Eräs tuttu sanoi tilaavansa Renault Zoen koska takaveto pelottaa

Anonyymi

Eli henkilö kuuli, että VW sähköauto on takavetoinen. No, koska kokemattomalla henkilöllä ei ole metriäkään ikinä ajokokemusta takavedolla niin halusiki tilata etuvetoisen Zoen.

Onnea vaan kädettömälle ja kokemattomalle ranskalaisten kanssa. Leluautototeutus.

https://www.youtube.com/watch?v=NbsvCuBY-Xk

19

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takavetoset on kesäautoja. Mutta jos haluaa tappaa itsensä niin takaveto ja talvikeli sekä raskas kaasujalka.

      Kyllähän sähköauton pitää aina olla neliveto kuten Teslat, sillä sähköllä sellainen on helppo ja halpa toteuttaa. VW haluaa tässäkin vedättää, lupasi halpoja sähköautoja, onhan ne halvempia jos laittaa puolet vähemmän moottoreita kuin kilpailijat.

      Osta vain neliveto jos sähköautoon päädyt.

      • Anonyymi

        Tätä typerää jankutusta taas takavedosta ilman mitään perusteluja. ID.3:ssa on 50/50 painonjakautuma ja siitä tulee myös nelivetoversiot.
        Kaikenkaikkiaan speksien perusteella kyseessä on eriottäin hyvä auto ajettavuudeltaan myös talvella. Siinä suhteessa nämä provoilut ovat täysin hukkaanheitettyjä. Ajettavuudesta ID.3 saa aina huippuarvosanat. Sen verran vakuuttavaa on VW:n tekeminen tällä saralla että siihen voi luottaa. Varsinkin tässä tapauksessa kun VW:n insinöörit voivat sijoittaa painopisteen keskelle autoa ja matalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä typerää jankutusta taas takavedosta ilman mitään perusteluja. ID.3:ssa on 50/50 painonjakautuma ja siitä tulee myös nelivetoversiot.
        Kaikenkaikkiaan speksien perusteella kyseessä on eriottäin hyvä auto ajettavuudeltaan myös talvella. Siinä suhteessa nämä provoilut ovat täysin hukkaanheitettyjä. Ajettavuudesta ID.3 saa aina huippuarvosanat. Sen verran vakuuttavaa on VW:n tekeminen tällä saralla että siihen voi luottaa. Varsinkin tässä tapauksessa kun VW:n insinöörit voivat sijoittaa painopisteen keskelle autoa ja matalalle.

        Itseasiassa kahden normaalipainoisen henkilön kuormalla jo noin 47/53% painonjakaumalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kahden normaalipainoisen henkilön kuormalla jo noin 47/53% painonjakaumalla

        160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
        Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,

        Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
        Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,

        Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin.

        Näin oli todennut painonjakaumasta Saksalainen ryhmä, joka sen mittasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
        Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,

        Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin.

        Lisäksi on huvittavaa kuulla, että nyt takaveto onkin loistava talviauto, koska VW sellaisen ottaa tuotantoon. Muutama vuosi sitten vielä VW-jannujen leuat lonksuivat, kuinka etuveto on niin mahtava talvella verrattuna takavetoon. Selvisi usein kuitenkin, että näillä huutajilla ei ollut juuri paskaakaan ajokokemusta edes 2010-luvun takavetoautoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oli todennut painonjakaumasta Saksalainen ryhmä, joka sen mittasi

        Voi hurja. Että oikein saksalainen ryhmä oli näin mitannut. En ole edelleenkään mitenkään huolestunut ID.3:n käyttäytymisestä Suomen talvessa. Aika paljon korkeatasoisempaa troolausta edellytetään että saat edes pienintä hippohiihtomitalia. Toistaiseksi tasosi on ollut surkean ja naurettavan välimaastossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi on huvittavaa kuulla, että nyt takaveto onkin loistava talviauto, koska VW sellaisen ottaa tuotantoon. Muutama vuosi sitten vielä VW-jannujen leuat lonksuivat, kuinka etuveto on niin mahtava talvella verrattuna takavetoon. Selvisi usein kuitenkin, että näillä huutajilla ei ollut juuri paskaakaan ajokokemusta edes 2010-luvun takavetoautoilla.

        Järjestys on aina ollut selvä. Ylimpänä talvella on yksiselitteisesti neliveto.
        Etu ja takavedon suhteen on aivan eri asia kun kyseessä on polttis jossa on painava kone edessä verrattuna sähköautoon jossa suunnittelijat voivat sijoittaa painopisteen melko vapaasti juuri siihen kohtaan johon sen haluavat.
        Ei fysiikan laeissa mikään ole muuttunut, sähköautoissa on vaan eri pelisäännöt kuin polttiksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestys on aina ollut selvä. Ylimpänä talvella on yksiselitteisesti neliveto.
        Etu ja takavedon suhteen on aivan eri asia kun kyseessä on polttis jossa on painava kone edessä verrattuna sähköautoon jossa suunnittelijat voivat sijoittaa painopisteen melko vapaasti juuri siihen kohtaan johon sen haluavat.
        Ei fysiikan laeissa mikään ole muuttunut, sähköautoissa on vaan eri pelisäännöt kuin polttiksissa.

        Onko tämä tulos kun luulee tietävänsä kaiken ja haluaa valistaa muita sähköauton erilaisesta painonjakaumasta? Tiesitkö jo muuten työtaustani Saksassa?

        Mitäpä sanot "polttis painava kone edessä", että esimerkiksi polttomottorilla varustetun Mercedes C350e farmarin mitattu painonjakauma kahden henkilön kuormalla on puolestaan 46/54%. Auto on kokonaismassaltaan lisäksi VW takavetoista täyssähköautoa suurempi, siksi siis Mercedeksessä on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti enemmän massaa vetävällä akselilla.

        Sen jo arvasinkin, että et ole ikinä edes ajanut tuollaisella. Todennäköisesti olet ennemminkin sitä VW-fanien porukkaa, joka työntelee etuvetoisia VW Passat GTE malleja Keilaniemen firmojen rampeissa tammikuussa.


    • Anonyymi

      Kädettömät ja kokemattomat Volkkaristit vaihtaa patonkileiriin.

      Mielikuvamaailmassa leijumisesta ja naapurin väritettyjen 90-luvun takavetokauhutarinoiden muistelemisesta saa maksaa...

    • Anonyymi

      Volkkarin säästökampanjoihin ei kannata osallistua, tulee kalliiksi. Asentavat halvimmat akut ja sähkömoottorit mitä markkinoilta löytyy, myyvät ne ylihintaan tyhmille.

      • Anonyymi

        Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.


      • Anonyymi

        Väärin, tuo toimintatapa on rekisteröity maailmanlaajuisesti Toyotalle ja siitä tulee sanktioita jos sitä lainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.

        Juu, eihän ne räjähtele ja viimeistelykin on huippuluokkaa, sen näkee ja kokeen ensimmäisten viikkojen aikana kun tutkii Teslaansa parin konepesun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.

        Opelmies se tietää mikä on laatua, no ei. Hihii mikä höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opelmies se tietää mikä on laatua, no ei. Hihii mikä höpö.

        Opel ei ole onnistunut oikein missään tällä vuosituhannella. Suurin saavutus on ollut se että GM onnistui taivuttamaan ranskalaiset suostumaan ottamaan vastuulleen kroonisesti tappiollisen bisneksen.
        Autona yksikään Opel ei ole kerännyt mitaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opel ei ole onnistunut oikein missään tällä vuosituhannella. Suurin saavutus on ollut se että GM onnistui taivuttamaan ranskalaiset suostumaan ottamaan vastuulleen kroonisesti tappiollisen bisneksen.
        Autona yksikään Opel ei ole kerännyt mitaleita.

        Itellä toinen opel peräkkäin, OPC, jos löydät hintaluokasta jonkun edes lähes yhtä hyvän niin kerro, itelle ei tuu mieleen yhtään, opel on parasta mitä rahalla saa.


    • Anonyymi

      Onko tämä tulos kun luulee tietävänsä kaiken ja haluaa valistaa muita sähköauton erilaisesta painonjakaumasta? Tiesitkö jo muuten työtaustani Saksassa?

      -Mitäpä sanot "polttis painava kone edessä", että esimerkiksi polttomottorilla varustetun Mercedes C350e farmarin mitattu painonjakauma kahden henkilön kuormalla on puolestaan 46/54%. Auto on kokonaismassaltaan lisäksi VW takavetoista täyssähköautoa suurempi, siksi siis Mercedeksessä on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti enemmän massaa vetävällä akselilla.

      Sen jo arvasinkin, että et ole ikinä edes ajanut tuollaisella. Todennäköisesti olet ennemminkin sitä VW-fanien porukkaa, joka työntelee etuvetoisia VW Passat GTE malleja Keilaniemen firmojen rampeissa tammikuussa.

    • Anonyymi

      lukoton keula niin sama vaikka painoa tonni keulas ja 150 kiloinen läski kuskina niin pyörii yhel rattaal edelleen,tojo vetää 2 renkaal aina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

      Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

      Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      953
    Aihe