Syyttäjän käsityksen mukaan jutussa ei ole saatu riittävää näyttöä esittämänne kokonaisvaatimuksen tueksi, eikä syyttäjä voi ajaa vaatimustanne esittämässä muodossa. Näin ollen syyttäjä ei ota vaatimustanne ajaakseen.
Eli tarkottaakas tää sitä että en tule saamaan korvausvaatimusta mitä olen vaatinut ?
korvausvaatimus syyttäjä
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se tarkoittaa. Todennäköisesti ole pyytänyt jo poliisin esitutkinnassa, että syyttäjä ajaa puolestasi esittämääsi korvausvaatimusta. Syyttäjä on siitä kieltäytynyt, ilmeisestikin siksi, koska se on liian suuri.
Koska näin on käynyt, niin sinun on oikeudessa itse esitettävä vaatimuksesi ja katsottava miten epäilty ja oikeus siihen suhtautuvat. Oikeus tietysti lopulta päättää.
Syytettä syyttäjä ajaa ihan normaalisti.- Anonyymi
Mun ei tarvii ite esittää korvausvaatimusta oikeudessa, ja suostuin kirjalliseen menettelyyn joka tarkoittaa sitä että luovuin suullisesta käsittelystä ja asia voidaan ratkaista esitutkintamateriaalin perusteella ilman että suullista oikeuden käyntiä järjestetään.
- Anonyymi
Et tule samaan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038