BIG BROTHER SUOMI: KEVIN AHDISTUI ASUKKAIDEN ALKOHOLINKÄYTÖSTÄ: "TOIVON, ETTÄ TÄNNE EI TUOTAIS ENÄÄ ALKOHOLIA" ;D
Mita ihmetta?
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas tuon sekavan tyypin mielipiteistä välittää. Tämä on BB-Suomi, joten viinaakin pitää olla, se on kansallisjuoma.
- Anonyymi
Nyt vaan lisää viinaa ja bileitä taloon katsotaan milloin ja miten Villen hermot menee ja mitä sitten tapahtuu. Nyt olisi hyvä vähän panella villen ja myös kevinin nappeja... Viihdettä kun se ville aina huutaa jossain vaiheessa humalaisille... :D
- Anonyymi
Titysti, eihän muslimit saa juoda, mutta miksi meni tuonne.
- Anonyymi
Yritti näytellä, mutta näki että harmitti kun muilla oli hauskaa. Hankalaa kun ei uskonnon takia saa juoda ja jos vielä tulee riidanhaluiseksi juodessa.
- Anonyymi
heti tuli tylsää ,kun Krisu nukahti, Milla tokas ,että on supertylsää ,tekis jotain itekkin ,onko kaikki siis Krisun kontolla ,Krisu on viihdyttävin
- Anonyymi
Viihdyttävin selvänä mutta kännissä täys ääliö. Ehkä kakaroiden mielestä hauska. Omasta porukasta lentäis pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdyttävin selvänä mutta kännissä täys ääliö. Ehkä kakaroiden mielestä hauska. Omasta porukasta lentäis pihalle.
Kevin joutaakin mammansa helmoihin. Kevin pyörii alituiseen naisten helmoissa, koska ei osaa miesten kanssa puhua mistään. Huitoo vaan käsiään ja on läiskikäs hirveän näköinen naama. Haluaako joku äiti, että hänen lapsensa samastuisi Keviniin. Siksi Kevin pois vääränlaisena esimerkkinä pois talosta.
Kevinillä on ihan kamalalta kuullostava ääni.
- Anonyymi
Kukahan aikuinen haluaa tuollaisen lapsen kun Kevin on? Ei ihme että syntyvyys on Suomessa niin alamaissa jos tuollaisia tulee.
- Anonyymi
Kevin on ahdasmielinen, ei osaa pitää hauskaa ,eikai bb mikään pyhäkoulu oo
- Anonyymi
Kevin on rohkea, kun on tossa ohjelmassa. Myös ainoa, joka ei puhu pahaa toisista. Toivottavasti voittaa!
- Anonyymi
Käyttääkö Kevin miesten vai naisten vessaa tuolla talossa?
- Anonyymi
Hah hah, selän takana vaikka kuinka paljon, niin kuin kimmokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595