https://www.youtube.com/watch?v=7HvFKcT_rjM
VW osoittaa jälleen kerran miten auton jokainen sentti käytetään hyväksi. Uudessa ID.3:ssa on Passatin takatilat ja tavaratilakin on suurempi kuin Golfissa. Aika hämmästyttävä saavutus kun muistaa että autossa on moottori takana.
Saksalainen insinööritaito on vertaansa vailla.
ID.3 on tilava auto
14
77
Vastaukset
- Anonyymi
"Saksalainen insinööritaito on vertaansa vailla."
Samaa mieltä. Osasivat tehdä mm. Reistailevat jakopäät, öljyä lonuavat moottorit, ja prakaavan DSG laatikon. Päästöhuijausohjelmistosta puhumattakaan.... - Anonyymi
Ei osannut saksalainen insinööri suunnitella viidessä vuodessa läpiruostuvaa autoa.
https://www.youtube.com/watch?v=AsQRBHy5RPc
Tojo osasi tämän homman. Samoin tojon insinöörit osasivat jättää pois turvamekanismin moottorinohjauksesta. Ja sitten kuoli muutama ihminen.
Samoin uuden Corollan meluhaitat ovat tojotistille jokapäivää. Nämä näin päällimmäisenä suunnittelumokina Tojolta.- Anonyymi
Saksalaiset osasi suunniyella kolarissa aukeavat turvavyöt,itsestään hätäjarrutuksia tekevän auton vaikka ei mitään olekkaan edessä,ja itsestään ajavat autot vaikka pitäis olla parkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset osasi suunniyella kolarissa aukeavat turvavyöt,itsestään hätäjarrutuksia tekevän auton vaikka ei mitään olekkaan edessä,ja itsestään ajavat autot vaikka pitäis olla parkissa.
Ei noista mokista ole mikään samassa mittaluokassa kuin Tojon jälkeenjääneisyys ladattavien ja varsinkin täyssähköautojen suhteen. Kolossaallinen moka joka tulee syömään tojoa rotan lailla vuosia ja vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noista mokista ole mikään samassa mittaluokassa kuin Tojon jälkeenjääneisyys ladattavien ja varsinkin täyssähköautojen suhteen. Kolossaallinen moka joka tulee syömään tojoa rotan lailla vuosia ja vuosia.
Parempi vanhalla tekniikalla oleva kuin turvaton saksalainen
- Anonyymi
Japanilaiset katsovat menneisyyteen kun VW on katsonut tulevaisuuteen jo vuosien ajan. Siksi VW:llä on tuotannossa kohtuuhintainen sähköauto massoille. Tojo tekee edelleen vain täysin bensalla kulkevia 90-luvun teknologiaan perustuvia hybridejä. Ei ensimmäistäkään sähköautoa tai edes kaasu-autoja. Näin on tojo jäänyt pahasti jälkeen.
- Anonyymi
Juu..rumpujarrullinen muovirimpula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu..rumpujarrullinen muovirimpula
Tekniikkaa ymmärtämätön yrittää ärsyttää fiksumpiaan. Huonolla menestyksellä.
Rumpujarrut taka-akselilla on oikea ratkaisu ID.3:ssa. ID.3:ssa takajarruja tarvitsee vain harvoin koska pääsääntöisesti vauhtia hillitään generoimalla sähköä akkuun. Levyjarruilla on myös tapana laahata aina pikkaisen. Rumpujarrut eivät myöskään ruostu käyttämättöminä samalla tavalla kuin levyjarrut.
Tekninen tietämättömyytesi paistaa läpi kun yrität nalkuttaa nistä asioista mistä et mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Takaveto on menneisyys suomen olosuhteissa, talvella aivan kammo laite. Ehkä nää onkin hippien uusia kesäautoja, hintaa vain 50 tonnia ja takuu 1 vuosi kuten sähkölaitteille yleensä saa.
- Anonyymi
Hyvin kommentoitu. Ennen ID kötöstystä ei saanut edes puhua takavedosta, sillä ne oli amis petterien tuning vehkeitä, mutta nyt kun VW ottanut rajusti takapakkia 70 -luvulle, niin nyt pitäis kaikkien olla amis pettereitä :)
VW on auto joka hymyilyttää eniten, on se niin esihistoriallinen kötöstys, että ei voi olla nauramatta jälkeenjääneille kyhääjille. Seuraavaksi tulee hevonen ja rattaat. - Anonyymi
"Takaveto on menneisyys suomen olosuhteissa, talvella aivan kammo laite."
Nyt taas pukkaa kehiin drama queenia isolla pensselillä. Paremman luokan autot ovat aina olleet takavetoisia tai nelivetoja. Isot mersut, Bemarit, Jaget, range Roverit. Jopa japsin ylpeydet Lexukset.
Etuveto on aina ollut vain halvin tapa tehdä polttisautoja. Onneksi sähköautoissa ei enää tarvitse tehdä tuollaisia kompromisseja kustannusten säästämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Takaveto on menneisyys suomen olosuhteissa, talvella aivan kammo laite."
Nyt taas pukkaa kehiin drama queenia isolla pensselillä. Paremman luokan autot ovat aina olleet takavetoisia tai nelivetoja. Isot mersut, Bemarit, Jaget, range Roverit. Jopa japsin ylpeydet Lexukset.
Etuveto on aina ollut vain halvin tapa tehdä polttisautoja. Onneksi sähköautoissa ei enää tarvitse tehdä tuollaisia kompromisseja kustannusten säästämiseksi.Meillä etu ja takaveto..kyllähän se etuveto on talvella mukavampi ja takaveto kesällä.
- Anonyymi
Tojoteron päätä puristaa kun muut menevät jo sähköautojen aikaa kun tojo turaa edelleen bensa-ajassa. Niin takaperoista meininkiä.
- Anonyymi
ID.3 hyytyy
https://www.youtube.com/watch?v=B25K7iQd4Fw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781