Lyhyen tapailun ja seurustelun jälkeen naiskumppanini jo raskaana. Viisi viikkoa raskauden kesto,.Miehenä en lainkaan ollut valmistautunut tähän.,naiskumppani haluton keskeytyksen vaikka tilanne hyvin haasteellinen. Ei kihloja eikä yhdessäasumista.
Miehenä olen hyvin epätietoinen millainen vanhemmuus ja elatusvelvollisuus minuun kohdistuu ja voinko kiistää ne. Voisiko joku neuvoa?
Raskaus Tinder treffeiltä
2
255
Vastaukset
- Anonyymi
Alotus lienee trolli. Jos ei, niin saat syyttää tasan itseäsi. Nainen vedätti sinua sata-nolla. Maksat elareita seuraavat vajaa 20 vuotta etkä todennäköisesti tule enää näkemään tätä naista saati lastasi kuin mahdollisesti oikeudessa, jossa hänelle päätetään myöntää huoltajuus. Tsemppiä hyvin hoidit hommasi. Isyystesti kannattaa tietenkin tehdä, voihan olla että hän jauhaa skeidaa. Lisäksi voi olla, että voit vaatia raskaudenkeskeytystä oikeusteitse, siitä en tiedä.
Anyway, ei kannata koskaan luottaa toiseen näissä asioissa. - Anonyymi
No, ihan aluksi voidaan todeta että nainen voi tulla raskaaksi jos mies siementää hänet. Se on biologinen tosiasia.
Toinen juttu on sitten elätusvelvollisuus. Sait sitä mitä halusit ja nyt sitten lapsen syntymän jälkeen maksat vähintään 140e/kk seuraavat 18 ikväuotta. Mutta voit myö maksaa kaiken kerralla. Teet sopimuksen naisen kanssa että 26880e kertakorvauksena ja siinä on kaikki. Ja sitten nimet paperiin todistajien kanssa.
Aika on lyhymepi kuin 18 vuotta mutta alun kulmakerroin toimii korkona joka vastaa kahden vuoden elatusmaksuja. Tämä olisi kaikille osapuolille se paras vaihtoehto. Jos sitten tuore äiti päättää ostaa uuden bemarin ja muuttaa keskustaan vuokralle, se on hänen ongelmansa. Sinä olet jo vastuusi kantanut.
Tämähän näissä YH-äideissä usein on vikana. Ne jäävät kotiin ja muuttavat kalliille asuntoalueelle lapsen kanssa kuvitellen että isä maksaa kaiken elämisen. EI!! Isä maksaa vain sen verran kuin lapsen elämästä on poissa jos isä olisi paikalla. Näin sanoo laki. Jos äiti päättää lähteä opiskelemaan tai muutaa elintasoonsa nähden liian kalliiseen asuntoon, se on huono valinta. Eikä huonoja valintoja tehdä jos isä olisi perheessä läsnä. Siksi usein käräjillä sosialitanttojen laskelmat menevät uusiksi. Haaveeksi jää se 600e/kk/lapsi ja totuus on se 140e/kk/lapsi, koska ei sitä rahaa olisi yhteisessä kodissa sen enempää lapseen käytetäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637