Pitäiskiö lopettaa

Anonyymi

Olen kirjoitellut tänne Suomi24 paljon kaikkea vuosien varrella. Mutta kukaan ei ikinä vastaa niihin. Minulle ollaan ainoastaan kerran vastattu. Olen kirjoittanut tänne noin 3-10 tai enenmän juttua. Ne ovat yleensä todella ajankohtaisia asioita vanhin jonka olen kirjoittanut on kirjoitettu 9.7.2018. Eikä siihen ole kukaan ikinä vastannut. Olisiko kellään minkään laisia vinkkejä miten saisin näkyvyyttä näille teksteilleni.

5

84

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otsikon ensimmäinen sana pitää olla kiinnostusta herättävä - pitäisikö lopettaa? /odotan vastausta, haluan huomiota, minulla on asiaa, luetko tämän.... No vaikea keksiä...

    • "Pitäiskiö lopettaa

      Anonyymi
      14.10.2019 16:21

      Olen kirjoitellut tänne Suomi24 paljon kaikkea vuosien varrella. Mutta kukaan ei ikinä vastaa niihin. Minulle ollaan ainoastaan kerran vastattu. Olen kirjoittanut tänne noin 3-10 tai enenmän juttua. Ne ovat yleensä todella ajankohtaisia asioita vanhin jonka olen kirjoittanut on kirjoitettu 9.7.2018. Eikä siihen ole kukaan ikinä vastannut. Olisiko kellään minkään laisia vinkkejä miten saisin näkyvyyttä näille teksteilleni."

      - Noo, et ole kirjoittamista oikein kunnolla aloittanutkaan vielä, kun et ole perustanut omaa nimimerkkiäkään vielä. Vasta sitten saat koottua kirjoituksesi oman nimimerkkisi alle ja näyttää tai olla näyttämättä niitä muille oman valintasi mukaan. Rasti ruutuun vain ja pois, jos siltä tuntuu.

      Se, ettei ihmiset vastaa, on ihan tavallista ja toisinaan vähän turhauttavaakin. Mutta sitäkin oppii arvostamaan, ettei kukaan vastaa mitään, jos tulee ilkeää kommenttia. Koskaan ei tiedä, millä jalalla kukakin täällä potkaisee. Meininki on ollut välillä ihan hurjaakin.

      Ylläpitokin on laittanut lusikkansa soppaan bottisekoilullaan, jossa botti on poistanut vaikka kuinka paljon täysin asiallisia viestejä, suututtaen kirjoittajat kuten minutkin niin, että olin laittamassa jo pillejä pussiin täällä.

      Jospa botti laitettaisiinkin vielä palauttamaan foorumilta turhaan poistettuja viestejä kaivatessani itsekin paria viestiäni. Yhteydenotto ylläpitoon auttaisi kai paraiten jaksamatta toistaiseksi.

      Kirjoittaminen on raskasta. Se vie aikaa eikä sitä jaksa aina.

      Kun ei jaksa aina kaikkea, moni juttu jää kirjoittamatta ja moneen juttuun vastaamatta, joka on sääli, mutta niin inhimillistä. Eniten harmittaa juuri niiden puolesta, jotka ahdistuksessaan tai hädässään kirjoittavat jotain eikä kukaan vastaa tai joku tulee haavoittamaan vain lisää. Mielestäni sairauksien puolella pitäisi korostaa vertaistukea ja tehdä selväksi, ettei sinne sovi tulla raatelemaan eikä kenenkään sairauksia pilkkaamaan, kun taas yleisellä puolella henkseleitään voisi paukutella enemmänkin - niin paljon kuin sielu ja ylläpito sietää.

      Sairauksien koetellessa en lue kaikkia saamiani viestejä, joka on osoittautunut hyväksi konstiksi irrottautua keskustelusta, kun sitä ei toisten ehdoilla enää jaksa. Jankatkoot ne, jotka jaksavat. Jos joskus myöhemmin, vaikka kuukausien kuluttua törmään saamaani viestiin, voin vastata siihen tai olla vastaamatta. Sanat eivät tapa, mutta ne voivat päästä haavoittamaan ja satuttamaan liikaa. Jos pystyisi, kenenkään loukkauksia ei pitäisi ottaa liian vakavasti, että loukkaantuu sydänjuuriaan myöten niin kuin usein käy. Muistan, kuinka joskus taannoin aiemmalla foorumilla olin menossa kirjoittamaan jotakin mukavaa, ja sitten menin lukemaan jotain inhottavaa, mitä minusta oli kirjoitettu - niin että hyydyin siihen ja koko kirjoittaminen jäi. Enää en antaisi kenenkään vaikuttaa itseeni niin, vaan kirjoittaisin kuitenkin. Meillä kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä eikä jaksa eikä halua olla tahdikas ärsyyntyessään milloin mistäkin. Lopulta tuokin ihminen, joka sanoi pahasti jostakin - jota en enää edes muista - oli ihan mukava ja kyseli perääni ennen kuin koko paikka suljettiin. Ihan niiden omien läheistenkin kanssa, milloin mistäkin tulee riitaa, kunnes sovitaan ja riidellään jostain toisesta aiheesta taas.

      Nimimerkin rekisteröimisestä sanoisin vielä sen, ettei se ole mitään niin maata mullistavaa, etteikö sitä voisi tehdä. Ja voihan nimimerkistään luopuakin, jos siltä tuntuu. Ihan rauhassa on saanut rekisteröityneenä käyttäjänä kirjoitella eikä ole ylläpito saati muutkaan häirinneet, vaikka sähköpostiosoite on profiilissa. Yhteydenottoja ei tule juuri koskaan. Viimeisestäkin on jo aikaa erään myötätuntoisen yrittäessä auttaa, kertoessaan myös eräistä tosi vaikuttavista tipoista. Tilasin niitä itsekin, mutten ehtinyt edes avata pulloa, kun hän jo kirjoitti, ettei minun kannata varmaan kokeilla, että hän on tullut niistä tipoista täyteen näppylöitä, joista piti mennä lääkäriinkin. - Ei ne tipat ole vaarallisia, mutta niiden tyyppivikana on juuri tuo, että keho saattaa lehahtaa täyteen näppylää, josta on kirjoitettu englanninkielinen lääkäriartikkelikin, jonka löysin. Pipettipullo on avaamattomana pöydän päällä edelleen, mutta kuka tietää, jos tulen eräänä päivänä yhtä uteliaaksi kuin hän ja kokeilen tippoja.

      Kirjoittelemisiin siihen asti, lupaamatta lukea tai vastata mitään! Joskus kirjoitan ja vastaan, joskus en. Soon moro!

      • Hei! Tein neuvojesi mukaan ja tein käyttäjän!


      • XAlanXAdrienX kirjoitti:

        Hei! Tein neuvojesi mukaan ja tein käyttäjän!

        "Hei! Tein neuvojesi mukaan ja tein käyttäjän!"

        - Hieno juttu, ja sitten vain kirjoittamaan lisää, vaikka mopedi voi välillä hyytyäkin niin kuin meikällä. Sen verran neuvoisin vielä, ettet kirjoittaessasi odottaisi niin paljon vastauksia muilta, luettuani itsekin viestisi vasta nyt. Joku välillä vastailee, välillä ei, eikä ne vastaukset aina niin mukavia ole. Tärkeintä on, että kirjoitat, kun on kerrottavaa, kirjoittamisen ollessa aika hyvää aivojumppaakin. Tsemppiä sulle ja muillekin nimimerkkinsä rekisteröineille!


    • Kokeileppa ensin vastata jonkun toisen kirjoittamaan viestiin, jonka sisältö kiinnostaa sinua. Vastaat vain lyhyesti, tarvittaesa kysymymyksellä. Joku mainitsi jo nikin käyttöä. mikä on tärkeää. siksi, että "tuleet tutuksi".

      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe