Onko joku löytänyt Androidin asetuksista kohdan mistä saa puppugeneraattorin (ennakoiva tekstinsyöttö) pois päältä? Kun ei muista aina lukea tekstaria ennen lähetystä joutuu jälkikäteen selittelemään ja lähettelemään "sorry"-tekstareita ettei tulis isompia vaurioita suhteisiin. Alkaa meneen vähitellen hermot niissä. Eikä se bugi ole päällä pelkästään tekstareissa.
Hesarissa oli just ohje iphoneen mutta ei vissiin kuukkelin ossiin:
https://www.hs.fi/teknologia/art-2000006264555.html
Trumputinkin käyttää vissiin jotain puppugeneraattoria kun on samat selittelyonkelmat talon henkilökunnalla? Vai olisko Trumputin sittenkin itse se puppugeneraattori?
Miten saa pois Androidin puppugeneraattorin?
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun asetuksista etsimään minä löysin ekan kerran 1 minuutissa tuon paikan.Nokiassa meni 2 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958