(Tein tämän jo kerran, mutta failasin joten tästä tulee hieman lyhyempi versio) Joo nyt 5lk on tuo hpv rokote ja haluaisin ottaa sen (ehkä). No siinäkin kuten kaikissa rokotuksissa on haittavaikutukset. Ei ne mua muuten pelota mutta tämä: ”Pahoinvointia, oksentelua ripulia tai vatsakipua on ollut runsaalla neljäsosalla.”!!
Olen emetofobinen ja se että mä tai joku meidän luokkalaisista oksentaisi olisi erittäin kamalaa ja ahdistavaa!
Meidän luokalla on 10 tyttöä joten jos kaikki ottaisivat tuon niin 2,5 saisivat jonkun noista (pahoinvointi, oksentelu, ripuli, vatsakipu) oireista! Te jotka olette rokotteen saaneet niin mitä oireita teille tai ystävillenne on tullut? Auttakaa tietämätöntä!
Hpv-rokote
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni ei tullut juuri mitään oireita, vähn heikotti rokotuksen jälkeen, mutta se meni n. 3 minuutissa ohi. Luulen sen johtuneen jännittämisestä.
Muille minun luokkalaisille tytöille ei tullut juuri mitään oireita. Osalla oli vähän huono olo ( mutta ei oksentanut tai ollut edes lähellä) ja paria tyttöä pyörrytti mutta se meni suht nopeasti ohi.
Ei kannata murehtia liikaa.
Jos haluat, voit kysyä terveydenhoitajalta olisiko mahdollista tulla ottamaan rokotus koulupäivän jälkeen huoltajan kassa, jotta pääsisit sitten suoraan kotiin rokotuksen jälkeen Itse tein näin ensimmäisellä kerralla, kun huomasin ettei minulle tullut juuri mitään oireita, menin toisella kerralla muiden tyttöjen kanssa samaan aikaan. - Anonyymi
Jossei alota yhdyntäelämää liian aikasi tai au-suhteisiin aio mennä niin ei kai sitä sillon pitäs tarvita. Noista hpv-piikeistä on myös vähän huonoja makuja muala päin maailmaa saatu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973