Ei onnistunut enää entiseen. Aukaisen uuden.
Haamujengi ja muuta pelottelua
428
696
Vastaukset
- Anonyymi
Huhuuu- Onkos kettää kotona? ; D.
- Anonyymi
No on ja pitiki alkaa taas lukemaan tuota ikävä palstaa sekä viesteilemään, kun olin jo oikeasti välillä unohranut sen.
Sitten siellä oli sellainen sekstitinen aloitus ja ketju ja nyt minulla ei toimi pää mihinkäön suuntaan kun järki jämähtä 😭 ärsyttävää eikä voi keskittyä. Pää ihan tyhkjä !!!
Kerro, oliko jotain asiaa, kerrottava tai jotain tapahtunut tms? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on ja pitiki alkaa taas lukemaan tuota ikävä palstaa sekä viesteilemään, kun olin jo oikeasti välillä unohranut sen.
Sitten siellä oli sellainen sekstitinen aloitus ja ketju ja nyt minulla ei toimi pää mihinkäön suuntaan kun järki jämähtä 😭 ärsyttävää eikä voi keskittyä. Pää ihan tyhkjä !!!
Kerro, oliko jotain asiaa, kerrottava tai jotain tapahtunut tms?Heh heh, mitäpä tässä😊 Vai semmosseen tuas repsahit😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, mitäpä tässä😊 Vai semmosseen tuas repsahit😂
Meni ohi se olo huh. Mitenkä niin taas!En minä sinne kirjoittanut mitään semmosta. Kauhean ärsyttävää, kun minulla menee kokonaan ajattelukyky ja olen kuin joku tyhmä zombi, mitään ei liiku päässä, posket vaan punaisena hengitys salpaantuneena, hyvä ettei kieli roiku ulos suusta 😠miten ihmisen aivot voi toimia noin? Tekis mieli näin jälkikäteen lyödä päätään seinään ja hokea itselleen että tyhmä tyhmä tyhmä...minulla tuo käy naps vaan ja zombi ilme on valmis 😠
Niin kerro nyt jotain sinäkin, kun minä sain purkaantua sinulle pahimmat tämän hetkiset tuntemukset. Mikä vointi ja fiilus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ohi se olo huh. Mitenkä niin taas!En minä sinne kirjoittanut mitään semmosta. Kauhean ärsyttävää, kun minulla menee kokonaan ajattelukyky ja olen kuin joku tyhmä zombi, mitään ei liiku päässä, posket vaan punaisena hengitys salpaantuneena, hyvä ettei kieli roiku ulos suusta 😠miten ihmisen aivot voi toimia noin? Tekis mieli näin jälkikäteen lyödä päätään seinään ja hokea itselleen että tyhmä tyhmä tyhmä...minulla tuo käy naps vaan ja zombi ilme on valmis 😠
Niin kerro nyt jotain sinäkin, kun minä sain purkaantua sinulle pahimmat tämän hetkiset tuntemukset. Mikä vointi ja fiilus?Mikäs tässä. Kolomme en vuoroon mennään😖, viikonloppu vappaat🥳 Jos eivät lommauta🙈 Verkokkeissa juokssuu🏃♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tässä. Kolomme en vuoroon mennään😖, viikonloppu vappaat🥳 Jos eivät lommauta🙈 Verkokkeissa juokssuu🏃♂️
Niin eikö se lomauttaminen ollutkaan vielä täysin varmaa? Mitä verikokeissa, mitä selvittelevät ja tutkivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eikö se lomauttaminen ollutkaan vielä täysin varmaa? Mitä verikokeissa, mitä selvittelevät ja tutkivat?
Nyt kilipisrauhast ja enne leikkuu jottai siihe kuuluvvoo💉 Ei nuo monttoo lommauta, muuttuupi vain vuoro systteemi😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kilipisrauhast ja enne leikkuu jottai siihe kuuluvvoo💉 Ei nuo monttoo lommauta, muuttuupi vain vuoro systteemi😖
Juu, onko ollut kilppari oireita?
Mikäs vuorosysteemissä?
Kumpparijuttu 👻 eilen kun kävin illalla suihkussa nii riisuin puseron pesuhuoneen pöydälle ja siinä suihkussa pestessäni kahtelin sitä puseroa, kun se liikahteli siinä moneen kertaan niin kuin joku nykisi sitä hui 👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, onko ollut kilppari oireita?
Mikäs vuorosysteemissä?
Kumpparijuttu 👻 eilen kun kävin illalla suihkussa nii riisuin puseron pesuhuoneen pöydälle ja siinä suihkussa pestessäni kahtelin sitä puseroa, kun se liikahteli siinä moneen kertaan niin kuin joku nykisi sitä hui 👻Jotennii nuo yöt o nukkumista varten? Jospa se o kiltti👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotennii nuo yöt o nukkumista varten? Jospa se o kiltti👻
Kyllä ne jotenkin on nukkumistakin varten 😂
Mitäs muuta mielessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs muuta mielessä?Nukkui Hilikka😏 Öit😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkui Hilikka😏 Öit😴
Öiteliii...nuku hyvin 😇Kyllä se siittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs muuta mielessä?Paljonii mieles🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonii mieles🤔
Siltähän tuo tuntuu. Jatkan tuonne alas.
- Anonyymi
Mä vaan osottelen nauhaa tietyltä puolelta vuorokaudelta ja etenen sitten sen mukaan. ;) Toivottavasti kukaan ei joudu vaikeuksiin kun syynätään nauhaa.
- Anonyymi
Mitä nauhaa? Jos saan kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nauhaa? Jos saan kysyä.
Kuvanauhaa eli valvontakameratellennetta. Olen käynyt pyytämässä ja saan sen piakkoin. Siitä nauhasta saadaan selville syyllinen auton renkaiden muttereiden löysyttämiseen!! (miksiköhän??) ja auton naarmuttamiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvanauhaa eli valvontakameratellennetta. Olen käynyt pyytämässä ja saan sen piakkoin. Siitä nauhasta saadaan selville syyllinen auton renkaiden muttereiden löysyttämiseen!! (miksiköhän??) ja auton naarmuttamiseen...
Eihän! Miksi kukaan semmosta tekee? No voi ei, että naarmuttanutkin...voi ei :( Hyvä että on valvontakamera, jospa siittä selviäisi jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset teot viittaavat erittäin vahvasti siihen, että joku tahtoo minulle pahinta mahdollista eli tietenkin syyllinen on selvitettävä ja saatettava oikeusvastuuseen ja toivottavasti vankeuteen, että voin turvallisin mielin atkaa omaa rehellistä elämääni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset teot viittaavat erittäin vahvasti siihen, että joku tahtoo minulle pahinta mahdollista eli tietenkin syyllinen on selvitettävä ja saatettava oikeusvastuuseen ja toivottavasti vankeuteen, että voin turvallisin mielin atkaa omaa rehellistä elämääni. :)
Tuuria sulle ilikivaltalaisen kiinni suamisseen👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jospa teon syy ja motiivi saadaan selville, kun syylliset löytyvät tai syyllinen, etteivät toistamiseen tee samaa. Onko kyseessä omakotitalon piha vai kerros/ rivitalon parkkioaikka vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jospa teon syy ja motiivi saadaan selville, kun syylliset löytyvät tai syyllinen, etteivät toistamiseen tee samaa. Onko kyseessä omakotitalon piha vai kerros/ rivitalon parkkioaikka vai mikä?
Parkkipaikka, johon on juuri asennettu valvontakamerat kuten koko piha-alueeseen äärimmäistä nurkka myöten eli täällä ei voi tehdä mitään etteikö sitä saisi selvitettyä. Tekninen isännöitsijä selvittää pyytämäni ajankohdan koosteen ja saan sen, jos siinä näkyy ihmishahmo, jonka minä varmaan tunnistankin. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkkipaikka, johon on juuri asennettu valvontakamerat kuten koko piha-alueeseen äärimmäistä nurkka myöten eli täällä ei voi tehdä mitään etteikö sitä saisi selvitettyä. Tekninen isännöitsijä selvittää pyytämäni ajankohdan koosteen ja saan sen, jos siinä näkyy ihmishahmo, jonka minä varmaan tunnistankin. :))
Ahaa okkei, kun omakotitalojenkin pihoilla voi olla valvontakamerat. Hyvä, että on valvontakamerat sielläki ja homma hanskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa okkei, kun omakotitalojenkin pihoilla voi olla valvontakamerat. Hyvä, että on valvontakamerat sielläki ja homma hanskassa.
Joooo, omakotilalossakin on tekniset isännöitsijät. :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joooo, omakotilalossakin on tekniset isännöitsijät. :O
No eiiii nyt sentään mutta minullaki on valvontakamerat tässä omakotitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni moganen kävi sulla tuon loppulauseen kanssa, mutta mitäpä sitä rehellisen kansalaisen tarttee kirjoitusvirheitä miettiä
- Anonyymi
Saadaan stalkkaaja sitten vihdoin syytteeseen murhayrityksestä.
Mua vastaan ei kannata lähteä sotimaan. ;)- Anonyymi
No minä uskon, että näillä Suomi 24 sivuilla on varmasti hakkereita ja provoilijoita ja monen monenlaista.
Mutta miksi hän sinua vastaan sotisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä uskon, että näillä Suomi 24 sivuilla on varmasti hakkereita ja provoilijoita ja monen monenlaista.
Mutta miksi hän sinua vastaan sotisi?Niin, sanoppa se! Joka tapauksessa tulee jäämään toiseksi. Hänen älykkyytensä ei riitä toteuttamaan sitä, mitä hän yrittää. Nyt vaan odottelen nauhaa ja etenen sen mukaan. Varasuunnitelmakin toki on jo olemassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sanoppa se! Joka tapauksessa tulee jäämään toiseksi. Hänen älykkyytensä ei riitä toteuttamaan sitä, mitä hän yrittää. Nyt vaan odottelen nauhaa ja etenen sen mukaan. Varasuunnitelmakin toki on jo olemassa. ;)
Nyt olen kertonut tarpeeksi ja poistun taas ainakin viikoksi. Kerta viikkon täällä riittää minulle ja silloinkin max 2 tuntia, niinkuin tänäänkin.
Mukavaa illanjatkoa tänne. <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen kertonut tarpeeksi ja poistun taas ainakin viikoksi. Kerta viikkon täällä riittää minulle ja silloinkin max 2 tuntia, niinkuin tänäänkin.
Mukavaa illanjatkoa tänne. <3Juu juu, kiitos kiitos, hyvät yöt sinne sinullekkin. Eiköhän ne asiat selviä aikanaan.
- Anonyymi
"Haamujengi ja muuta pelottelua"
Must jengit on epäilyttävii, myös haamujengit. Sks mää kyl kartan niitä. 👻- Anonyymi
Kummitusjutut on kyllä pelottavia pöö 👻 jengiä on palsta täynnä 🙍🙌🙋🙅🙆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummitusjutut on kyllä pelottavia pöö 👻 jengiä on palsta täynnä 🙍🙌🙋🙅🙆
Sun pöö on viel aivan liian lepsu. Niinoli mullakin ennen, mut sit mä kävin kamaloituskurssilla. Nyt mää osaan sanoo vertahyytävästi, et böööööö-ööö, ja se kyl tehoo. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pöö on viel aivan liian lepsu. Niinoli mullakin ennen, mut sit mä kävin kamaloituskurssilla. Nyt mää osaan sanoo vertahyytävästi, et böööööö-ööö, ja se kyl tehoo. 👻
Iiiikkk...Olipa tosiaan kauhea huuto 😨 mikä on fiilis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiiikkk...Olipa tosiaan kauhea huuto 😨 mikä on fiilis?
Siinon kyl se onkelma, et ku oikeen tehokkaasti kamaloittaa, nii kyl siin vähän kamaloituu itsekin.👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinon kyl se onkelma, et ku oikeen tehokkaasti kamaloittaa, nii kyl siin vähän kamaloituu itsekin.👻
Ei tarvi edes huutaa, riittää kun vilkaisen peiliin 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi edes huutaa, riittää kun vilkaisen peiliin 👻
Mun kyl tarttee huutaa, sil jos mää vaan katton peiliin, nii siel näky vaan ilonen naama, ja se ei oikein niinku kamaloita. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kyl tarttee huutaa, sil jos mää vaan katton peiliin, nii siel näky vaan ilonen naama, ja se ei oikein niinku kamaloita. 👻
Etenkin aamuisin täällä vilahtaa peilissä semmonen kalpea vanha nainen tummilla silmäkuopillaan. Lähen aina pakoon sitä, kun hirvittää.
- Anonyymi
Mitenkäs menee Kutale?
- Anonyymi
Siinä tuo mennee kummitellessa ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tuo mennee kummitellessa ; D.
Kummitellaan koko porukalla 👻👻👻👻👻 kohtahan se on halloweenikin. Ootellaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kummitellaan koko porukalla 👻👻👻👻👻 kohtahan se on halloweenikin. Ootellaan.
Oikkein PÖÖÖÖÖ!!!
- Anonyymi
yxkutale kirjoitti:
Oikkein PÖÖÖÖÖ!!!
Uhuuuuhhhh....💀
- Anonyymi
Hetikö ne kuolliiks säikähti? 🙊
- Anonyymi
Ilimeisesti. Se pilkutonkin karkasi.👣👣👣
- Anonyymi
Jotenki semmone tosi hiljainen olo, ihan kuin odottava tunne. Niinku ennen myrskyä, ettei oikein osaa alouttaa mitään kun odottaa vain jotain. Sellainen lähtökuopissa oleva tunnelma on nyt täällä.
Sellainen niinkuin aistit tarkkoina kuuntelisi ja odottaisi ensimmäistä pientä ääntä. Kuivuneen oksan rapsahdusta askeleen alla. Käskyä liikkeelle lähtemisestä. Täällä on semmoiset tunnelmat, että saa minut varpeilleni ja asettumaan asemiini hiljaa sekä aistini tarkoiksi kun tietää että jotain tai jokin on tulossa, muttei tiedä mikä.- Anonyymi
Juu, näin o. Itekkii vein isäukon haualle kynttelin. Sytyttäis kynttillöö kuulu hirmunen humahus. Kahtelin ympärille, et enkelkö se tull. No ei, iso korppi kahtell minnuu nii tiivviisti jot. Liekkö kahellunna seurraavvoo uhriisa : D. Anto ottoo kuvannii itesttään, sit narrautin suull hyppäs, säikäht : D)). Narrautin toisen kerran, läks pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, näin o. Itekkii vein isäukon haualle kynttelin. Sytyttäis kynttillöö kuulu hirmunen humahus. Kahtelin ympärille, et enkelkö se tull. No ei, iso korppi kahtell minnuu nii tiivviisti jot. Liekkö kahellunna seurraavvoo uhriisa : D. Anto ottoo kuvannii itesttään, sit narrautin suull hyppäs, säikäht : D)). Narrautin toisen kerran, läks pois?
Vai uhria :D)) voi apua :D
Minulla on tuo tapa, että naksautan suuta eläimille. Joku varmaan joskus katsonut, että kelle tuo naksuttelee ja puhelee :D
miten se onkin niin hiljaista :( kuoleman hiljaista :O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tuo tapa, että naksautan suuta eläimille. Joku varmaan joskus katsonut, että kelle tuo naksuttelee ja puhelee :D
miten se onkin niin hiljaista :( kuoleman hiljaista :OHeh heh, kohta juttu kasassa lokis kuvviin kans ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se onkin niin hiljaista :( kuoleman hiljaista :OPitää lisätä, ettei se sinua jahdannut. Linnuthan viihtyy hautuumaalla niinkuin oravatkin. Sinä vain olet niin syvissä mietteissäs siellä alkujuuriesi syntyvesissä kuin hauen poikanen liikkumattomana rantavedessä ja hiljainen, ettei se ekka huomannut ja säikähti kun naksautit suutasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää lisätä, ettei se sinua jahdannut. Linnuthan viihtyy hautuumaalla niinkuin oravatkin. Sinä vain olet niin syvissä mietteissäs siellä alkujuuriesi syntyvesissä kuin hauen poikanen liikkumattomana rantavedessä ja hiljainen, ettei se ekka huomannut ja säikähti kun naksautit suutasi.
Käyhhä kuvat kahtomas ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhhä kuvat kahtomas ; D.
Emmää uskalla :( olen joskus käynyt siellä kahtomassa kuvia ja ne oli tosi hyviä 👍 Muutws, kuinka oaljon siellä käy porukkaa nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmää uskalla :( olen joskus käynyt siellä kahtomassa kuvia ja ne oli tosi hyviä 👍 Muutws, kuinka oaljon siellä käy porukkaa nykyään?
Aika vähän 100-200 välis päivä🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähän 100-200 välis päivä🙊
Niin hurjana väkeä. En minä sitten kehtaa mennä 🙈mutta oikeasti, sinulla on kivat ja hienot blogisivut, en ihmettele jos käy väkkee, vois käyä ennemänki, ku vaan löytäisivät. Ihania kuvia, aivan ihania ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hurjana väkeä. En minä sitten kehtaa mennä 🙈mutta oikeasti, sinulla on kivat ja hienot blogisivut, en ihmettele jos käy väkkee, vois käyä ennemänki, ku vaan löytäisivät. Ihania kuvia, aivan ihania ❤
Eivät löydä, piilossa ovat🎅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät löydä, piilossa ovat🎅
Niinpä HOU HOU HOUUU...😄
- Anonyymi
Kumppari juttuu 👻
Tänään keittiössä ollessani kuului ensin korkealta keittiönkaapin päältä outoa ääntä ja sen jälkeen kaapin päällä säilyttämäni metallikynttelikkö kaatui hui 👻👻- Anonyymi
Eilen matkall kaupunkkiin, korppi moikkas tuas : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen matkall kaupunkkiin, korppi moikkas tuas : D)).
Intiaaneille se on pyhä ja onnen lintu, joka tietää hyvää. Henkieläin.
Kaarneet on kivoja ja komian mustia. Mahtava ilma . Täällä on kalamarkkinat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intiaaneille se on pyhä ja onnen lintu, joka tietää hyvää. Henkieläin.
Kaarneet on kivoja ja komian mustia. Mahtava ilma . Täällä on kalamarkkinat.Siellä sitten lokkija liikkuupi sit? 🦆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitten lokkija liikkuupi sit? 🦆
Kyllä. Syöksähteleviä ja kauhealla äänellä kirkuvia lokkeja ja naurulokkeja ehe ehe heh heh HEEE ne vasta onki pelottavia.
Tympiikö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Syöksähteleviä ja kauhealla äänellä kirkuvia lokkeja ja naurulokkeja ehe ehe heh heh HEEE ne vasta onki pelottavia.
Tympiikö?Ei🙈🙊😳🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei🙈🙊😳🥺
Ei muakaan 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muakaan 😠
Kolomas napakymppi menneillään ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolomas napakymppi menneillään ; D.
Sullako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako?
Telekkaris oll.
- Anonyymi
Ku valittee huvan niiku paikan, ei si tartte paljon tehräkään, ku suurkamaloittaa toisen. Must ei juur kannata, jos ei oo yö ja kelmee kuutamo. Mut sillo ehlottomii paikkoi on metsäpolun risteys. Siellä kun päästää itkevää ääntä, niin kulkija luulee et muinaisihmiset on haudannu sinne äpärän.
Se säväyttää aina. Apärä, ruotsiksi äppar, oli salaa synnytetty ja lopetettu snadilainen, joka ei päässy lepoon, vaan vaani ihmisressukoi. Ihmiset pelkäs niitä ku ruttoo. Myöhemmin siit meni sit mehut pois, ku ei enää uskottu, et soli lopetettu, ja muitaki aviottomii beibii ruvettiin nimittään äpäräks.
Aina tehokas on kalmismaa. Siellä ku huutaa vertahyytäväl äänel, et buuuuuu-uuu, niin joha kamaloituu. Huono omis siitä tosin tulee, mut on siihen kiusauski suuri. 👻- Anonyymi
Niin mutta, entäpä jos säikähtää itse eniten tai jos ne peloteltavat ei säikähdäkkään vaan ottaa huutelijan kiinni ja antaa selkäsaunan, se vasta olisikin hirmuista. Riskinsä ne on kummituksellakin 👻
- Anonyymi
Korpit on kyl tosi miellyttävii, mut kyl kaiken miellyttävempii on must ihmissudet. Noon kyl ryhdikäst väkee ja superkamaloittavii. 👻
- Anonyymi
Mius o nuo vamppiirat kaikest mukavemppii ; D.
- Anonyymi
Minusta taas joulupukki vitsan kanssa on sävähdyttävin HOU HOU HOU HOUUU!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa et 🤶🧹🎅
- Anonyymi
Hahhahhaaa kun naurattaa. Noin pieni haamu, hyvä jos pystyy edes nipistämään pieniä tyttöjä varpaista yöllä :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa et 🤶🧹🎅
Hui ryötti😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mius o nuo vamppiirat kaikest mukavemppii ; D.
Hyväksytään nekin. Kylhän ne aika kamalii on, 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se meillepäin eksyy, käännytetään kyl nopee takasi. Et kehtaaki jakaa toisten maksamii jouliksii ja sit ottaa kunnnian ittelleen. Ihan alamittasta touhuu! 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se meillepäin eksyy, käännytetään kyl nopee takasi. Et kehtaaki jakaa toisten maksamii jouliksii ja sit ottaa kunnnian ittelleen. Ihan alamittasta touhuu! 👻
Kauhea tyyppi, karmiva. Viime vuonna ei tuonu mittää, meni nokka pystyssä ohi naapuriin. Ja muka tasapuolinen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhahhaaa kun naurattaa. Noin pieni haamu, hyvä jos pystyy edes nipistämään pieniä tyttöjä varpaista yöllä :P
Mää oonki herraskyöpeli. Emmää niiku nipistele. 👻
- Anonyymi
Minähän asun hautuumaalla. Pihamaalle on haudattu koira, 3 kania, 2 aikuista kissaa, 7 kissanpentua ja yksi hamsteri 🔩🔩🔩🔩👻
- Anonyymi
😼😼😺😸😹😸😼😺😿🐕🐇🐇🐇🐀 = 👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
- Anonyymi
Sullon kyl miellyttävää ja heettast seuraa. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullon kyl miellyttävää ja heettast seuraa. 👻
Eiks ookki. Eikä oo yksinäistä.
- Anonyymi
Miten muutes Kutale se lommautus?
- Anonyymi
Tais olla Ennemminnii palakkojen puottoo. Viikonloput pois ja kolomme en vuoroon? 🥴 Öit😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla Ennemminnii palakkojen puottoo. Viikonloput pois ja kolomme en vuoroon? 🥴 Öit😴
No höh, se meni sitte siihe 😣 Rauhallista yötä 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh, se meni sitte siihe 😣 Rauhallista yötä 😱
Talavi tuas tull🌨️🌨️🌨️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talavi tuas tull🌨️🌨️🌨️
🌝❄
- Anonyymi
AUUUU....AUUUUU...AUUUUU...UUUUUHHHHH 😱
Miten täällä menee, joko jännitys tiivistyy?- Anonyymi
Heh heh ja halluviini kans🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh ja halluviini kans🥳
Arrrghhh ku tympii...aaarrghhh...tympii niin että kutistuuko ihan pieneksi mustaksi käppyräksi. Miten voikin ottaa niin päästä. Hulluksi tuun varmaan kohta tai no huoh kait sitä olisi tullut jo tai jos onki jo tullut 😂
Noh Halloumia viinillä niin 🍷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arrrghhh ku tympii...aaarrghhh...tympii niin että kutistuuko ihan pieneksi mustaksi käppyräksi. Miten voikin ottaa niin päästä. Hulluksi tuun varmaan kohta tai no huoh kait sitä olisi tullut jo tai jos onki jo tullut 😂
Noh Halloumia viinillä niin 🍷Kutistuu mullakkii kokoajan🥉🥈🥇🏅🎇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutistuu mullakkii kokoajan🥉🥈🥇🏅🎇
Mite se olikaan Leinon runo, että pienentyy mun ympär elon piiri, aika seisoo nukkuu tuuli viiri. Edessäni hämäräinen tie, tuntemattomahan tupaan vie.kumpikohan on ensin maalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mite se olikaan Leinon runo, että pienentyy mun ympär elon piiri, aika seisoo nukkuu tuuli viiri. Edessäni hämäräinen tie, tuntemattomahan tupaan vie.kumpikohan on ensin maalissa?
Hmmm. Tuoha ois hyvä hautajais värssy🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm. Tuoha ois hyvä hautajais värssy🤔
Ai mullekko?
Mulle sitte pikkune arkku, voi sulloa sinne myttyyn tai palotella. 50 kertaa 30 laatikko. 😲 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mullekko?
Mulle sitte pikkune arkku, voi sulloa sinne myttyyn tai palotella. 50 kertaa 30 laatikko. 😲Ei ku omaan tulevvaan🤺 oisko tuo nykyajan viikatemies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku omaan tulevvaan🤺 oisko tuo nykyajan viikatemies?
No siihen menee vielä aikaa, kun sinä tarvitset hautapaikkaa. Se korppiko 😂?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen menee vielä aikaa, kun sinä tarvitset hautapaikkaa. Se korppiko 😂?
Kukapa sitä tiettää😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä tiettää😏
Kukapa sitä koskaan mitään varmaksi tietää ja arvanneeko edes.
Muta veikkaan, että minäki lähden ennen sinua 😉 pääset yhestä tsempattavasta erroo 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä koskaan mitään varmaksi tietää ja arvanneeko edes.
Muta veikkaan, että minäki lähden ennen sinua 😉 pääset yhestä tsempattavasta erroo 👍😁😎 Katottaa nyt😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😎 Katottaa nyt😏
Niin 😊sinusta tulee varmaan hyvin HYVIN ärsyttävä haamunakin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin 😊sinusta tulee varmaan hyvin HYVIN ärsyttävä haamunakin 😂
Suat uskkoo, ois par hommoo tekemäti🤫🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suat uskkoo, ois par hommoo tekemäti🤫🤡
Vai tuhma kummitus 👻😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tuhma kummitus 👻😨
Rili riili tuhma🙈👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rili riili tuhma🙈👻
Rili bäd poi 😇
- Anonyymi
Miten menee YxKutale?
T. P- Anonyymi
Ihan hyvin😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin😁
Monesko päivä leikkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko päivä leikkaus?
Olikohan 5. Parin viikon piäst kippari kokkeet🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan 5. Parin viikon piäst kippari kokkeet🤗
Ok. Mitenkä muutoin vointi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mitenkä muutoin vointi?
Okoo hieronin jäläkkeen. Tuossa sottailin oisko pitännä tytölle sanoo, et tyrä se vuan☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okoo hieronin jäläkkeen. Tuossa sottailin oisko pitännä tytölle sanoo, et tyrä se vuan☺️
Oliko tyttö sen näköinen, selitykseen tarvetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tyttö sen näköinen, selitykseen tarvetta?
Ois ehkä voinna ollakkii🤔☺️ Ehkä kummissii juteltiin tyräst, mut😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois ehkä voinna ollakkii🤔☺️ Ehkä kummissii juteltiin tyräst, mut😏
No, eikös se ole vaan eduksi? 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eikös se ole vaan eduksi? 😃
On🤣😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On🤣😎
No sittenhän kaikki on hyvin 😂 koko loppu elämön hän sinut nöhdessään aattelee, että tuolla se menee SE mies 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän kaikki on hyvin 😂 koko loppu elämön hän sinut nöhdessään aattelee, että tuolla se menee SE mies 😄
Muistaa se Varmmaa toisennii assiin taut🙊🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaa se Varmmaa toisennii assiin taut🙊🙈
Hih, minkä asian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, minkä asian?
Vaikka sen, et uottelin kymmenen minnuuttii millo hieronta alakkaa😏 Piti ihan kyssyy, olko mull se hieronta? 😁 Luul et olin pelekästtää kyyvvittämäs toista hieronttaan🤣🤣 Hiä jo meinas soitto miulle, et tuut sie😁🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sen, et uottelin kymmenen minnuuttii millo hieronta alakkaa😏 Piti ihan kyssyy, olko mull se hieronta? 😁 Luul et olin pelekästtää kyyvvittämäs toista hieronttaan🤣🤣 Hiä jo meinas soitto miulle, et tuut sie😁🤣
Taksikuski on aina taksikuski 😄 hitsi, kun pitäs löytää adapteri kaukoputkeen ja kamera, mutta rahat tiukassa. Köyhähän minä oon. Et sinä ostas? 😅 jouluki tullee ja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikuski on aina taksikuski 😄 hitsi, kun pitäs löytää adapteri kaukoputkeen ja kamera, mutta rahat tiukassa. Köyhähän minä oon. Et sinä ostas? 😅 jouluki tullee ja...
Eipä sulle kumminkkaa keleppois🙈🤣 Heh heh eläke tiiottii tull vähä reilun 900 kuussa kertynnä työeläke, 33 vuuvvest työelämäs. Ei kannata😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sulle kumminkkaa keleppois🙈🤣 Heh heh eläke tiiottii tull vähä reilun 900 kuussa kertynnä työeläke, 33 vuuvvest työelämäs. Ei kannata😎
Siinä oot oikiassa!! Minulle ei kukkaa ossaa ostaa mittää, enkä tykkää, että joku ostaa, ihan hirveän omaehtoinen oon ja haankala tuossa asiassa 🙈
No eiköhän tuo hammaslääkäri vie ylimääräiset rahat niin ei oo ongelmia rahankäytön suhteenkaa.
Noo eiköhän tuolla yks eläkeläisukko pärjää? Mutta niin joo, ei eläkeen vuoksi kannata itseään töussä revittää.
Minulla on pankiissa ollut 20 v eläke säästötili. 50 e oon sinne kerra kuussa laittanu että joku tonni on siellä sitte vaikkapa vanhuuden vuokrakulluihin tai tuleviin lääkeisiin jos en kupsahda sitä ennen. Omaisuutta ei oo ku talo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oot oikiassa!! Minulle ei kukkaa ossaa ostaa mittää, enkä tykkää, että joku ostaa, ihan hirveän omaehtoinen oon ja haankala tuossa asiassa 🙈
No eiköhän tuo hammaslääkäri vie ylimääräiset rahat niin ei oo ongelmia rahankäytön suhteenkaa.
Noo eiköhän tuolla yks eläkeläisukko pärjää? Mutta niin joo, ei eläkeen vuoksi kannata itseään töussä revittää.
Minulla on pankiissa ollut 20 v eläke säästötili. 50 e oon sinne kerra kuussa laittanu että joku tonni on siellä sitte vaikkapa vanhuuden vuokrakulluihin tai tuleviin lääkeisiin jos en kupsahda sitä ennen. Omaisuutta ei oo ku talo.Nii niihenhä ei piäsekkää käsiksi enne eläke ikkee😏 Nykysi ei ennee kukkaa alota eläkesiästämis. Ei kannata🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii niihenhä ei piäsekkää käsiksi enne eläke ikkee😏 Nykysi ei ennee kukkaa alota eläkesiästämis. Ei kannata🤫
Einnii 😁 ompa satteista. Kylläpä puhuin unissani, keskustelin jonku kanssa ja jutskailtiin pitkin yötä. Heräilin siihen monta kertaa, omaan höpinääni. Minulla on semmone pikkuinen koira hoidossa täällä 3 yötä kun menivät syyslomalle tytön väki. Ollut usein ennenkin, semmone hölökkänä eikä oo hetkeäkkää rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einnii 😁 ompa satteista. Kylläpä puhuin unissani, keskustelin jonku kanssa ja jutskailtiin pitkin yötä. Heräilin siihen monta kertaa, omaan höpinääni. Minulla on semmone pikkuinen koira hoidossa täällä 3 yötä kun menivät syyslomalle tytön väki. Ollut usein ennenkin, semmone hölökkänä eikä oo hetkeäkkää rauhassa.
Vai wuh wuh? Mie tässä pittii hauuttelen : D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai wuh wuh? Mie tässä pittii hauuttelen : D.
Justiinsa 😨 koko ajan ku pikkune varjokaan jossain liikahtaa niin heti wuh wuh ja ottaa korviin kun metelöi kauan, hiljenee hetkeksi ja kohta taas. Suorastaan rasittava moppi, en jaksaisi tuollaista eläjää 😄Ois jättäny niiden lapset tänne ennemmin ja ottaneet tuon koiran lomalle.
Nam nam nam nam herkuttelua kohta siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa 😨 koko ajan ku pikkune varjokaan jossain liikahtaa niin heti wuh wuh ja ottaa korviin kun metelöi kauan, hiljenee hetkeksi ja kohta taas. Suorastaan rasittava moppi, en jaksaisi tuollaista eläjää 😄Ois jättäny niiden lapset tänne ennemmin ja ottaneet tuon koiran lomalle.
Nam nam nam nam herkuttelua kohta siellä.Nyt herkuteltu ja otettu päivätorkut. Nyt jakssaa ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt herkuteltu ja otettu päivätorkut. Nyt jakssaa ; D.
Niin sitä pittää, hyvä turre 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä pittää, hyvä turre 😄
Pisaskos se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisaskos se?
Heti monesti 🙈 Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti monesti 🙈 Hyvää yötä
Öitä👍💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä👍💩
Hei!
Mites menee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Mites menee?Mennee mennee, viimessii hommii hoittoo enne leikkuu ta. Piässöö sit rauhas lähtemmään👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennee mennee, viimessii hommii hoittoo enne leikkuu ta. Piässöö sit rauhas lähtemmään👍
Totta, saa sitten niiden suhteen olla levollisin mielin.
Minä järkkäsin varastoa. Lasten pari vanhaa akustista kitaraa, viulun ja kanteleen löysin. Hyvä kuntoisia. Toisen kitaran annoin jo eteenpäin. Jossain pitäisi olla vielä toinenkin kantele ja viulu 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, saa sitten niiden suhteen olla levollisin mielin.
Minä järkkäsin varastoa. Lasten pari vanhaa akustista kitaraa, viulun ja kanteleen löysin. Hyvä kuntoisia. Toisen kitaran annoin jo eteenpäin. Jossain pitäisi olla vielä toinenkin kantele ja viulu 😄Heh heh, eikös ne pitäs anttoo perillisten lapsill? : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, eikös ne pitäs anttoo perillisten lapsill? : D)).
Kyllä ja sinne se yksi kitara menikin, muita eivät huolineet. Todennäköisesti säilytys jatkuu.
Tytär sanoi yks päivä, että hei äiti, sun pitäs päästä tuosta varaston romusta eroon ettei ne jää meidän riesaksi kun kupsahat 😂 Hän on rakennusinsinööri ja miehesäkkää ei ihan huono palkkane, tuskin tarvii minun romuja 😅
Mutta mitäpäs sinne muuta, mitä järjestelit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja sinne se yksi kitara menikin, muita eivät huolineet. Todennäköisesti säilytys jatkuu.
Tytär sanoi yks päivä, että hei äiti, sun pitäs päästä tuosta varaston romusta eroon ettei ne jää meidän riesaksi kun kupsahat 😂 Hän on rakennusinsinööri ja miehesäkkää ei ihan huono palkkane, tuskin tarvii minun romuja 😅
Mutta mitäpäs sinne muuta, mitä järjestelit?Puit ja laskuja kirjottelin😎 sit kuhu huutokauppa keisar käy mää, se viep halavalla🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puit ja laskuja kirjottelin😎 sit kuhu huutokauppa keisar käy mää, se viep halavalla🙈
No siinäpä sitä onkin hommaa. No justiisa 😂En kuhtu, sitä roistua 🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinäpä sitä onkin hommaa. No justiisa 😂En kuhtu, sitä roistua 🙊
Miks? Pitäshä sen espanja talo Suomalaisten rahottoo🙊🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks? Pitäshä sen espanja talo Suomalaisten rahottoo🙊🙈
No hää maksaa siis oikkeesti iha pilkka hintaa ja totisella naamalla. Röyhkeetä. En ees viihi ennää kahtua koko ohojelmaa ku alako nii tympimmää.
- Anonyymi
Poistettiinko joku viesti vai?
- Anonyymi
Kutale. Tehty on eli mökki ostettu sieltä S nimisestä paikasta joen varrelta.
- Anonyymi
👍🤫 Nonnii😴 Öit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🤫 Nonnii😴 Öit.
Taisi olla hullu tempaus. Sinne män säästöt 😂
Mutta lohta ja taimenta tullee ku haavilla ilimaa huitassee. Siinä on semmone kutemannousu paikka yläjuoksulla. Talaviasuttava ihan ja ai ai kuule....ja venekki. Melekone tempaus oli se 😂 joutuukoha täsä iha mieron tielle 😨 pikkuse hirvittää
Öitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla hullu tempaus. Sinne män säästöt 😂
Mutta lohta ja taimenta tullee ku haavilla ilimaa huitassee. Siinä on semmone kutemannousu paikka yläjuoksulla. Talaviasuttava ihan ja ai ai kuule....ja venekki. Melekone tempaus oli se 😂 joutuukoha täsä iha mieron tielle 😨 pikkuse hirvittää
ÖitäElä ny. Sehä o ku rahhoo pitäs pakkiin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ny. Sehä o ku rahhoo pitäs pakkiin🤔
Menin ja hurahdin samalla 60-70 luvun tyyliin ja olen illan netissä tsekkaillut tuon kauden myytäviä valaisimia.
Liekkö lapsuuden elämisen rentous saa haikailemaan vanhan muotoilun perään. Löysin aivan ihanan keltaisen metallia / lasia keittiönlampun 😍
Mites siellä? Lähtökuopissa leikkaukseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin ja hurahdin samalla 60-70 luvun tyyliin ja olen illan netissä tsekkaillut tuon kauden myytäviä valaisimia.
Liekkö lapsuuden elämisen rentous saa haikailemaan vanhan muotoilun perään. Löysin aivan ihanan keltaisen metallia / lasia keittiönlampun 😍
Mites siellä? Lähtökuopissa leikkaukseen?Lisään vielä, että se lamppu on kattovalaisin keltainen / aris.
Mökissä aivan ihanat ja todella hyvä kuntoiset mänty lankkulattiat. Kahtelen vähän tuollaisia vintage juttuja sinne. On kuule ihana. Voisimpa laittaa kuvan 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että se lamppu on kattovalaisin keltainen / aris.
Mökissä aivan ihanat ja todella hyvä kuntoiset mänty lankkulattiat. Kahtelen vähän tuollaisia vintage juttuja sinne. On kuule ihana. Voisimpa laittaa kuvan 😄Ainaha voipi laittoo🎇🏚️🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites siellä? Lähtökuopissa leikkaukseen?Juu, tännää kuapasin alaku montut👍😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tännää kuapasin alaku montut👍😎
😨 kui hurja ilmalento jos uskaltaa kysyäkkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😨 kui hurja ilmalento jos uskaltaa kysyäkkää?
Heh heh, ei kovin hurja ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, ei kovin hurja ; D.
No kerro ny? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ny? :D
Lokis pitempi juttu siit🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokis pitempi juttu siit🤫
Lokis ja lokis..mitähän, jos mökkiin tullee kallista remonttia nii entäpä sitte? Myyä tärräytän sinulle? 😂 on se hirveetä 😵
Hyväkuntone on nyt. Lämpölasitki ikkunoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokis ja lokis..mitähän, jos mökkiin tullee kallista remonttia nii entäpä sitte? Myyä tärräytän sinulle? 😂 on se hirveetä 😵
Hyväkuntone on nyt. Lämpölasitki ikkunoissa.Elikkä liian tiivis, hommeessahan se Varmmaa nii o🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä liian tiivis, hommeessahan se Varmmaa nii o🧐
Höpö höpö vihreä mies 😄Niin kylymissä mökkeissä. Jos lämpimänä pidetään niin sehän on hyvä sillo lämpölasit. Mökki on talaviasuttava ja aina lämpö päällä. Ehä minä hommeista ostas!!
Joko jänskättää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö vihreä mies 😄Niin kylymissä mökkeissä. Jos lämpimänä pidetään niin sehän on hyvä sillo lämpölasit. Mökki on talaviasuttava ja aina lämpö päällä. Ehä minä hommeista ostas!!
Joko jänskättää?Aina mökissä täyttyy oll, kunno veto. Et raitista ilimmoo riittääpi🙊 ympäristö ystävällinen siis, lämpö tulloo pistokkeet? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina mökissä täyttyy oll, kunno veto. Et raitista ilimmoo riittääpi🙊 ympäristö ystävällinen siis, lämpö tulloo pistokkeet? 😂
Vai semmone vetone mökki 😁Oha siinä hormit ja painovoimainen ilimanvaihto. Kosteushan se hommeen tekkee ja kuivana pietty.. Sehä on maastaki irti. Hyvin tehty. Mitä sinä nyt oikein yrität 😂et sinä sitä tuolla menolla saa 😂piä itellä ja nautiskelen.
Huomenna on sitten se 👻👻👻👻 hyvää yötä HAH HAH HAH HAAAA 😱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai semmone vetone mökki 😁Oha siinä hormit ja painovoimainen ilimanvaihto. Kosteushan se hommeen tekkee ja kuivana pietty.. Sehä on maastaki irti. Hyvin tehty. Mitä sinä nyt oikein yrität 😂et sinä sitä tuolla menolla saa 😂piä itellä ja nautiskelen.
Huomenna on sitten se 👻👻👻👻 hyvää yötä HAH HAH HAH HAAAA 😱Kato aina kannattaa marista, sit suap halavalla🤣😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato aina kannattaa marista, sit suap halavalla🤣😎
Jaa niinkö se menneeki 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niinkö se menneeki 😂
Juu, hulluhan se joka ei puolet tinkis🙊🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, hulluhan se joka ei puolet tinkis🙊🤣
Ai on vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai?
O'ooon👍😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O'ooon👍😎
Vai silleesä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai silleesä.
Mites muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites muuten?
Ootan sinun leikkausta 😂tulee entistä ehompi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootan sinun leikkausta 😂tulee entistä ehompi.
Ai niin luulet, onko luulo sit viärtisä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin luulet, onko luulo sit viärtisä? 🤔
No mitäs ite luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs ite luulet?
Ei taijja tulla🤔🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taijja tulla🤔🤣
Paras se on pelätä pahinta ja toivoa parasta. Ei tuu yllätyksiä 😄
Mikä siinä nyt pieleen menis? Minu isältäki leikattii ( ei kuollu siihe) ja minun veljeltäniki on leikattu. Minun siskon pojaltaki on leikattu ja minun molemmilta tyttäriltäni lapsena, nivustyrät. - Anonyymi
No komialtahan se näytti ? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No komialtahan se näytti ? 😂
Eikö🤣😎 Pitäskö huavoloistakkii laittoo kuvvii? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö🤣😎 Pitäskö huavoloistakkii laittoo kuvvii? 🤔
No iliman muuta ja vähän laajempi otos, että kaikki mahtuu kuvvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No iliman muuta ja vähän laajempi otos, että kaikki mahtuu kuvvaa.
Hmmm m. Pittää harkita miten totteuttaa☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm m. Pittää harkita miten totteuttaa☺️
Heti kuvvaat vielä kun on paikat turtana leikkauksen jäljiltä eikä oo niin kipiä ja pää on lääke höyryissä.
Hyvää yötä 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kuvvaat vielä kun on paikat turtana leikkauksen jäljiltä eikä oo niin kipiä ja pää on lääke höyryissä.
Hyvää yötä 😇Livenä leikkuu? 🤔🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Livenä leikkuu? 🤔🤣
Joooo!!! Hyvä idea. Otat puudutuksen ja kuvvaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joooo!!! Hyvä idea. Otat puudutuksen ja kuvvaat.
Tuas korppi laskkeutu kunnioo tekemmään kaitteelle matkanvarrell : D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuas korppi laskkeutu kunnioo tekemmään kaitteelle matkanvarrell : D)).
:D korpilla on musta huumori. Oli kyllä niin kaunis taas hautuumaa kynttilöineen. Hautuumaat on minulle mieluisia ja varmasti myös monelle muulle. Rauhallisia paikkoja, niissä on oma tunnelmansa.
Lapsena leikimme todella usein niin vanhalla kuin uudella hautuumaalla sekä kirkon sankarihautuumaalla. Niistä on lämmin muisto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D korpilla on musta huumori. Oli kyllä niin kaunis taas hautuumaa kynttilöineen. Hautuumaat on minulle mieluisia ja varmasti myös monelle muulle. Rauhallisia paikkoja, niissä on oma tunnelmansa.
Lapsena leikimme todella usein niin vanhalla kuin uudella hautuumaalla sekä kirkon sankarihautuumaalla. Niistä on lämmin muisto.Itellä jäi käymäti erinäiste asijjoihin taut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä jäi käymäti erinäiste asijjoihin taut.
Käy kun pystyy, eipä tuo oo niin justiisa. Hyvät yöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kun pystyy, eipä tuo oo niin justiisa. Hyvät yöt
Eipä hyvät yöt😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hyvät yöt😴
Mitäpä sitä sinne? Jotain thai ciniä pitäisi alkaa tekemään kun niin kangottuu ja kunto rapistuu meikäläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sitä sinne? Jotain thai ciniä pitäisi alkaa tekemään kun niin kangottuu ja kunto rapistuu meikäläiselle.
Mitäpä tänne. eiku pakasttuu tuas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole hyvä.
Ooooon👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooooon👍
Ai mun masu parka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mun masu parka.
Jaaha. Kohta kait pukille? 💉🗡️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallista ja pikku pakkasta tosiaan.. Milloin se leikkaus sinulla olikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallista ja pikku pakkasta tosiaan.. Milloin se leikkaus sinulla olikaan?
Luin tuolta ylempää, että leikkaus on tänään. Tuu kertoo miten meni sitten kun jaksat? Täällä ootellaan 👴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku mönkiäinen hyppäsi eilen masun päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin toivon että leikkauksesi sujuu hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin toivon että leikkauksesi sujuu hyvin.
Elossa ollaan😂 Vielä👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elossa ollaan😂 Vielä👻
Älähä pelottele kummituksen kuvilla. Sinuha piti se kuvaki laittaa vielä hi hi hi,. täällä me palstafanit ollaa ootettu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elossa ollaan😂 Vielä👻
Sepä hyvä. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä hyvä. ☺️
Empä sanos kivut mahdottomat!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä sanos kivut mahdottomat!!!!!
Eikö kipu lääkkeistä ole apua.. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kipu lääkkeistä ole apua.. 😟
Ei🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei🤢
Voi surku. 😟
Mää en kyl itte tiedä, milt kamaloitus niiku tuntuu, ku mään oon ihan peloton, mut tarttee kyl myöntää, et kamaloittaminen on kivaa. 👻
- Anonyymi
Mitähän se sun vaimos sanoisi jos tietäisi että kahtelet juuri nippa nappa täysi ikäisyyteen olevien tyttöjen riettaita kuvia vai onko hän yhtä rietas että katselee 17-18 vuotiaiden kuvia?
Tässä nähdään rietas mielinen vanhempi mies tyyppi yäk. - Anonyymi
Mistähän johtuu että miehet katselevat useimmiten itseään nuorempien naisten kuvia.
Katselevat jotkut naisetkin rutkasti nuorempia miehiä. Minä itse joskus katson 30-50 väliin sijoittuvia. Anonyymi kirjoitti:
Mistähän johtuu että miehet katselevat useimmiten itseään nuorempien naisten kuvia.
Katselevat jotkut naisetkin rutkasti nuorempia miehiä. Minä itse joskus katson 30-50 väliin sijoittuvia.Esimieheni, nainen, sanoi että naiset ovat kiinnostuneet niin nuorista pojista, ettei oikein tiedä, kehtaako sanoakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se sun vaimos sanoisi jos tietäisi että kahtelet juuri nippa nappa täysi ikäisyyteen olevien tyttöjen riettaita kuvia vai onko hän yhtä rietas että katselee 17-18 vuotiaiden kuvia?
Tässä nähdään rietas mielinen vanhempi mies tyyppi yäk.Käväisin täällä ystäväni Firdawsin nikillä. 👻
Meillä ei ole vaimon kanssa minkäänlaisia salaisuuksia. Juuri se onkin rakkaudessamme kallein asia. Meille on aivan luonnollista, että hän on ystävällisesti näyttänyt suloisia sukupuolielimiään miehille, joista pitää. Aivan yhtä luonnollisena hän pitää, että katselen nättien tyttöjen kuvia, kun he esittelevät sulovittuaan. Ei minun tarvitse olla tietokoneella salaa tai eri aikana.
Hän on minun suloinen prinsessani, kauniskin vielä herttaisen luonteensa lisäksi.Anonyymi kirjoitti:
Katselevat jotkut naisetkin rutkasti nuorempia miehiä. Minä itse joskus katson 30-50 väliin sijoittuvia.Geeniperinnöstähän se johtuu. Ei se sen mystisempää ole. Mielenkiinto kohdistuu KESKIMÄÄRIN sen ikäisiin naisiin, jotka ovat parhaassa hedelmöitysiässä ja naisten sen ikäisiin poikiin, jotka ovat voimakkaimmassa kunnossa myös tulevaisuutta ajatellen.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Geeniperinnöstähän se johtuu. Ei se sen mystisempää ole. Mielenkiinto kohdistuu KESKIMÄÄRIN sen ikäisiin naisiin, jotka ovat parhaassa hedelmöitysiässä ja naisten sen ikäisiin poikiin, jotka ovat voimakkaimmassa kunnossa myös tulevaisuutta ajatellen.
Mutta minä oon silimät pystyssä ja sanaton näistä kirjoituksista nyt täällä nii 👻
T.ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä oon silimät pystyssä ja sanaton näistä kirjoituksista nyt täällä nii 👻
T.apEtkä oikeesti oo sanaton.
Kyöpelit voi liikkua vapaammin kun isot ihmiset, ja ne tietää todellisuuden tarkemmin. Ne tietää myös sellaset tabujutut, joist ei niiku juur puhuta, koska muuten tulee lunta tupaan. Pikkupimusilla ja sen semmosilla ei vaan oo tietoo siitä, mitä irl on olemassa. Vanhempi poppoo ja kyöpelit kyl tietää. 👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä oikeesti oo sanaton.
Kyöpelit voi liikkua vapaammin kun isot ihmiset, ja ne tietää todellisuuden tarkemmin. Ne tietää myös sellaset tabujutut, joist ei niiku juur puhuta, koska muuten tulee lunta tupaan. Pikkupimusilla ja sen semmosilla ei vaan oo tietoo siitä, mitä irl on olemassa. Vanhempi poppoo ja kyöpelit kyl tietää. 👻Niinkö se on? Nyt keitän lohikeiton, siinä on jo tietämistä meikäläiselle 😄
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Esimieheni, nainen, sanoi että naiset ovat kiinnostuneet niin nuorista pojista, ettei oikein tiedä, kehtaako sanoakaan.
Kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin esimiehesi kiinnostuksensa suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.apKäyppä katsomassa mitä on kommentoinut tuo nimimerkillä oleva saat vähän osviittaa.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Käväisin täällä ystäväni Firdawsin nikillä. 👻
Meillä ei ole vaimon kanssa minkäänlaisia salaisuuksia. Juuri se onkin rakkaudessamme kallein asia. Meille on aivan luonnollista, että hän on ystävällisesti näyttänyt suloisia sukupuolielimiään miehille, joista pitää. Aivan yhtä luonnollisena hän pitää, että katselen nättien tyttöjen kuvia, kun he esittelevät sulovittuaan. Ei minun tarvitse olla tietokoneella salaa tai eri aikana.
Hän on minun suloinen prinsessani, kauniskin vielä herttaisen luonteensa lisäksi.Mulle ihan sama mikä on suhteesi kumppaniisi luulin sua hetken kutaleeksi siitä mustasukkaisuuteni palsta sekoittaa.
Ei vieraan tekemiset kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppä katsomassa mitä on kommentoinut tuo nimimerkillä oleva saat vähän osviittaa.
Minä olen pikkusen pihalla. Jutskailkaa te rauhassa, pysyttelen täällä sivummalla.
T.ap Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin esimiehesi kiinnostuksensa suhteen.
En ole näin väittänytkään, enkä väitä edelleenkään.
Mutta monet naiset ovat kiinnostuneet itseään nuoremmista, ja siihen on aivan puhdas biologinen ja geneettinen syy. Naisen on tullut valikoida miehensä sen perusteella, miten todennäköistä on, että hän on mukana elättämässä lapsia.- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
En ole näin väittänytkään, enkä väitä edelleenkään.
Mutta monet naiset ovat kiinnostuneet itseään nuoremmista, ja siihen on aivan puhdas biologinen ja geneettinen syy. Naisen on tullut valikoida miehensä sen perusteella, miten todennäköistä on, että hän on mukana elättämässä lapsia.Se on kyllä totta että kaivattuni on minua nuorempi joku raja pitää olla minua ei kiinnosta yhtään alle 30:set.
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta että kaivattuni on minua nuorempi joku raja pitää olla minua ei kiinnosta yhtään alle 30:set.
Minäkin olen yli kolme vuotta nuorempi, kuin minun suloinen prinsessani.
- Anonyymi
Palstasisko kyselee Kutaleen vointia? Kirjoititko tuolla ylempänä, että on kovasti kipuja?
- Anonyymi
Ai onko. Pysty oikkeen kävelemmäänkkää. Arveleppa vessassa käynti? 🎇🎇🎇🎇🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytpä tiedät miten vaikeaa naisilla on.
Osaat varmaan arvostaa terveyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kipu on levossa? Ja mitä kipulääkkeitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytpä tiedät miten vaikeaa naisilla on.
Osaat varmaan arvostaa terveyttä.Sektiokipu on kyllä aika kiva sen jälkeen kun leikkauksessa käytetyt mömmöt poistuu. Hengityskin on pinnallista sen pari eka vuorokautta ja nukkuminen jää haaveiluun. Ei noihin auta kuin opioidit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sektiokipu on kyllä aika kiva sen jälkeen kun leikkauksessa käytetyt mömmöt poistuu. Hengityskin on pinnallista sen pari eka vuorokautta ja nukkuminen jää haaveiluun. Ei noihin auta kuin opioidit.
Onhan noita monenlaisia kiputiloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kipu on levossa? Ja mitä kipulääkkeitä?
Panadolia ja purannaa, Pitännee koitella sirpaluttii tahi ramallookkii ens yön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panadolia ja purannaa, Pitännee koitella sirpaluttii tahi ramallookkii ens yön
Minusta Jos leikkaavat päiväkäynnillä niin kotiin pitisi olla ehdottomasti 3 eka päivälle : tulehdus kipulääke - paracetamooli - opioidi. Löiväkkö antibiootteja mukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Jos leikkaavat päiväkäynnillä niin kotiin pitisi olla ehdottomasti 3 eka päivälle : tulehdus kipulääke - paracetamooli - opioidi. Löiväkkö antibiootteja mukkaa?
Suonneen suarraan leikkuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suonneen suarraan leikkuussa
Kyllä se helpottaa siittä ajan kanssa. Tuo ei tosin lohduta tähän hätään. Jos on sietämätön makuullakin niin eiku hankkimaan tehokkaammat lääkkeet.
Lisäksi tietenki elimistö reagoi kun paikkoja auotaan niin ei se olo oo aluksi hääppöne 😣
Pärjääkkö sinä?
.saakko apua jos tarvit jottain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se helpottaa siittä ajan kanssa. Tuo ei tosin lohduta tähän hätään. Jos on sietämätön makuullakin niin eiku hankkimaan tehokkaammat lääkkeet.
Lisäksi tietenki elimistö reagoi kun paikkoja auotaan niin ei se olo oo aluksi hääppöne 😣
Pärjääkkö sinä?
.saakko apua jos tarvit jottain?🐧Krraak raakk🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐧Krraak raakk🙈
No joo...totta, kyllä sinä osaat itse huolehtia ja tottunut ja niin pois päin mutta......
Niin ja on melko tyhymää kysyä palstalla, että pärjääkkö, kun täällä ei voi auttaa......
Ja ei se korpin näkeminen merkkaa mitään, mutta raakut siellä niinkuin se olisi viikatemies tulossa.
Mutta oikeesti, kova kipu on todella viheliäinen. Ei sitä jaksa määräänsä enempää ja siihen pitää saada apua niin että pystyy levähtämäänkin ja myös nukkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo...totta, kyllä sinä osaat itse huolehtia ja tottunut ja niin pois päin mutta......
Niin ja on melko tyhymää kysyä palstalla, että pärjääkkö, kun täällä ei voi auttaa......
Ja ei se korpin näkeminen merkkaa mitään, mutta raakut siellä niinkuin se olisi viikatemies tulossa.
Mutta oikeesti, kova kipu on todella viheliäinen. Ei sitä jaksa määräänsä enempää ja siihen pitää saada apua niin että pystyy levähtämäänkin ja myös nukkumaan.Eilen kyllä joutuu taipummaan kotihoito palavelluun luastarin vaihossa🙈 Ramalan ku yöks ottaa nuihe muihe liäkkeihen kans, ihan hyvä tuo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kyllä joutuu taipummaan kotihoito palavelluun luastarin vaihossa🙈 Ramalan ku yöks ottaa nuihe muihe liäkkeihen kans, ihan hyvä tuo
Niinpä, pakko se on välillä ison ja komiankin taipua, ei se auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, pakko se on välillä ison ja komiankin taipua, ei se auta.
Kyllä syöp miest🙈🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syöp miest🙈🙊
No ihan varmasti. Kyllä se helpottaa siittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmasti. Kyllä se helpottaa siittä.
Varmasti🧐 minne se hävis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti🧐 minne se hävis?
Ekkö muista? Sehä o leikattu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekkö muista? Sehä o leikattu pois.
Aaaa sen kerronnii sit lokis, mut mennee jonnii aikkoo🙊🙈 Tuosta suapikkii tuas " haaskan" jutun, mittäähä ku ei satu🤣😂👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaa sen kerronnii sit lokis, mut mennee jonnii aikkoo🙊🙈 Tuosta suapikkii tuas " haaskan" jutun, mittäähä ku ei satu🤣😂👀
Se o se kolomas päivä, joka toen sannoo, että alkaako helpottammaa vai tulehtummaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se o se kolomas päivä, joka toen sannoo, että alkaako helpottammaa vai tulehtummaa 😉
Niimpä ja munat mustummaan😂🤣🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä ja munat mustummaan😂🤣🙊
Tulleeha sitä mustelmia sellaisesta puristelusta.
Nooo, mikä se o hukassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulleeha sitä mustelmia sellaisesta puristelusta.
Nooo, mikä se o hukassa?Hukassa? 🧐🤔😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukassa? 🧐🤔😴
No se mikä hävis ? 😄
Juu hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se mikä hävis ? 😄
Juu hyvää yötä.Sieltä se aina välistä pilikisttää🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä se aina välistä pilikisttää🙊
Pil pil pilkistää kul kul kulkistaa 🙊
Joko kipu hellittää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pil pil pilkistää kul kul kulkistaa 🙊
Joko kipu hellittää?Oha se vähän, mut Varmmaa viilto on turvoksissa, sillä tuntuu ku kuminauha kiristys🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oha se vähän, mut Varmmaa viilto on turvoksissa, sillä tuntuu ku kuminauha kiristys🤢
Ja ilimmeisesti vuottaa🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilimmeisesti vuottaa🙊
Milloin jälkitarkastus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin jälkitarkastus?
Ei niissä nykysin ou🤔 Pittää Kahttoo huomen mitä tekee. Märkkiikö ja vuottako viell, onko kuumet yms. 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä nykysin ou🤔 Pittää Kahttoo huomen mitä tekee. Märkkiikö ja vuottako viell, onko kuumet yms. 🤢
Joko haava on kuvauskuntoinen?
- Anonyymi
yxkutale kirjoitti:
Piättele ite🙈
Hi hi hi...eiku auton rattiin siittä 😂 iso mies ja hyvä kuntone 😛
Juu vaa pitäsköhä se lähtä syömää voissa paistettuja muikkuja 😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hi hi hi...eiku auton rattiin siittä 😂 iso mies ja hyvä kuntone 😛
Juu vaa pitäsköhä se lähtä syömää voissa paistettuja muikkuja 😆Niimpä, ei usko tuot kippuu äkkinäine🤣😂 Kyll syön ja pökälleettii tulloo hyvin. Oisko kakka onkelma a ollu se, et paksusuoll oll pussilois🙊🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, ei usko tuot kippuu äkkinäine🤣😂 Kyll syön ja pökälleettii tulloo hyvin. Oisko kakka onkelma a ollu se, et paksusuoll oll pussilois🙊🙈
Ootappa ku tulehtuu sisältä päi ja muuttuu ylleistulehukseksi. On kuin terävät kivet munuaisissa raapisi ja sitte piipaa auton perässä korppi liihottaaåå
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootappa ku tulehtuu sisältä päi ja muuttuu ylleistulehukseksi. On kuin terävät kivet munuaisissa raapisi ja sitte piipaa auton perässä korppi liihottaaåå
Jee, ja lissee saikkuu🚑🌡️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee, ja lissee saikkuu🚑🌡️
Kyllä minä näen, että se korppi on lentänyt paikalle, mutta tilanteen nähtyään, kääntyy pois päin.
Ei oo tulossa yhtään ylimäräistä saikkua hä hääää...
Älä hätäile, kyllä se siittä vielä 🌝 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä näen, että se korppi on lentänyt paikalle, mutta tilanteen nähtyään, kääntyy pois päin.
Ei oo tulossa yhtään ylimäräistä saikkua hä hääää...
Älä hätäile, kyllä se siittä vielä 🌝Kyll, parin vuuvven piäst🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyll, parin vuuvven piäst🤔
Vainnii....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainnii....😂
Nii huhut kerttoo, parraammassakkii tappaukses😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii huhut kerttoo, parraammassakkii tappaukses😂🤣
Kuulopuhheita vaa, ei kannata uskua.
Hyvää yötä ja parempaa huomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulopuhheita vaa, ei kannata uskua.
Hyvää yötä ja parempaa huomista.Öitä Potter loppukkii🧙♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä Potter loppukkii🧙♀️
Hyvvää isäinpäivää!
Joko kestää liikkua paremmin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvvää isäinpäivää!
Joko kestää liikkua paremmin?Kui sinnekkii😂 ei kyllä viellä juosta🤣 eikä virvota🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui sinnekkii😂 ei kyllä viellä juosta🤣 eikä virvota🙈
Vai ei VIELÄ 😄
Tylsäähän se on kun mennee ihan sinnittelyksi 😣
Mutta kyllä se helpottaa.
Hyvvää yötä 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei VIELÄ 😄
Tylsäähän se on kun mennee ihan sinnittelyksi 😣
Mutta kyllä se helpottaa.
Hyvvää yötä 😇Öitä onneks loppuu tuokkii roteri👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä onneks loppuu tuokkii roteri👍
Joko oot ulkona pystyny käymään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko oot ulkona pystyny käymään?
Empä oikkeesttaan👀 Meinasin tän viikon lopull käyä. Nyt nii liukkaat kelit, ettei kehttoo🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä oikkeesttaan👀 Meinasin tän viikon lopull käyä. Nyt nii liukkaat kelit, ettei kehttoo🤔
Rollaattorilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rollaattorilla?
🤣😂Elä naurata, viellä tikit aukivvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂Elä naurata, viellä tikit aukivvaa.
😂 Millo saat autolla ajjaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Millo saat autolla ajjaa?
Kolome päivvee leikkuust? 🤔🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolome päivvee leikkuust? 🤔🤣
Ruokaostoksilleko heti karkasit?
Hyvvää yötä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokaostoksilleko heti karkasit?
Hyvvää yötäEn tuotin sapuskkoo pihhaan🙈 Öit😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuotin sapuskkoo pihhaan🙈 Öit😴
Huomenta ☺ Mikä fiilis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ☺ Mikä fiilis?
Hih Hih, ei kova🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih, ei kova🙈
Mököttääkö? Ei ihime tuollaisen kiusaamisen jälkeen.
Noo, joko ulkoilimaa oot käyny haistelemassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mököttääkö? Ei ihime tuollaisen kiusaamisen jälkeen.
Noo, joko ulkoilimaa oot käyny haistelemassa?En. En, nii liukkaat vieläkkii, vettä sataa ja kaikkee🌦️🌧️💦😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. En, nii liukkaat vieläkkii, vettä sataa ja kaikkee🌦️🌧️💦😁
Eiku aattelin, että kun ei oo kovana niin jos se mököttää ja nuokkua murjottaa pää painuksissa...
Täälläkin sattaa vettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku aattelin, että kun ei oo kovana niin jos se mököttää ja nuokkua murjottaa pää painuksissa...
Täälläkin sattaa vettä.Ehe ehe👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehe ehe👀
He he he heeeee..... niinpä. Öitä 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He he he heeeee..... niinpä. Öitä 😇
Öitä. Kova sälli tuo Herkules ollunna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä. Kova sälli tuo Herkules ollunna?
Tahi tuo Akilles🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahi tuo Akilles🙈
Onhan se. Animaationko katsoit?
Kinko opuja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se. Animaationko katsoit?
Kinko opuja?Troijja elokuva👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Troijja elokuva👀
Mikä vointi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vointi?
Ehkä tännään pikkusen takapakkia ottanna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tännään pikkusen takapakkia ottanna?
Entä tänään? Joko oot ulkosalla ? Milloin saat ajaa autolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tänään? Joko oot ulkosalla ? Milloin saat ajaa autolla?
En meinanna ajjaa tällä viikolla, parantukkoon kunnolla🤔 oon sisällä liikunnan enemmän, mut en ulkosalla viellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En meinanna ajjaa tällä viikolla, parantukkoon kunnolla🤔 oon sisällä liikunnan enemmän, mut en ulkosalla viellä.
Eikös se oo sen pari viikkoa niin sitten jo kestää hyvin haava, ainakin luppaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se oo sen pari viikkoa niin sitten jo kestää hyvin haava, ainakin luppaavat.
Ens tiistaina tulloo parviikkoo, sillo o kilippariliäkärin luona käynti😏 Mahttaa onkelma olla nyt tuo posliiniks ajo. Nyt lyhyt sänki, sitä hieroo housut🙈🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens tiistaina tulloo parviikkoo, sillo o kilippariliäkärin luona käynti😏 Mahttaa onkelma olla nyt tuo posliiniks ajo. Nyt lyhyt sänki, sitä hieroo housut🙈🙊
Ei se kauaa hiero. Kokkeole tenssii siihen haavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kauaa hiero. Kokkeole tenssii siihen haavaan.
Vois aueta😂🤣💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois aueta😂🤣💦
Hyvvää se tekkee...parantaa :D
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvvää se tekkee...parantaa :D
Hyvää yötä.Öitä😴🎇👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä😴🎇👀
Entäpä tännään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä tännään?
Sama😏🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama😏🤣😂
Meehhä käymää huomenna pikkuse ulukona haukkaa happea. Vaikka siinä jossain istuksit ja kahtelet maisemia..viet linnuille syötävvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meehhä käymää huomenna pikkuse ulukona haukkaa happea. Vaikka siinä jossain istuksit ja kahtelet maisemia..viet linnuille syötävvää?
Vai tipuille syömmistä😏 Jospa Korppi tulloo? 🙊🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tipuille syömmistä😏 Jospa Korppi tulloo? 🙊🙈
Ei se uskalla, ku vejit sitä höplästä.
Mikä on ollut tännää vointi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla, ku vejit sitä höplästä.
Mikä on ollut tännää vointi?Noh, muutama rappusten kulukenna😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, muutama rappusten kulukenna😏
Taksillako ens viikolla hurruuttelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksillako ens viikolla hurruuttelet?
Enköhän jo autolla kokkeille🚗👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enköhän jo autolla kokkeille🚗👀
Ehikkö jo kokkeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehikkö jo kokkeilla?
Prummm pruuuu, hyvin vokkana kulukkee🚗🙈🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prummm pruuuu, hyvin vokkana kulukkee🚗🙈🙊
No tuntuko nivusessa vai ajjoikko kuivaharjotteluna kotisohvalla njjaaauuuu...vrooommm....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuntuko nivusessa vai ajjoikko kuivaharjotteluna kotisohvalla njjaaauuuu...vrooommm....
Parempikkii vois olla😂🤣 Huomenna ajelulle pitemmälle reissulle🤔🚗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempikkii vois olla😂🤣 Huomenna ajelulle pitemmälle reissulle🤔🚗
Siittä se lähtee korpin vejättämine 😄
Onko heikko olo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siittä se lähtee korpin vejättämine 😄
Onko heikko olo?Välillä ja huavat vinkkuu välill🙊 Liekkö turvotust💨🗯️💭💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä ja huavat vinkkuu välill🙊 Liekkö turvotust💨🗯️💭💥
Voi olla. Kuin pitkä saikku ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Kuin pitkä saikku ?
Vielä parviikkoo. Öit😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä parviikkoo. Öit😴
Joko elämä voittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko elämä voittaa?
Heh heh. Tiijjä häntä. Kilippar kokkeet, pikkusen ala-arvojen alle, mut hyvät🙈 Sit menin kertomaan hengitys katkoist, siit se uus rumpa alako🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Tiijjä häntä. Kilippar kokkeet, pikkusen ala-arvojen alle, mut hyvät🙈 Sit menin kertomaan hengitys katkoist, siit se uus rumpa alako🥺
Mikä on pahin / hankalin oire tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on pahin / hankalin oire tällä hetkellä?
Haava kipu😵Pan Pan panatooll, pur pur puranaa🙊 tännää vähän takapakkia. Kuvasivat keuhkot ja "muutama" verkoe🙈 ja kaikki kunnossa oli, mut🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haava kipu😵Pan Pan panatooll, pur pur puranaa🙊 tännää vähän takapakkia. Kuvasivat keuhkot ja "muutama" verkoe🙈 ja kaikki kunnossa oli, mut🤔
Ahdistaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako?
Ei, ei se kipu haittaa, mut jos paikat reppee🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei se kipu haittaa, mut jos paikat reppee🤯
Niinpä. Eikös ne luppaa, että 2 viikkoa leikkauksesta haava kestää hyvinki normaali liikkumisen?
Mietin söisinkö toissapäivällisen jauhelihakeiton jämät vai kaurapuurua..
Joko oot käyny ulukona syömässä tai kaupassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Eikös ne luppaa, että 2 viikkoa leikkauksesta haava kestää hyvinki normaali liikkumisen?
Mietin söisinkö toissapäivällisen jauhelihakeiton jämät vai kaurapuurua..
Joko oot käyny ulukona syömässä tai kaupassa?Juu, eilen cittaris ja rismas🥴 Arvooppa kiittikö PALLIT? 😂🤣 Ei oikkein ulkona syönti viell kiihota🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eilen cittaris ja rismas🥴 Arvooppa kiittikö PALLIT? 😂🤣 Ei oikkein ulkona syönti viell kiihota🤔
Tottahan ne oli mielissään kun pääsivät liikenteeseen 😄
No ei sitten 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan ne oli mielissään kun pääsivät liikenteeseen 😄
No ei sitten 😅Meinas meno loppui😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinas meno loppui😱
Ensi kerralla sitte kovempi meno?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi kerralla sitte kovempi meno?
Juu enemmän tapuja😵💥 Nyt lokis leikkauspäivän juttu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu enemmän tapuja😵💥 Nyt lokis leikkauspäivän juttu🤣
Ai kiva, että oot jaksanu tehä jutun, sen verra olo kohentunu 👍
Hyvää yötä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kiva, että oot jaksanu tehä jutun, sen verra olo kohentunu 👍
Hyvää yötäÖitä😴🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä😴🙈
Mutta aatteleppa, ei ennää rytky tyrä.
Mikä meno tänään? Joko saunaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aatteleppa, ei ennää rytky tyrä.
Mikä meno tänään? Joko saunaan?No ei ja pikku p:kkii alakkaa terhisttäytymmään🥺 Iha hyvä meno. Suihkussa käynnä jo monesti🛀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ja pikku p:kkii alakkaa terhisttäytymmään🥺 Iha hyvä meno. Suihkussa käynnä jo monesti🛀
No huh, hyvä 😄Mistä sen terhistymisen huomaa 🙊?
Saunaahan aina ehtii...
Vieläkö pittää ottaa kipulääkettä joka päivä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh, hyvä 😄Mistä sen terhistymisen huomaa 🙊?
Saunaahan aina ehtii...
Vieläkö pittää ottaa kipulääkettä joka päivä?Vielä nappia syön topakasti😵 pikku Veikka ei ou kokonnaa nahkan alla piilossa🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä nappia syön topakasti😵 pikku Veikka ei ou kokonnaa nahkan alla piilossa🙈
Vettäytynykkö oli ihan 😵 polone !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vettäytynykkö oli ihan 😵 polone !
Iha oll tyttömäinen olo🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha oll tyttömäinen olo🥴
Silläkö ei logissa näkynny kuvvaakaa 😂
Hyvät yöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkö ei logissa näkynny kuvvaakaa 😂
Hyvät yöt.Olla siell yks🤔 Öit😴 Hitto ku ei tullunna Maijalle annettu kuvvoo mis tehtävä🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla siell yks🤔 Öit😴 Hitto ku ei tullunna Maijalle annettu kuvvoo mis tehtävä🥺
Joko viikonloppuna Pepeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko viikonloppuna Pepeen?
No ei, vaikkakkii Härkäpihvi pitäs käyä testtoomas😬🐂 Miks nää o kaikk nautoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, vaikkakkii Härkäpihvi pitäs käyä testtoomas😬🐂 Miks nää o kaikk nautoja?
Ylämaan karjaa. Pihattonavetoissa kypsyy paras liha kuulemma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylämaan karjaa. Pihattonavetoissa kypsyy paras liha kuulemma?
Onko sitä? Kävin kerran Jutustelu hetken sen johtajan kans, josko sitä ottaa alakaatre listalle. Sittehhä siit pitäs tehhä lokiarvostelukkii😱🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä? Kävin kerran Jutustelu hetken sen johtajan kans, josko sitä ottaa alakaatre listalle. Sittehhä siit pitäs tehhä lokiarvostelukkii😱🤫
On täällä ainakin. Tunnen hyvinki kasvattajan.
Niin pitäs, lokiarvostelu tietenkin. Nehän on just hyviä nuo arvostelut ja ruokajutut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä ainakin. Tunnen hyvinki kasvattajan.
Niin pitäs, lokiarvostelu tietenkin. Nehän on just hyviä nuo arvostelut ja ruokajutut.Kai ne on, ku joku o hyvän ruuan perrään😏 ja hyvän palavelun😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne on, ku joku o hyvän ruuan perrään😏 ja hyvän palavelun😊
Milloinkas haava kuva? Oisko kuva kuvasta😂 ei nyt sentään...en saa aikaiseksi kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkas haava kuva? Oisko kuva kuvasta😂 ei nyt sentään...en saa aikaiseksi kuitenkaan.
Koha kunno kavalkaati o huavoloist😱 Tännää vähä kirjottelin Hesan asuntoloist🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koha kunno kavalkaati o huavoloist😱 Tännää vähä kirjottelin Hesan asuntoloist🙈
Mikä kunnon kavalkaati? Minun kotonani kavalkaati tarkoitti isompaa joukkoa.
Mikäs on tänään vointi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kunnon kavalkaati? Minun kotonani kavalkaati tarkoitti isompaa joukkoa.
Mikäs on tänään vointi?Kohtalainen. Pitäs pyörähttee kyläkaupalla päivänmittaan. Kommee kell, aurinko paisttaa🌄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalainen. Pitäs pyörähttee kyläkaupalla päivänmittaan. Kommee kell, aurinko paisttaa🌄
On se hyvä, ku ootte saaneet pittää vielä kyläkaupan. Täällä on pilivistä ollu ja ei oo yhtään lunta. Ihan on nurmi viheriänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä, ku ootte saaneet pittää vielä kyläkaupan. Täällä on pilivistä ollu ja ei oo yhtään lunta. Ihan on nurmi viheriänä.
Nurmi tiälläkkii kasvvaa. Juu Minnekkää se PKoon kallein kauppa hävviis? 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmi tiälläkkii kasvvaa. Juu Minnekkää se PKoon kallein kauppa hävviis? 😏
Pois on, hävis!
Öitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois on, hävis!
ÖitäAaaaaa, sieltkö? Öit🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaaa, sieltkö? Öit🥺
Miten menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten menee?
Siinähän tuo tapuja syyvves🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän tuo tapuja syyvves🤪
Onko tällä hetkellä parempi vai huonompi vointi kuin ennen leikkausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä hetkellä parempi vai huonompi vointi kuin ennen leikkausta?
Huonompi😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonompi😅
Miltä osin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä osin?
Ei siinä kipuja ollunna tyrän ollessa🙈 Nyt huava ja muutennii kipuja ja kirvelyjä😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä kipuja ollunna tyrän ollessa🙈 Nyt huava ja muutennii kipuja ja kirvelyjä😵
Kirveleekö siis pissatessa vai sitä haavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirveleekö siis pissatessa vai sitä haavaa?
Huavvoo ja vierestäkkii. Varmmaa vielä sisukset ja huava turvoksissa. Ja jos pallilois sisukset vuuvven päivät, ei ihan heti Varmmaa mukkauvvu😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huavvoo ja vierestäkkii. Varmmaa vielä sisukset ja huava turvoksissa. Ja jos pallilois sisukset vuuvven päivät, ei ihan heti Varmmaa mukkauvvu😱
Viehän se aikaa. Särkeekö niitä pussejaki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viehän se aikaa. Särkeekö niitä pussejaki?
Eipä se millonkkaa ou niit särkennä, paitsi hypätes🤾♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se millonkkaa ou niit särkennä, paitsi hypätes🤾♂️
Juu. Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Hyvää yötä
Öitä😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä😴
Kuinkas potilas tänään jaksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas potilas tänään jaksaa?
Mikäs tässä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tässä😅
Onko siinä millainen vointi? se ois black friday
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä millainen vointi? se ois black friday
Läkki ois, ei ou mittää tullu vielä ostettu. Entäs siell?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läkki ois, ei ou mittää tullu vielä ostettu. Entäs siell?
Kännykkää kahtelin, mutta pidin pääni. Onko huomenna shoppailu päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykkää kahtelin, mutta pidin pääni. Onko huomenna shoppailu päivä?
Jotennii ei jaksais tuaperrella, sen verran juillii🙈 Ootko ylelt kahellunna navetan suorroo lähetys? 🐂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotennii ei jaksais tuaperrella, sen verran juillii🙈 Ootko ylelt kahellunna navetan suorroo lähetys? 🐂
No ei varmaankaa ku juilii nii te mieli. En, mutta aattelin kurkata. Ookko sinä?
Linnanjuhlat kahton ens viikolla kuitenki, eikös se oo vähä sama 🙊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaankaa ku juilii nii te mieli. En, mutta aattelin kurkata. Ookko sinä?
Linnanjuhlat kahton ens viikolla kuitenki, eikös se oo vähä sama 🙊Juu, pittäähä nautoja kahella, vasikattii nii sööttejä🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, pittäähä nautoja kahella, vasikattii nii sööttejä🥴
Oli suloinen se vasta syntyny vasikka vauvveli tuolla ylellä 😍
Kis kis kippura varvas...iso ukkovarvas sanoo MUUUU.. akkavarvas sanoo Muuh ja keskimmäinen sanoo muu muu ja tämä pieni varvas ujosti muu ja kaikista pienin pikkuvarvas mu mu..
Kävikkö haudoilla? Onko korppi kehannu ennää näyttäytyä?
Hyvää yötä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli suloinen se vasta syntyny vasikka vauvveli tuolla ylellä 😍
Kis kis kippura varvas...iso ukkovarvas sanoo MUUUU.. akkavarvas sanoo Muuh ja keskimmäinen sanoo muu muu ja tämä pieni varvas ujosti muu ja kaikista pienin pikkuvarvas mu mu..
Kävikkö haudoilla? Onko korppi kehannu ennää näyttäytyä?
Hyvää yötäKaupoilla, ei hauoilla. Tais näyttäyttyy alaku viikosta par kerttoo🙈 onhan ne söpöjä? Pitäsköhän minipossu hommata? 🤔 Öit, akrakatapra💥💥💥💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupoilla, ei hauoilla. Tais näyttäyttyy alaku viikosta par kerttoo🙈 onhan ne söpöjä? Pitäsköhän minipossu hommata? 🤔 Öit, akrakatapra💥💥💥💥
Vai piilosta...missäs oot...mihin hävisit.. hu huuu....AAAAAAAAAA!!!! SIELLÄ! peiton alla lymyää...kuka siellä hymäjää hi hi hi tirsk.
Kukkumisiin sanoi korppi 😪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai piilosta...missäs oot...mihin hävisit.. hu huuu....AAAAAAAAAA!!!! SIELLÄ! peiton alla lymyää...kuka siellä hymäjää hi hi hi tirsk.
Kukkumisiin sanoi korppi 😪👍😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍😅
Mitä adventtiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä adventtiin ?
Tonttuja kaheltu, ei ou viellä näkynnä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonttuja kaheltu, ei ou viellä näkynnä? 🤔
On peilissä vilahtanu? Ekkö ees tontun jälkiä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On peilissä vilahtanu? Ekkö ees tontun jälkiä ?
Empä peillii kahtele kovin🥴 Eip. Entäs siell?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä peillii kahtele kovin🥴 Eip. Entäs siell?
Sama 🙈 Ennen ei joutanu / tullut mieleen ja nykyään ei uskalla 👺
Mutta hyvä se olisi siihen luonnepeiliin joskus kurkkia, mutten jaksa valitettavasti 😣riehun miten sattuu 😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 🙈 Ennen ei joutanu / tullut mieleen ja nykyään ei uskalla 👺
Mutta hyvä se olisi siihen luonnepeiliin joskus kurkkia, mutten jaksa valitettavasti 😣riehun miten sattuu 😩Niinku tuo "Baby" supill🚓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku tuo "Baby" supill🚓
Minua ei taida saada kukaan oikein kuriin 🙈
Joko tuntuu, että oisit työkuntoinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei taida saada kukaan oikein kuriin 🙈
Joko tuntuu, että oisit työkuntoinen?Kyll taijjan viell viikko yrittee saikkuu, Jotennii semmone tunne😈 Huomenna jos kävis isommilla kylill soppalemas miltä tuntuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyll taijjan viell viikko yrittee saikkuu, Jotennii semmone tunne😈 Huomenna jos kävis isommilla kylill soppalemas miltä tuntuu?
Aattelin vain noista beibi puheistasi, että taitaa kaverukset olla heräämässä koomasta 😄
Juu, käy kokeilemassa ja lisää vain saikkua, jos ei vielä kestä. Voi raasua 😣
Mutta hyvää yötä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelin vain noista beibi puheistasi, että taitaa kaverukset olla heräämässä koomasta 😄
Juu, käy kokeilemassa ja lisää vain saikkua, jos ei vielä kestä. Voi raasua 😣
Mutta hyvää yötäÖitä, beibi oll ralli vilimi😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä, beibi oll ralli vilimi😏
No jeeeeee...mietinki et oisiko ralli 😁 vai joku scifi tylsä blondi 😂rallit kukkuloilla.ja niin edes päin.
Öit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jeeeeee...mietinki et oisiko ralli 😁 vai joku scifi tylsä blondi 😂rallit kukkuloilla.ja niin edes päin.
ÖitHih Hih, onneks ei tullunna pihvijä syöttyy, hammas poksahti🥴 Tais jiähä kinkut tekemäti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih, onneks ei tullunna pihvijä syöttyy, hammas poksahti🥴 Tais jiähä kinkut tekemäti?
Eikö oo jääny yhtään kinkun syömähammasta jäljelle?
Lohtako sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö oo jääny yhtään kinkun syömähammasta jäljelle?
Lohtako sitten?Jäi amalkaamit🤪 Nehä ei hävviis minnekkää😏 Varmmaa velliä🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi amalkaamit🤪 Nehä ei hävviis minnekkää😏 Varmmaa velliä🙈
Soseruokaa pikkuiselle mörrykälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soseruokaa pikkuiselle mörrykälle.
Oispa untuluatti🐦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa untuluatti🐦
Tai korppi, vois oelotella ihimisiä.Hyvää yötä Polly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai korppi, vois oelotella ihimisiä.Hyvää yötä Polly
😏🥴 Öit. Huomen jos mänis lissee saikkuu kerjjeemmään👩⚕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😏🥴 Öit. Huomen jos mänis lissee saikkuu kerjjeemmään👩⚕️
Hyvää huomenta!Niin se täytyy tehä, jos siltä näyttää. Saahaa pukki jouluksi kuntoon 🎅
Mikä on vointi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta!Niin se täytyy tehä, jos siltä näyttää. Saahaa pukki jouluksi kuntoon 🎅
Mikä on vointi?En nyt riemusta hypi, mut 11 päivvee saikkua🤪 Ja sirpalutit kehhiin🌄😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt riemusta hypi, mut 11 päivvee saikkua🤪 Ja sirpalutit kehhiin🌄😅
Niinkö vähä 😩 Onko kipu ja sairastaminen jäykistänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö vähä 😩 Onko kipu ja sairastaminen jäykistänyt?
Nyt aluks, sit lissee tarvittaiis. Niihhä tuo eppäill, ettei verkko ois kiinnittynnä läskkiin. Liekkö miull liaan vähä sit🤣🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aluks, sit lissee tarvittaiis. Niihhä tuo eppäill, ettei verkko ois kiinnittynnä läskkiin. Liekkö miull liaan vähä sit🤣🙈
Noh, minun viestit poistellaan 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, minun viestit poistellaan 😄
Varmmaa Itseppäissyys huamu noussunna viärällä jalalla😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmmaa Itseppäissyys huamu noussunna viärällä jalalla😅
No niinpäs 😁Millä jalalla siellä ollaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpäs 😁Millä jalalla siellä ollaan?
Topakalla. Uottelin tienestejä pörssit, mut eivät maksanneet. Hinta vuan noussoo. Pisnekset pissas, ois pitännä uutta puljjuu osttoo🎲🎰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topakalla. Uottelin tienestejä pörssit, mut eivät maksanneet. Hinta vuan noussoo. Pisnekset pissas, ois pitännä uutta puljjuu osttoo🎲🎰
No täällä toisinpäin. Tuottaneet jo monta tonttua tälle vuodelle.
Kahtoikko naisten ammuntaa?
Kumpiko pääministeriksi Sanna vs Antti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä toisinpäin. Tuottaneet jo monta tonttua tälle vuodelle.
Kahtoikko naisten ammuntaa?
Kumpiko pääministeriksi Sanna vs Antti?Hyvin ampuvat🤣 jospa musta heppa Antti, eihä hiä ou suanunna epäluottamusta muilt ku kepult ja sekkii ei hänen mielestä ollunna virallinen ja okkee😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ampuvat🤣 jospa musta heppa Antti, eihä hiä ou suanunna epäluottamusta muilt ku kepult ja sekkii ei hänen mielestä ollunna virallinen ja okkee😱
Hyvää huomenta 🙆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta 🙆
Huomenta ja hyvvee Itseppäissyyspäivvee🇫🇮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ja hyvvee Itseppäissyyspäivvee🇫🇮
Kiitos samoin ☺
Katsoitko linnanjuhlia? Minä tunnin jaksoin ja kyllästyin sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin ☺
Katsoitko linnanjuhlia? Minä tunnin jaksoin ja kyllästyin sitten.Juu, ei tu ennee kiinnosta🙈 Liekkö viimeaikaiset etuskunnan mulukkaukset tehnynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei tu ennee kiinnosta🙈 Liekkö viimeaikaiset etuskunnan mulukkaukset tehnynnä?
Ohan tuo menny vähän, ettei tiijä kehe luottaa vai luottaako keheenkää.
Mitä tähän päivään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohan tuo menny vähän, ettei tiijä kehe luottaa vai luottaako keheenkää.
Mitä tähän päiväänKiirreine, tullunna ajelttuu 150 km jo😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiirreine, tullunna ajelttuu 150 km jo😰
Miten se niin kiirettä on pitäny? Korppiako oot pakkoo ajanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se niin kiirettä on pitäny? Korppiako oot pakkoo ajanu?
Omaishoitajan hommia🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaishoitajan hommia🙈
Sinun äitisikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun äitisikö?
Ja vell😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vell😏
Hienoa, että sinulla on halu auttaa.
Äitisi on varmasti ihana ihminen, sillä äidin luonne periytyy usein pojalle.
Hyvää yötä 🌟🌟⭐🌛 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että sinulla on halu auttaa.
Äitisi on varmasti ihana ihminen, sillä äidin luonne periytyy usein pojalle.
Hyvää yötä 🌟🌟⭐🌛Jopa oll sull tähtien tuiket😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa oll sull tähtien tuiket😏
Niin.....
- Anonyymi
Ei kiitos en halua tuon kanssa jutella luulin että olet kutale vaihtanut nimimerkin. Lepäile sinä kutale älä rasita itseäsi.
- Anonyymi
Kyl me tykätään korpeistaki. Noon vähän niiku samaa jengii meitin kyöpeleitten kaa. 👻
- Anonyymi
Muinaisessa laissa niiku säädettiin rangaistus, jos nimitti toista kööbelin tai kaakinpuun ruuaksi. Tieloks vaan, et mei oltu minkäällaisissa tekemisissä moisen lain kanssa. Mei oo lounastettu koskaan ketään, ei ees haluttu.
Kaakkis oli sellanen paalu, johon törkimys oli sidottuna kettingillä julkisella paikalla ilmisten sylettävänä. Soli siis häpeerangaistus, mitä nykyaikana ei onneks enää noulateta. 👻- Anonyymi
Häpeäpaalu ei taitaisi olla kovinkaan tehokas rangaistuskeino nykyään 😂
- Anonyymi
On niitä muitaki lutusii tyyppii ku me kyöpelit, ihmissusii, vamppyyrii, lohiksii ja Drakuloi. Mut nykyään ihmiset on niin paatunei, et meitin on pitäny käylä kamaloituskussilla, et tehoo. 👻
- Anonyymi
Missäs nokinenä vaikuttaapi? 🧙♀️
- Anonyymi
Niin no onhan se vähän sellaista piilottelua ja normaalina pysymisenä omat haasteensa mutta ajoittain nousee pintaan vahingo
- Anonyymi
Miten aika kulunu?
- Anonyymi
Huonosti😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti😴
Eihän se kulu jos ei tee mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se kulu jos ei tee mitään.
Niimpä, ompaha ainassii pitkä saikku☺️🙈🙊
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi teillä on tarve tunkeutua juuri Järki ja tunteet -palstalle.
- Anonyymi
Minnekkäs muuanne täytys tunkkee🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekkäs muuanne täytys tunkkee🤔
Vaikka tähän palstaan: https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/kahvikeskustelut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih, tuossa palstassa mittää muuta huonnoo, ku valvoja poistelloo kaikki jutut😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halluukko mut sinne sun kaa juttelemmaa vai mitä lirkuttelet? Hi hi hii..
- Anonyymi
Määhän en haamujengii pelkää vaan diggaan. Noon nääs mun kaverii. 👻
- Anonyymi
Hyvä👍
- Anonyymi
Nii oonkkii, hyvä kummittelu kaveri hu huuu 👻mitäs keppostellaan ja ketä peloteltas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii oonkkii, hyvä kummittelu kaveri hu huuu 👻mitäs keppostellaan ja ketä peloteltas?
Mummielest voi niiku pelotella kaikkii ihmisii, mut ei otuksii. Noon nii sulosii. Kyl se vaan nostaa päätä, ku isot ihmiset kamaloituu meistä. Soon rautaa, se. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummielest voi niiku pelotella kaikkii ihmisii, mut ei otuksii. Noon nii sulosii. Kyl se vaan nostaa päätä, ku isot ihmiset kamaloituu meistä. Soon rautaa, se. 👻
Mummeleitte potkureihhi tulle vipinää niin että helemat paukkuu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416