Yhtäkkiä alkaa vatsaa vääntää ja sitten samassa onkin jo lasti housussa, Nyt tapahtunut tässä kuussa jo viidesti. En ole muuttanut ruokailutottumuksia,
ainoastaan vaihtanut sokeroidut joumat keinomakeutetuiksi.
Voiko olla syyyhteys moiseen?
vatsa vääntää
3
390
Vastaukset
- Anonyymi
Makeutusaineissa on usein laksatiivisia vaikutuksia. Toiset on herkempiä kuin toiset.
Saattavat isommassa määrässä nautittuna aiheuttaa vatsakipua ja ripulia.
Niin että saattaa olla juuri tämä syynä! Kokeilemalla sen huomaa, jätä makeutusaineet pois ja katso mitä tapahtuu. - Anonyymi
Voisiko olla myös Gronin tauti tai ärtynyt paksusuoli, stressi lisää oireita kovin.
Itsellä housut tahriintuu pieleen menneen peräpukamaleikkauksen vuoksi, ennen
oli pukamat kipeät ja vuosivat verta, nyt ei vuoda verta mutta kun kyykistelet tai
ponnistat niin pääsee pieru tai pieru varren kanssa. Tämän vuoksi pakko käyttää
inkohousuja suuremman siivon pelosta. - Anonyymi
Itsellä on jalassa inkohousut kakkosta varten, lähes päivittäin pääsee löysä kakka housuun. Vaikka kuinka yrittää syödä tarkasti mikä sopii, niin aina on jokin aineosa
joka sekoittaa vatsan, kerryttää painetta ja sitten seuraavaksi tuleekin housuun.
Onneksi on inkohousut markkinoilla,( ilman niitä sotku olisi suuri, ei voisi käydä
missään), niiden avulla voi ilman suurta draamaa siirtyä siistiytymään invavessaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916