:)...kröh. Että sain suollettua tämän viestin. Anuhan on pysynyt tuolla talossa vain sympaattisen Hymy-Helmerin ansiosta. Anu on vähän kuin Sirpa Selänne, joka ilman Teemua tuskin olisi päässyt esille. Ainakaan yhtä paljoa.
Kiitän Anusta
11
66
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno kommentti. Näin juuri asia on. Hyvä hyvä.
- Anonyymi
Joo tosi tylsä tyyppi ja nuoleskelee kännipäissään kaikkia. Selvänä tuijottaa kaikkia kiukkusena ja nyppii hiuksiaan, ei omaalotteisesti tee mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Juurikin näin. Toivottavasti tippuisi tällä vkolla.
- Anonyymi
Talon asukkaat eivät vain anna Anulle nimeämispisteitä syystä että on ns. Helmerin nainen ja pitävät Helmeristä. en kyllä enää ymmärrä miksi. On ihan hiljaa koko ajan ja nysvää Anun kanssa aamutakki päällä. Alussa pidin mutta nyt olen alkanut ajatella, että mikähän tyyppi se on. Ei jatkoon
- Anonyymi
Makaamalla pää sen haarojen välissä kuten se tekeekin. Ihme könötystä. Kiihkeä pari?
- Anonyymi
Näytelmän juoneen kuuluu että ANU on HELMERIN rinnalla varmaankin ohjelman loppuun saakka tai tasan niin pitkään kuin Helmeri on talossa.
Anu olisi ollut jo häädössä -eli olisi jo kotona ellei olisi pitänyt keksiä katsojille olevinaan viihdykettä tällaisesta pariskunnasta. Toisen rakkaustarinan loputtua.
SIIS: Jos Eevis olisi talossa niin Anu olisi jo häädetty.
Jukassa ja Eeviksessä olisi ollut seuraamista. Valitettavasti tuo rakkaustarina sai liian äkkiä lopun. - Anonyymi
säolet niin oikeassa. piste.
- Anonyymi
Potkulautaileva yli 30 vuotias aamutakkimies ilmeisesti kiinnostaa joitakin katsojia.
Hänestä on luotu joku sporttinen mielikuva, vain potkulautailuharrastuksensa vuoksi.
Mutta ei hän tuolla talossa, mitenkään sporttiselta vaikuta.
Päinvastoin, aina vaan makaa aamutakissaan Anun kyljessä kiinni. Hyvä, että jaksaa edes puhua muutaman sanan.
En näe mitään pointtia, miksi Helmeri olisi edes finaalissa viimeisiä.
Anu ja Helmeri voisivat jo lähteä nysväämään pellavapäineen talon ulkopuolelle.
Vaikka eivät ole yhtä ärsyttäviä, kuin lavariinsa keimaileva, outo Kevin. - Anonyymi
Anu laiska siipeilijä ,Ulos,niin tulisi Kaurahiutalepoikaankin eloa.
- Anonyymi
Juuri näin. Nyt sitten lempiväiset "osti" itseltä pois nimeämispisteen/teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Nyt sitten lempiväiset "osti" itseltä pois nimeämispisteen/teet.
BB:n kuuluttaja sanoi, että äänestä kenen haluat jäävän taloon. Eli siis 2 putoaa nyt. Nyt on järkevintä äänestää pihalle Anu ja Milla. Kun Anu lähtee, Helmeri "jää yksin". Ja kun Milla lähtee, Kevin "jää yksin". Siis tavallaan henkisesti ja joutuvat totuttelemaan vähän uuteen asetelmaan talossa.
Villen pitää jäädä vielä sinne paimentamaan noita nuutuneita ja tylsistyneitä sieluja. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569