https://www.youtube.com/watch?v=p0iDaTsRdOU
Löysin kanavan
Helmerin scuuttausta
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuinen mies ja leikkii potkulaualla
- Anonyymi
Päiväkirjahuoneessa Helmeri kertoi kuinka tahtoisi olla poikien kaa sikarinurkassa, ei haluis kuitenkaa että Anulla tulee paha mieli. Vaikeeta silleen taiteilla kahden välillä, jatkaa tämä suloinen pellavapää.
- Anonyymi
Voiko toi olla yli 30 vuotias? Kaveritkin tuollaisia amiksia?
- Anonyymi
Ilmankos.
- Anonyymi
Lapsellista leikkimistä aikuiselta mieheltä. lol
- Anonyymi
Hienoa taitavaa skeittailua. Jokainen osaa kyllä lopettaa, sitten kun ei ole enää siihen kykenevä.
- Anonyymi
Todella upeasti vetää.Helmerillä,Anulla ja lapsilla olisi kimpassa varmasti kivaa,unohtamatta Babloa.Olisihan se kiva saada jo kestävä BB-pari.Ja jälkikasvua myöskin,Helmerihän kertoi haluavansa lapsia.
- Anonyymi
Eikö vain Helmerillä taas sama roikko yllään. samaan aikaa Anu kaivaa matkakuistaan biginiä bibinien perään, aamuisin saattaa asu vaihtua parikin kertaa ennekuin peukaloinen herää ;D
- Anonyymi
Voiko potkulaudalla leikkimistä sanoa työksi, jos ikääkin on jo 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569