tietysti vuosituloja, elin 22.000 euroa vuodessa joka on varsin paljon suomalaisten eläketasoon verrattuna, meridiaanieläke on noin 15.000 euroa bruttona vuodessa eli valtaosa eläkkeensaajista kuuluu tuohon sarjaan.,

        Varallisuudella ei ole merkitystä, vaan sillä että on laittaa 800.000 paateroa tilille kolmea kuukautta ennen kuin haetaan extension of stay, tai on suurlähetystön vahvistama eläketodistus 65.000 paateroa kuukaudessa eläkeyhtiön maksamaa eläketuloa.t sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö visaa hakiessa pitää varallisuutta olla reilu 20k€, sen jälkeen riittää normi tasaiset eläkkeet.

        joo, kirjoitin väärin tarkoitin tietysti vuosituloja, elin 22.000 euroa vuodessa joka on varsin paljon suomalaisten eläketasoon verrattuna, meridiaanieläke on noin 15.000 euroa bruttona vuodessa eli valtaosa eläkkeensaajista kuuluu tuohon sarjaan.,

        Varallisuudella ei ole merkitystä, vaan sillä että on laittaa 800.000 paateroa tilille kolmea kuukautta ennen kuin haetaan extension of stay, tai on suurlähetystön vahvistama eläketodistus 65.000 paateroa kuukaudessa eläkeyhtiön maksamaa eläketuloa.t sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö visaa hakiessa pitää varallisuutta olla reilu 20k€, sen jälkeen riittää normi tasaiset eläkkeet.

        joo, kirjoitin väärin tarkoitin tietysti vuosituloja, elin 22.000 euroa vuodessa joka on varsin paljon suomalaisten eläketasoon verrattuna, meridiaanieläke on noin 15.000 euroa bruttona vuodessa eli valtaosa eläkkeensaajista kuuluu tuohon sarjaan.,

        Varallisuudella ei ole merkitystä, vaan sillä että on laittaa 800.000 paateroa tilille kolmea kuukautta ennen kuin haetaan extension of stay, tai on suurlähetystön vahvistama eläketodistus 65.000 paateroa kuukaudessa eläkeyhtiön maksamaa eläketuloa.t sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan numball mikä sinulle on niin vaikeaa tuossa viisumiasiassa..??
        Jos olet työurasi ehtoopuolella kuten minä, kyllä täytyy tuo summa tililtä löytyä.
        Pankista, lääkäriltä ja muut paprut notaarille kirje postiin. Aina on visa tullut reilussa viikossa
        Ei siinä mitään niin vaikeaa ole että siitä pitää kerta viikkoon täällä kirjoittaa.

        Se että useamman vuoden kokemus thaimaan matkaajista kertoo toista, kuin tulee aika uusia extension of stay ei olekaan tuota massia mitä tarvitaan tuon uusimiseen, silloin on kaksi vaihtoehtoa, jätetään uusimatta koko extension tai ostaan se asioimistoimistosta, jälkimmäinen on torpattu jo niin että tarkastavat tilin saldon joka kolmas kuukausi, 90 vrk ilmoittautumisen yhteyessä, toinen johtaa kiinni jäädessä matkaan karkoituskeskukseen sekä maahantulo bani jopa 10 vuotta.

        Jokainen voi hakea ja helposti saada viisumin thaimaahan, mutta kolmen kuukauden jälkeen extension of stay voi jäädä saamatta edellä mainitusta syystä... minulla ei ole jäänyt koskaan, asiani on kunnossa mutta usealla tutulla ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Se että useamman vuoden kokemus thaimaan matkaajista kertoo toista, kuin tulee aika uusia extension of stay ei olekaan tuota massia mitä tarvitaan tuon uusimiseen, silloin on kaksi vaihtoehtoa, jätetään uusimatta koko extension tai ostaan se asioimistoimistosta, jälkimmäinen on torpattu jo niin että tarkastavat tilin saldon joka kolmas kuukausi, 90 vrk ilmoittautumisen yhteyessä, toinen johtaa kiinni jäädessä matkaan karkoituskeskukseen sekä maahantulo bani jopa 10 vuotta.

        Jokainen voi hakea ja helposti saada viisumin thaimaahan, mutta kolmen kuukauden jälkeen extension of stay voi jäädä saamatta edellä mainitusta syystä... minulla ei ole jäänyt koskaan, asiani on kunnossa mutta usealla tutulla ei ole ollut.

        Et vastannut kysymykseen, mikä siinä on niin vaikeaa..??? Itselläni ollut tuo eläkevisa 6 vuotta ja mielestäni en ole mikään supersankari että siitä pitäisi täällä kerta viikkoon kirjoittaa.
        Sulla lyö tyhjää pahemman kerran.
        Kuvitteletko että paljonkin parempi ihminen kun muut oikeasti thaimaassa oleskelevat fallet.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen, mikä siinä on niin vaikeaa..??? Itselläni ollut tuo eläkevisa 6 vuotta ja mielestäni en ole mikään supersankari että siitä pitäisi täällä kerta viikkoon kirjoittaa.
        Sulla lyö tyhjää pahemman kerran.
        Kuvitteletko että paljonkin parempi ihminen kun muut oikeasti thaimaassa oleskelevat fallet.?

        Ei muuten ole ollut, puhut höpölöpöjä kysymysmerkkimies, sun elämäs on ... ???........et vastannut kysymykseen...???...???...???

        Minä ainakin olen parempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole ollut, puhut höpölöpöjä kysymysmerkkimies, sun elämäs on ... ???........et vastannut kysymykseen...???...???...???

        Minä ainakin olen parempi kuin sinä.

        Senssu ei asukaan thaimaassa vaan suomessa..
        Jos jotain väittää sille on myös hyvä olla perustelut.
        Jaa senssu, aijaappa niitä espanjan kuitteja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu ei asukaan thaimaassa vaan suomessa..
        Jos jotain väittää sille on myös hyvä olla perustelut.
        Jaa senssu, aijaappa niitä espanjan kuitteja..

        ?
        Olen sinua ja senssuakin parempi.

        Jos jotain väittää ....... aijaten kuuden vuoden paperit...???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen, mikä siinä on niin vaikeaa..??? Itselläni ollut tuo eläkevisa 6 vuotta ja mielestäni en ole mikään supersankari että siitä pitäisi täällä kerta viikkoon kirjoittaa.
        Sulla lyö tyhjää pahemman kerran.
        Kuvitteletko että paljonkin parempi ihminen kun muut oikeasti thaimaassa oleskelevat fallet.?

        Se että sinulla täytyy olla 22.000 euroa eläke nettona, tai 65.000 paateroa nettona kuukaudessa, valtaosalla suomalaisia ei tuota mahdollisuutta ole lainkaan... En kuvittele mitään olen auttanut useita suomalaisia joilla ei ole ollut maassa olemisen edellytykset kunnossa syystä tai toisesta, minulla eläke kattaa pariin kertaan tuo 65000 paateroa, joten ongelmia ei ole juurikaan odotettavissa.

        Tunnen myös paljon brittejä jotka ovat joutuneet lähtemään maasta, ensin paateron kurssin laskun takia, sitten punnan romahtamisen takia...

        Suomalaisilla on ollut ongelmia ymmärtää viisumi ehtoja, ollaan lähdetty Thaimaahan perehtymättä asiaan kunnolla, multientry viisumi kun on käytetty, pitäisi hakea extension of stay, eikä ole riittäviä tuloja tai varoja... Tiedän pari kymmentä suomalaista jotka ovat joutuneet poistumaan maasta, osa karkoituskeskuksen kautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sinulla täytyy olla 22.000 euroa eläke nettona, tai 65.000 paateroa nettona kuukaudessa, valtaosalla suomalaisia ei tuota mahdollisuutta ole lainkaan... En kuvittele mitään olen auttanut useita suomalaisia joilla ei ole ollut maassa olemisen edellytykset kunnossa syystä tai toisesta, minulla eläke kattaa pariin kertaan tuo 65000 paateroa, joten ongelmia ei ole juurikaan odotettavissa.

        Tunnen myös paljon brittejä jotka ovat joutuneet lähtemään maasta, ensin paateron kurssin laskun takia, sitten punnan romahtamisen takia...

        Suomalaisilla on ollut ongelmia ymmärtää viisumi ehtoja, ollaan lähdetty Thaimaahan perehtymättä asiaan kunnolla, multientry viisumi kun on käytetty, pitäisi hakea extension of stay, eikä ole riittäviä tuloja tai varoja... Tiedän pari kymmentä suomalaista jotka ovat joutuneet poistumaan maasta, osa karkoituskeskuksen kautta..

        Tuo on totta, lähdetään tietämättä viisumeista juurikaan mitään.
        Sitten sormi suussa ihmetellen apua kyselemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Olen sinua ja senssuakin parempi.

        Jos jotain väittää ....... aijaten kuuden vuoden paperit...???

        Mitä sinä minun viisumeilla teet, ne on henkilökohtaisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä minun viisumeilla teet, ne on henkilökohtaisia .

        Sinulla ei ole muuta kuin henkilökohtaisia sanoja ja nekin täyttä höpöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Olen sinua ja senssuakin parempi.

        Jos jotain väittää ....... aijaten kuuden vuoden paperit...???

        Vuorataanko tausta tulostuspapereilla..?
        Pitääkö viisumipapereiden leijua..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, lähdetään tietämättä viisumeista juurikaan mitään.
        Sitten sormi suussa ihmetellen apua kyselemään.

        Joo harmillista mutta totta, itse viisumi on helppo saada mutta extension of stay huomattavan vaikea, juuri sen takia että pitää esittää 22.000 euroa tai 65.000 paateron eläke todistus josta Suomen suurlähetystö on kirjoittanut ns. Rahatodistuksen ilman näitä ei ole mahdollista oleskella maassa laillisesti pitkään... Tuo on aiheuttanut paljon ongelmia brittien ja suomalaisten keskuudessa...

        Miksi nämä vaaditaan on aivan perusteltua, koska Thaimaassa eläminen ei ole halpaa, vaikka palstalla kokemattomat toisin väittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Olen sinua ja senssuakin parempi.

        Jos jotain väittää ....... aijaten kuuden vuoden paperit...???

        Aijaa kuksa...!!!


    • Anonyymi

      Niuvassa jaetaan 22.000 euron eläke joka ruokailussa

    • Anonyymi

      Numbukan katkeruus johtuu terveyden ja rahojen loppumisesta. Unelma Thaimaasta jäi torsoksi. Kielitaidottomana ei tule mitään kommunikoinnista lääkäreiden eikä vakuutusyhtiöiden kanssa. Oli turvauduttava tuttuun ja turvalliseen Suomeen. Nyt numbukan tumpukka aprikoi yhtä että olisiko voinut jäädä. Omien pelkotilojen pohjalta koettaa pelotella muita. Oman taitamattomuuden ja avuttomuutensa vuoksi kokee kaikki asiat hirmu hankaloiksi, jotka normaaleille ihmisille on ihan arkipäivää.
      Thaimaassa on se 3 miljoonaa ulkomaalaista joille asioiden hoitaminen ei ole vaikeita.
      Kokonaisvolyymiin nähden on turha höpistä muutaman henkilön karkoituksista. Samanlaisia valintoja elämässä tulee eteen ihan Suomessakin asuville suomalaisille. Saattaa elämäntilanteet, työpaikat ja työkyky muuttua. Siinä ei ole mitään elvistelemistä jos kitkuttelee eläkkeellään ulkomailla asuen eikä ole thaimuijassakaan mitään elvistelemistä. Ihmisiä ne on samanlaisia kuin muutkin.
      Elämänlaatua ja onnea mitataan ihan muilla asioilla kuin niillä joilla tumpukka sitä mittaa.

      • Anonyymi

        resupetteri kirjoituksesi on sitä samaa tuubaa mitä se on ollut jo vuodesta toiseen, olet nuokin mielipiteesi ilmaissut palstalla kymmeniä kertoja, näytäppäs sinä reppana, minä on käsityksesi elämän laadusta ja onnesta, millä tavalla niitä mittaat...

        varmaa on petteri että ns. elämänlaatusi muodostuu pääosin palstalta, jossa olet vaikuttanut jo 10 vuotta, siinä poju sinun määrittelysi elämän laadusta.

        Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista unelma Thaimaasta se enempää kuin mistään muustakaan, olen totaalisen realisti, suunnittelin muuttoni thaimaahan vuosia etukäteen, olin yhteydessä Thaimaan suurlähetystöön hesassa useasti, kyselin ohjeita suomalaiselta joita asuu thaimaassa, voin vakuuttaa että olen perillä hyvin tarkkaan missä asiassa mennään, eikä sinun niin suuresti toittottamasi katkeruus tule muualta esille kuin sinun reppanan jutuissa, olen erittäin tarkka, laskin kaikki moneen kertaan, vain vakuuttaa että ensi viikosta lähtien olen taas hua hinissä jos en jää muutamaksi päiväksi nanalle,..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri kirjoituksesi on sitä samaa tuubaa mitä se on ollut jo vuodesta toiseen, olet nuokin mielipiteesi ilmaissut palstalla kymmeniä kertoja, näytäppäs sinä reppana, minä on käsityksesi elämän laadusta ja onnesta, millä tavalla niitä mittaat...

        varmaa on petteri että ns. elämänlaatusi muodostuu pääosin palstalta, jossa olet vaikuttanut jo 10 vuotta, siinä poju sinun määrittelysi elämän laadusta.

        Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista unelma Thaimaasta se enempää kuin mistään muustakaan, olen totaalisen realisti, suunnittelin muuttoni thaimaahan vuosia etukäteen, olin yhteydessä Thaimaan suurlähetystöön hesassa useasti, kyselin ohjeita suomalaiselta joita asuu thaimaassa, voin vakuuttaa että olen perillä hyvin tarkkaan missä asiassa mennään, eikä sinun niin suuresti toittottamasi katkeruus tule muualta esille kuin sinun reppanan jutuissa, olen erittäin tarkka, laskin kaikki moneen kertaan, vain vakuuttaa että ensi viikosta lähtien olen taas hua hinissä jos en jää muutamaksi päiväksi nanalle,..

        Jäätkö nanalle sinne omistamaasi 240 neliön luksuscondoon.?

        jutuissasi on yhtä paljon totta kuin tuossa condojutussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri kirjoituksesi on sitä samaa tuubaa mitä se on ollut jo vuodesta toiseen, olet nuokin mielipiteesi ilmaissut palstalla kymmeniä kertoja, näytäppäs sinä reppana, minä on käsityksesi elämän laadusta ja onnesta, millä tavalla niitä mittaat...

        varmaa on petteri että ns. elämänlaatusi muodostuu pääosin palstalta, jossa olet vaikuttanut jo 10 vuotta, siinä poju sinun määrittelysi elämän laadusta.

        Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista unelma Thaimaasta se enempää kuin mistään muustakaan, olen totaalisen realisti, suunnittelin muuttoni thaimaahan vuosia etukäteen, olin yhteydessä Thaimaan suurlähetystöön hesassa useasti, kyselin ohjeita suomalaiselta joita asuu thaimaassa, voin vakuuttaa että olen perillä hyvin tarkkaan missä asiassa mennään, eikä sinun niin suuresti toittottamasi katkeruus tule muualta esille kuin sinun reppanan jutuissa, olen erittäin tarkka, laskin kaikki moneen kertaan, vain vakuuttaa että ensi viikosta lähtien olen taas hua hinissä jos en jää muutamaksi päiväksi nanalle,..

        Tottakai jouduit pienen sairaseläkkeesi vuoksi olemaan erittäin tarkkana rahan suhteen. Se vaan ei sitten riittänyt kun terveytesi petti, koska olet sohvaperuna ja pulska alkoholisti, jolla ei ole mitään käsitystä terveellisestä ravinnostakaan. "Hesasta" puhuminen paljastaa sinut toisen nimimerkkisi kanssa samaksi henkilöksi. "Hesan" lähetystöön ei tarvi olla sen enempää kenenkään yhteydessä muuttaessaan Thaimaahan kuin kenenkään toisenkaan. Kaikki säännöt ja ohjeet löytyy netistä. Kenenkään ei tarvi vuosia valmistella Thaimaahan mökkihöperöksi lähtemistä. Se onnistuu vaikka viikossa jos on ihan normaalijärkinen asiansa hoitava ihminen.
        Tulit tuolla nimimerkillä palstalle äijäilemään koska toinen nimimerkkisi on ihan hajalla taas toisten lomien vuoksi.

        Äläkä viitsi höpistä että tunnet kymmeniä karkoitettuja. Niillä asioilla ei kukaan ylpeile eikä tulisi kertomaan varsinkaan sinulle jos niin olisi vaikka käynytkin. Se on heidän yksityisasia. Elät niin kurjaa, katkeraa, sairasta ja köyhää elämää neljän seinän sisällä etten haluaisi sekuntiakaan olla sinä eikä varmasti kukaan muukaan. Se on ihan sama asutko Hua Hinissa vai oletko palvelukodissa Suomessa. Olet sama yksinäinen onneton köyhä puupää kaikkialla maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätkö nanalle sinne omistamaasi 240 neliön luksuscondoon.?

        jutuissasi on yhtä paljon totta kuin tuossa condojutussakin.

        En tiedä mutta todennäköisesti, toki voit virheet korjata... jos niitä havaitset... muuten tulin Suomeen kuusisaaren vieressä olevan kaskisaaren nimisen saaren yhden talon takia, saimme sen myytyä, minulla oli ollut talo kokonaan omistuksessa mutta osa oli, ja sain taas massia ostaa jotain bangkokista tai vaikka pattyalta, mutta siitä taas joskus myöhemmin.

        jatka poju palstakirjoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jouduit pienen sairaseläkkeesi vuoksi olemaan erittäin tarkkana rahan suhteen. Se vaan ei sitten riittänyt kun terveytesi petti, koska olet sohvaperuna ja pulska alkoholisti, jolla ei ole mitään käsitystä terveellisestä ravinnostakaan. "Hesasta" puhuminen paljastaa sinut toisen nimimerkkisi kanssa samaksi henkilöksi. "Hesan" lähetystöön ei tarvi olla sen enempää kenenkään yhteydessä muuttaessaan Thaimaahan kuin kenenkään toisenkaan. Kaikki säännöt ja ohjeet löytyy netistä. Kenenkään ei tarvi vuosia valmistella Thaimaahan mökkihöperöksi lähtemistä. Se onnistuu vaikka viikossa jos on ihan normaalijärkinen asiansa hoitava ihminen.
        Tulit tuolla nimimerkillä palstalle äijäilemään koska toinen nimimerkkisi on ihan hajalla taas toisten lomien vuoksi.

        Äläkä viitsi höpistä että tunnet kymmeniä karkoitettuja. Niillä asioilla ei kukaan ylpeile eikä tulisi kertomaan varsinkaan sinulle jos niin olisi vaikka käynytkin. Se on heidän yksityisasia. Elät niin kurjaa, katkeraa, sairasta ja köyhää elämää neljän seinän sisällä etten haluaisi sekuntiakaan olla sinä eikä varmasti kukaan muukaan. Se on ihan sama asutko Hua Hinissa vai oletko palvelukodissa Suomessa. Olet sama yksinäinen onneton köyhä puupää kaikkialla maailmassa.

        resupetteri olet taas väärässä, minulla jää enemmän kuukaudessa massia pankkitilille kuin sinulla on sinulla millaiset tulot tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta todennäköisesti, toki voit virheet korjata... jos niitä havaitset... muuten tulin Suomeen kuusisaaren vieressä olevan kaskisaaren nimisen saaren yhden talon takia, saimme sen myytyä, minulla oli ollut talo kokonaan omistuksessa mutta osa oli, ja sain taas massia ostaa jotain bangkokista tai vaikka pattyalta, mutta siitä taas joskus myöhemmin.

        jatka poju palstakirjoittua.

        Älä nyt kuitenkaan unohda sitä jahtiasi mikä on rekisteröity "luxembourgiin."
        Olethan muistanut vaihtaa öljyt.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kuitenkaan unohda sitä jahtiasi mikä on rekisteröity "luxembourgiin."
        Olethan muistanut vaihtaa öljyt.?

        "Saattaa siinä pojilla leuat loksahtaa kun jahtini näkevät" totesi lerpsei nimimerkillä zaphodbx. Ei ole jutut muuttuneet vuosien mittaan. Uskomattomia rikkauksia samaan aikaan kun valitusta miten joutuu elämään köyhäillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saattaa siinä pojilla leuat loksahtaa kun jahtini näkevät" totesi lerpsei nimimerkillä zaphodbx. Ei ole jutut muuttuneet vuosien mittaan. Uskomattomia rikkauksia samaan aikaan kun valitusta miten joutuu elämään köyhäillen.

        Kovin on taas viisumista huolissaan, onko rahaa vai ei.


    • Anonyymi

      Thaimaan talous kasvaa nyt kohisten ilman baareissa öriseviä fallejakin. Samalla pölhöpopulistien aikaan saama sopimukseton brexit romahduttaa euron ja punnan arvon batia vastaan lopullisesti. Pian eurolla saa enään hädin tuskin 25 paateroa???

    • Anonyymi

      Kohta minulla ei ole enää varaa matkustaa Thaimaaseen, koska euron kurssi laskee batiin nähden kuin lerpan mulkku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe