Eli henkilö kuuli, että VW sähköauto on takavetoinen. No, koska kokemattomalla henkilöllä ei ole metriäkään ikinä ajokokemusta takavedolla niin halusiki tilata etuvetoisen Zoen.
Onnea vaan kädettömälle ja kokemattomalle ranskalaisten kanssa. Leluautototeutus.
https://www.youtube.com/watch?v=NbsvCuBY-Xk
Eräs tuttu sanoi tilaavansa Renault Zoen koska takaveto pelottaa
19
108
Vastaukset
- Anonyymi
Takavetoset on kesäautoja. Mutta jos haluaa tappaa itsensä niin takaveto ja talvikeli sekä raskas kaasujalka.
Kyllähän sähköauton pitää aina olla neliveto kuten Teslat, sillä sähköllä sellainen on helppo ja halpa toteuttaa. VW haluaa tässäkin vedättää, lupasi halpoja sähköautoja, onhan ne halvempia jos laittaa puolet vähemmän moottoreita kuin kilpailijat.
Osta vain neliveto jos sähköautoon päädyt.- Anonyymi
Tätä typerää jankutusta taas takavedosta ilman mitään perusteluja. ID.3:ssa on 50/50 painonjakautuma ja siitä tulee myös nelivetoversiot.
Kaikenkaikkiaan speksien perusteella kyseessä on eriottäin hyvä auto ajettavuudeltaan myös talvella. Siinä suhteessa nämä provoilut ovat täysin hukkaanheitettyjä. Ajettavuudesta ID.3 saa aina huippuarvosanat. Sen verran vakuuttavaa on VW:n tekeminen tällä saralla että siihen voi luottaa. Varsinkin tässä tapauksessa kun VW:n insinöörit voivat sijoittaa painopisteen keskelle autoa ja matalalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä typerää jankutusta taas takavedosta ilman mitään perusteluja. ID.3:ssa on 50/50 painonjakautuma ja siitä tulee myös nelivetoversiot.
Kaikenkaikkiaan speksien perusteella kyseessä on eriottäin hyvä auto ajettavuudeltaan myös talvella. Siinä suhteessa nämä provoilut ovat täysin hukkaanheitettyjä. Ajettavuudesta ID.3 saa aina huippuarvosanat. Sen verran vakuuttavaa on VW:n tekeminen tällä saralla että siihen voi luottaa. Varsinkin tässä tapauksessa kun VW:n insinöörit voivat sijoittaa painopisteen keskelle autoa ja matalalle.Itseasiassa kahden normaalipainoisen henkilön kuormalla jo noin 47/53% painonjakaumalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kahden normaalipainoisen henkilön kuormalla jo noin 47/53% painonjakaumalla
160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,
Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,
Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin.Näin oli todennut painonjakaumasta Saksalainen ryhmä, joka sen mittasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
160 kg etupenkeille jotka sijaitsevat 1600kg painavan auton akseleiden välissä ei muuta juuri mitään. ID.3 on edelleen loistava ajettava talvella.
Ja kun kuormaa lisää takapenkille ja tavaratilaan niin vetävien pyörien kitka lisääntyy. Samoin ylämäessä takavetoinen auto saa lisää pitoa kun taas etuvetoisessa pito vähenee,
Kannattaisiko lopettää länkytys ID.3 talviomnaisuuksista. Piekset kuollutta hevosta. ID.3 on loistava talviauto niin takavetoisena kuin nelivetoisenakin.Lisäksi on huvittavaa kuulla, että nyt takaveto onkin loistava talviauto, koska VW sellaisen ottaa tuotantoon. Muutama vuosi sitten vielä VW-jannujen leuat lonksuivat, kuinka etuveto on niin mahtava talvella verrattuna takavetoon. Selvisi usein kuitenkin, että näillä huutajilla ei ollut juuri paskaakaan ajokokemusta edes 2010-luvun takavetoautoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin oli todennut painonjakaumasta Saksalainen ryhmä, joka sen mittasi
Voi hurja. Että oikein saksalainen ryhmä oli näin mitannut. En ole edelleenkään mitenkään huolestunut ID.3:n käyttäytymisestä Suomen talvessa. Aika paljon korkeatasoisempaa troolausta edellytetään että saat edes pienintä hippohiihtomitalia. Toistaiseksi tasosi on ollut surkean ja naurettavan välimaastossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on huvittavaa kuulla, että nyt takaveto onkin loistava talviauto, koska VW sellaisen ottaa tuotantoon. Muutama vuosi sitten vielä VW-jannujen leuat lonksuivat, kuinka etuveto on niin mahtava talvella verrattuna takavetoon. Selvisi usein kuitenkin, että näillä huutajilla ei ollut juuri paskaakaan ajokokemusta edes 2010-luvun takavetoautoilla.
Järjestys on aina ollut selvä. Ylimpänä talvella on yksiselitteisesti neliveto.
Etu ja takavedon suhteen on aivan eri asia kun kyseessä on polttis jossa on painava kone edessä verrattuna sähköautoon jossa suunnittelijat voivat sijoittaa painopisteen melko vapaasti juuri siihen kohtaan johon sen haluavat.
Ei fysiikan laeissa mikään ole muuttunut, sähköautoissa on vaan eri pelisäännöt kuin polttiksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestys on aina ollut selvä. Ylimpänä talvella on yksiselitteisesti neliveto.
Etu ja takavedon suhteen on aivan eri asia kun kyseessä on polttis jossa on painava kone edessä verrattuna sähköautoon jossa suunnittelijat voivat sijoittaa painopisteen melko vapaasti juuri siihen kohtaan johon sen haluavat.
Ei fysiikan laeissa mikään ole muuttunut, sähköautoissa on vaan eri pelisäännöt kuin polttiksissa.Onko tämä tulos kun luulee tietävänsä kaiken ja haluaa valistaa muita sähköauton erilaisesta painonjakaumasta? Tiesitkö jo muuten työtaustani Saksassa?
Mitäpä sanot "polttis painava kone edessä", että esimerkiksi polttomottorilla varustetun Mercedes C350e farmarin mitattu painonjakauma kahden henkilön kuormalla on puolestaan 46/54%. Auto on kokonaismassaltaan lisäksi VW takavetoista täyssähköautoa suurempi, siksi siis Mercedeksessä on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti enemmän massaa vetävällä akselilla.
Sen jo arvasinkin, että et ole ikinä edes ajanut tuollaisella. Todennäköisesti olet ennemminkin sitä VW-fanien porukkaa, joka työntelee etuvetoisia VW Passat GTE malleja Keilaniemen firmojen rampeissa tammikuussa.
- Anonyymi
Kädettömät ja kokemattomat Volkkaristit vaihtaa patonkileiriin.
Mielikuvamaailmassa leijumisesta ja naapurin väritettyjen 90-luvun takavetokauhutarinoiden muistelemisesta saa maksaa... - Anonyymi
Volkkarin säästökampanjoihin ei kannata osallistua, tulee kalliiksi. Asentavat halvimmat akut ja sähkömoottorit mitä markkinoilta löytyy, myyvät ne ylihintaan tyhmille.
- Anonyymi
Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.
- Anonyymi
Väärin, tuo toimintatapa on rekisteröity maailmanlaajuisesti Toyotalle ja siitä tulee sanktioita jos sitä lainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.
Juu, eihän ne räjähtele ja viimeistelykin on huippuluokkaa, sen näkee ja kokeen ensimmäisten viikkojen aikana kun tutkii Teslaansa parin konepesun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, Tesla on valmistanu laadukkaita sähköautoja jo kymmenien vuosien ajan, ei VW pysty samaan millään konstilla, en edes ilmatteeks ottais volkkaria, sillä en halua tuskailla vikojen kanssa. Ajan luotettavalla Opel laatuautolla.
Opelmies se tietää mikä on laatua, no ei. Hihii mikä höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opelmies se tietää mikä on laatua, no ei. Hihii mikä höpö.
Opel ei ole onnistunut oikein missään tällä vuosituhannella. Suurin saavutus on ollut se että GM onnistui taivuttamaan ranskalaiset suostumaan ottamaan vastuulleen kroonisesti tappiollisen bisneksen.
Autona yksikään Opel ei ole kerännyt mitaleita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opel ei ole onnistunut oikein missään tällä vuosituhannella. Suurin saavutus on ollut se että GM onnistui taivuttamaan ranskalaiset suostumaan ottamaan vastuulleen kroonisesti tappiollisen bisneksen.
Autona yksikään Opel ei ole kerännyt mitaleita.Itellä toinen opel peräkkäin, OPC, jos löydät hintaluokasta jonkun edes lähes yhtä hyvän niin kerro, itelle ei tuu mieleen yhtään, opel on parasta mitä rahalla saa.
- Anonyymi
Onko tämä tulos kun luulee tietävänsä kaiken ja haluaa valistaa muita sähköauton erilaisesta painonjakaumasta? Tiesitkö jo muuten työtaustani Saksassa?
-Mitäpä sanot "polttis painava kone edessä", että esimerkiksi polttomottorilla varustetun Mercedes C350e farmarin mitattu painonjakauma kahden henkilön kuormalla on puolestaan 46/54%. Auto on kokonaismassaltaan lisäksi VW takavetoista täyssähköautoa suurempi, siksi siis Mercedeksessä on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti enemmän massaa vetävällä akselilla.
Sen jo arvasinkin, että et ole ikinä edes ajanut tuollaisella. Todennäköisesti olet ennemminkin sitä VW-fanien porukkaa, joka työntelee etuvetoisia VW Passat GTE malleja Keilaniemen firmojen rampeissa tammikuussa. - Anonyymi
lukoton keula niin sama vaikka painoa tonni keulas ja 150 kiloinen läski kuskina niin pyörii yhel rattaal edelleen,tojo vetää 2 renkaal aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851