Kokemuksia kennel Escaflowne

Anonyymi

Onko kokemusta kys. kennelistä?

11

181

Vastaukset

• On ja pelkästään ikäviä. Sairaita koiria ja vastuutonta kasvatusta. Pelkkä rahastaja!

• Kovin moni ostaa, kun tuollaisia määriä teetellään.
      Valitettavan huono maine 🙄

• Järkky tapaus kasvattaja. Todella huonossa maineessa. Eläinlääkäritkin myöntää, sairaita koiria syytää maailmalle.

• Määrää voisi vähentää roimasti, mutta todella hyviä koiria tavannut tältä kasvattajalta. Millä tavalla koirasi oli sairas?

• Team sucikan. On myös paikka jossa yrittäjä, on vain rahan kiilto silmissä. Myy sairaita koiria terveinä. Venäjältä tilatuilla papreilla.

• hei itse olen kasvatajan kanssa ollut aika paljon tekemisissä olen käynyt hänen kotonaan ja koirat ovat olleet hyvän oloisia ja terveen näköisiä
    ja olet itse ostanut häneltä ensimäisen saksanpaimenkoiran joka on aa ltv1 00 kyynereet joka on minulla jalostus käytössä

eli voin hyvällä oma tunnolla suositella tätä kasvatajaa terveisin, kasvataja stenroth

• Olkoon sinulla hyvä yksilö, se ei poista sitä faktaa mitä jalostusnetistä löytyy, eli emää pennutettu turhan usein eikä terveystuloksetkaan priimaa jos niitä nyt ylipäätään on.

• Sama täällä. Kaikki koirani ovat kyseiseltä kasvattajalta ja menestyvät hyvin sekä ovat hyvä hermoisia koiria. Suosittelen kyllä lämpimästi itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Kaikki koirani ovat kyseiseltä kasvattajalta ja menestyvät hyvin sekä ovat hyvä hermoisia koiria. Suosittelen kyllä lämpimästi itse.

Missä ne menestyvät? Sohvalla?

• Käyttölinjaisia koiria ja ei mitään tuloksia? Vuonna 2015 käynnyt yksi kasvateista luonnetestissä saaden huimat 99 pistettä. Huh huh, ei muuta voi sanoa :D
    Vuonna 2009-2012 ollut hieman yritystä pentueissa ja tämän jälkeen mennyt aivan reisille. Liekkö vauhtisokeus vai rahan ahneus???

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    231
    3459