BIG BROTHER SUOMI: KEVIN AHDISTUI ASUKKAIDEN ALKOHOLINKÄYTÖSTÄ: "TOIVON, ETTÄ TÄNNE EI TUOTAIS ENÄÄ ALKOHOLIA" ;D
Mita ihmetta?
12
221
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas tuon sekavan tyypin mielipiteistä välittää. Tämä on BB-Suomi, joten viinaakin pitää olla, se on kansallisjuoma.
- Anonyymi
Nyt vaan lisää viinaa ja bileitä taloon katsotaan milloin ja miten Villen hermot menee ja mitä sitten tapahtuu. Nyt olisi hyvä vähän panella villen ja myös kevinin nappeja... Viihdettä kun se ville aina huutaa jossain vaiheessa humalaisille... :D
- Anonyymi
Titysti, eihän muslimit saa juoda, mutta miksi meni tuonne.
- Anonyymi
Yritti näytellä, mutta näki että harmitti kun muilla oli hauskaa. Hankalaa kun ei uskonnon takia saa juoda ja jos vielä tulee riidanhaluiseksi juodessa.
- Anonyymi
heti tuli tylsää ,kun Krisu nukahti, Milla tokas ,että on supertylsää ,tekis jotain itekkin ,onko kaikki siis Krisun kontolla ,Krisu on viihdyttävin
- Anonyymi
Viihdyttävin selvänä mutta kännissä täys ääliö. Ehkä kakaroiden mielestä hauska. Omasta porukasta lentäis pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdyttävin selvänä mutta kännissä täys ääliö. Ehkä kakaroiden mielestä hauska. Omasta porukasta lentäis pihalle.
Kevin joutaakin mammansa helmoihin. Kevin pyörii alituiseen naisten helmoissa, koska ei osaa miesten kanssa puhua mistään. Huitoo vaan käsiään ja on läiskikäs hirveän näköinen naama. Haluaako joku äiti, että hänen lapsensa samastuisi Keviniin. Siksi Kevin pois vääränlaisena esimerkkinä pois talosta.
Kevinillä on ihan kamalalta kuullostava ääni.
- Anonyymi
Kukahan aikuinen haluaa tuollaisen lapsen kun Kevin on? Ei ihme että syntyvyys on Suomessa niin alamaissa jos tuollaisia tulee.
- Anonyymi
Kevin on ahdasmielinen, ei osaa pitää hauskaa ,eikai bb mikään pyhäkoulu oo
- Anonyymi
Kevin on rohkea, kun on tossa ohjelmassa. Myös ainoa, joka ei puhu pahaa toisista. Toivottavasti voittaa!
- Anonyymi
Käyttääkö Kevin miesten vai naisten vessaa tuolla talossa?
- Anonyymi
Hah hah, selän takana vaikka kuinka paljon, niin kuin kimmokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453