Saako kuvata ohjaamossa?

Anonyymi

Toivottavasti ei lennä Finnairilla tämä itsensä kuvaamiseen keskittyvä narsisti.
Mikä näitä nykyajan nuoria miehiä vaivaa? Ei tytöstä erota, kun mennään ja kuvataan itseään joka paikassa.
https://www.youtube.com/watch?v=rG7R1BsgoDQ

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai, niitä juutuupi väärällään.
      Lentoyhtiö ja minkä lentoja lennetään kyllä selviää vaikka kuuklella, finski se ei ole.

    • Anonyymi

      Laita sinne juutuupiin hakusanaksi cockpit, niin löytyy vaikka mitä ja näet, kuinka siellä ohjaamossa toimitaan. En tiedä nykyään, mutta ennen oli tapana, että pikkulapsia pääsi ohjaamoon ihmettelemään. Tottakai persehtijöitä on lentoväessäkin, mutta ehkä kokeneemmat nauravat selän takana, en tiedä.

    • Anonyymi

      Tuohan on tarkkaan säädetty mitä ohjaamossa saa tehdä varsinkin nousujen ja laskujen aikana. En tiedä onko itsensä kuvaaminen ja raportointi kännykälle ja youtubeen yksi niistä.
      En haluaisi lentää kyeisen lentäjän koneessa.

      • Anonyymi

        Voisitko kertoa meille missä tuo on säädetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa meille missä tuo on säädetty.

        OM-A:ssa


    • Anonyymi

      Kaverit tehnyt erinomaista vlogiaan jo muutaman vuoden. Jos olisit katsellut aiempia hänen videoitaan , tietäisit että hänellä on lentoyhtiön/työnantajan lupa kuvaamiseen , kunhan se ei häiritse itse työntekoa. Luulitko ettei lentoyhtiö ole tietoinen asiasta ja varmasti seuraa/on seurannut hänen toimintaa että se pysyy hyväksytyissä ja sovituissa rajoissa. Turha sun on täällä kateellisena nillittää kaverin erinomaista toimintaa. Missä videoissa hänen videointi häiritsee itse työskentelyä koneen nousu- ja laskeutumisvaiheessa?

      • Anonyymi

        Mistä pitää olla kateellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pitää olla kateellinen?

        Ei ilman kateutta tuollaista aloitusta olisi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe