Lomasex

Mansesta

Skool Rakkaani,skool skool kuuluu vähän sopertavalla äänellä sängyn toiselta laidalta.Olemme juuri saapuneet Kreetan Hanialle ja majoittuneet hotellihuoneeseen.Matka on sujunut normaalisti hieman alkoholia naukkaillen ja etelän lämmössä hikoillen.Nyt on siis tavarat purettu kaappeihin ja tervetuliaismaljat napattu.Teemme sen aina perinteisesti suihkunsaikkaana sängyn läheisyydessä,koska minuun etelän ilmasto vaikuttaa himoja nostattavasti,myös vaimoni (tulee normaalisti toimeen suht vähäisellä seksillä)tuntee itsensä aina kiimaiseksi perille päästyämme.Tekiskö mieli jotain hyvää kysyy alaston vaimoni ja lähestyy minua puristellen suht kookkaita rintojaan välillä toinen käsi käy hyväilemässä pillua,josta kuuluu jo mukava litinä sormen kaivautuessa sisään sinne.Tekiskö mieli sormen tilalle kultsu?? vaimoni kysyy(tämmöistä showta ei kotona esitetä ikinä)en ehdi vastaamaan koska vaimoni työntää pillun makuisen sormensa suuhuni nam.Voi että mamma on kiimainen ja haluaa pimppaansa muutakin kuin oman sormensa,paljon paksumpaa,kujertaa vaimoni korvaani.Laitan oman keskisormeni takakautta pilluun sisälle toisen käden puristellessa persvakoa ja perseposkia,samalla hamuan huulillani vaimoni kaulaa,mistä hän pitää erityisen paljon.Vaimoni ottaa ison kaluni,joka on jäykkä kuin heinäseiväs,käteensä ja hinkkaa terskanpäätä häpyhuuliaan vasten ynisten samalla kiimaisesti.Anna mä imen tätä kullia vaatii vaimoni runkaten samalla kullini vartta pitkin vedoin.Saat heti kun olen maistanut kiimaista pilluasi,minä vastaan.Anna mä otan suihin anna anna,vaimo vaatii
Kaadan hänet kuitenkin puoliväkisin sängylle ja aloitan oman esileikkini.Aloitan nuolemalla hänen kaulaansa,käsien vaeltaessa hänen vartalollaan siksakkia.Kaulalta siirryn alaspäin rintojen välistä vatsalle kielen tehdessä kokoajan kiihoittavaa ympyrää ja käsien liike jatkuu kaulalta varpaisiin saakka.
Anna kulli suuhun jo!!huutaa vaimoni
En ole kuitenkaan lopettanut vielä,vaan käännän hänet vatsalleen ja otan selkäpuolen huulieni käsittelyyn.
Kun huuleni ovat vaeltaneet niskasta selkäkuoppaan asti,on vaimoni räjähtämispisteessä kiimasta.Hän voihkii hiljaa ja vuoroin anelee jotain paksua pilluunsa.Vaikka oma kaluni on myös räjähdyspisteessä,en lopeta vielä vaan painan suuni hänen kiimalle tuoksuvaan pyllyvakoonsa.
Aloitan nuolemalla häpyhuulia,jotka ovat kiimaisesti raollaan.Nostan hänen lantiotaan helpottaakseni pääsyä peremmälle pillun uumeniin.
Voi luoja, anna kullia jo voihkii vaimo.
Työnnän kuitenkin vain kieltäni syvemmälle pilluun ja nuolen kiivaammin.
Mä haluun paksua parrua pilluun voihkii vaimoni ja pyörittää pyllyään niin ettei suuni meinaa pysyä tahdissa.
Päätän armahtaa hänet ja työnnän peukaloni juurta myöten pilluun samalla työnnän kieleni hänen anukseen.Oooh kuuluu vaimoni suusta.Äänessä on myös yllättyneisyyttä,koska anaaliseksi on ollut vierasta meille tähän asti.Itse yllätyin myös kuinka kiimaiselta anus maistui,joten kiihdytin nuolemistani ja peukaloni liikettä pillussa.
Yhtäkkiä vaimoni kääntyy ja huutaa,mä en kestä enään!!hotkaisten samalla kullini syvälle suuhunsa.Nyt alkaa minulla olla tukalat paikat,koska vaimoni suihinottotaito on täysi 10.
Kullini seikkailee vuoroin syvällä vaimoni nielussa,vuoroin hän imee terskaa,puristellen samalla kiveksiäni.Vaikka mieleni tekisi laueta rakkaani suuhun,irroitan hänet kuitenkin kaluni imemisestä,älä rakas enään tai mä laukeen liian aikaisin huohotan hänelle.
Vaimoni tuijottaa hetken silmiini ja tokaisee miltä perse maistui?? samalla hän alkaa nuolla minun suupieliäni ja huuliani.
Oooiih sä maistut kiimalle hän huohottaa.Anna paksua parrua jo pikku pilluuni hän hokee.
Kaadan vaimoni selälleen sängylle eikä minun minun muuta tarvitse tehdäkkään ,koska hän levittää jalkansa ammolleen nostaen samalla lantiotaan kulliani kohti.
Ilmeisesti hänen oman anuksensa maku on saanut hänet kiimasta sekaisin,koska hän nuolee edelleen kasvojani ja hokee anna paksua kullia anna anna.
Työnnän varovasti terskanpäätä pillunhuulille lukiten samalla hänen lantionsa sänkyä vasten muuten laukeaisin heti koska olin niin kiimainen ja vaimoni pillun vatkaus olisi ollut liikkaa.
Sitten minuun iski vielä kerran pikkupiru.
Vaikka vaimo yritti saada koko kullia sisäänsä pidin vain terskaani edelleen pillun suulla.
Pane jo mua vaimo huutaa,mikset pane jo työnnä kyrpä sisään jo
Mä haluu paksua kullia pilluun (normaalisti hän ei käytä tuommoisia sanoja ollenkaan)
Kuinka paksua sä haluat?minä kysyn.
Tosi paksua,vaimo huutaa yrittäen samalla puskea pilluaan kullia vasten
Paksumpaa kuin mulla?
Ei ku sun kullia mä haluun nyt heti!!!
Haluatko paksumpaa joskus muulloin??
En tiä, pane ny rakas mua,mä haluun kullia syvälle pilluun pane!!
Pannaanko sua joskus isommalla ja paksummalla kullilla kun tuo joka on menossa pilluun nyt?
Pannaan vaikka kolmella isommalla,mutta PANE MUA NYT KOVAA MÄ HALUUN ORGASMIN vaimo huutaa
En tiedä mistä johtuu tuo kyselyni isommasta kullista,mutta kun vihdoin vapautin vaimoni piinasta ,ja työnsin kullini syvemmälle pilluun huomasin ajattelevani vaimoani iso vieras kulli pillussaan työntymässä syvälle vaimoni pillun uumeniin.Tämä sai minut melkein laukeamaan,vain vaivoin säin pidäteltyä orgasmini ja pystyin jatkamaan työntöjäni.
Missä lie ollut vaimoni ajatus,mutta hänen pillunsa oli niin kuuma ja liukas hänen eritteistään että kullini upposi helposti hänen pillunsa pohjaan asti.
OOH OIH PANE PANE vaimoni voihkii
Ja minähän panin koko energiani voimalla,pumppasin kullillani koko sen mitalla vaimoni tiukkaa pillua,samalla kumarruin nuolemaan hänen kaulaansa ja se oli liikaa hänelle
Vaimoni laukesi huutaen ja jännittyen kaarelle koko vartalon mitalta,orgasmista ei tuntunut tulevan loppua ollenkaan ja pillun supistelu tuntui kaluni varressa kuin ruuvipenkin puristus.
Kun vaimoni vihdoin rentoutui ja orgasmi oli ohi,hän hymyili raukeaa hymyään ja sanoi IHANA ORGASMI.
Samalla hänen silmiinsä syttyi merkillinen katse,ja hän nousi altani polvilleen eteeni.
Pane mua takaapäin vähän aikaa,mutta älä laukea vielä kulta,hän sanoi ja pyllisti herkkupersettään silmieni ja ennenkaikkea kullini eteen.
Tein työtä käskettyä vaikka laukeamisen pitäminen ei ollutkaan helppoa.Työnsin kulliani pikkuhiljaa syvemmälle ja syvemmälle vaimoni pilluun.Vaimoni pääsi pian rytmiin kiinni ja hinkkasi clitoristaan toisella kädellä toisen käden ottaessa tukea sängyn päädystä.Rakas pane kovempaa pane vaimoni voihki saaden toisen orgasminsa,tälläkertaa kuitenkin pienemmän.
Sitten vaimoni kääntyi ja hotkaisi räjähdyspisteessä olevan kullini suuhunsa ja aloitti taivaallisen imutuksen.MMMM tämä maistuu kiimalle vaimoni mumisee kulli puoleksi suussaan.
Jostain syystä vaimoni haluaa useimmiten spermalastini suuhunsa ja vielä suoraan pillusta otettu kulli tuntuu maistuvan hänelle parhaiten.Niin nytkin.Hänen suunsa teki todella gutaa kyrpäni kanssa,hän imi posket lommolla koko terskan ollessa hänen suussaan.
Voi rakas!kohta tulee!minä huudan
Samantien vaimo lopettaa imutuksen ja katsoo minua ilkikurisesti,ketähän nyt kidutetaan?hän kysyy hymyillen.
Ime nyt rakas,kohta tulee PLEASE IME
Yhtäkkiä vaimoni hotkaisee koko kullini suuhunsa ja työntää samalla pillussaan kasteleman sormensa suoraan anukseeni.
AAAGH karjahdus tulee suustani tahtomattaan samalla lähtee myös spermalasti liikkeelle jostain pallien perukiolta,spermaa lentää vaimoni nieluun suurina lastina ja hän nielee kaiken samalla runkaten kullistani kaikki spermatipat talteen taivaalliseen suuhunsa.

Tämä oli saapuminen lomapaikalle.Tutustuminen anaaliseksiin suoritettiin pintapuolisesti.Tutustuminen toisiin lomalaisiin aloitetaan seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.
Kiinnostaako?????

7

5650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TL

      ..ainahan manselaisten kokemukset kiinnostaa...

    • ehkä

      PUUTTUU TÄYSIN ITSEKRITIIKKI KUN TUOLLAISTA KEHTAAT KIRJOITTAA................!

    • KAPPALEJAKO

      KAPPALEJAKO

    • Migo

      Tää oli aivan sairaan hyvä stoori!!!!! Kirjota ihmeessä lisää..... JUST NÄIN!!! =) Kiitos tästä!

    • n 21

      jatka vaan, kuulosti tosi kivalle.... kiitti

    • Anonyymi

      Noh misä jatko. Kulli on kovana vaimosi anaalissa jo

    • Kiinnostaa, kiinnostaa...
      Toivottavasti tutustutte myös paikalliseen tarjontaa. Itseä kiihoittaa mahdollisuus esiintyä tuntemattomana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe