sannan elämä osa 2

smaragdiina

kesäkuun aamu aurinko herättää minut. ah, kesäloma alkaa taas ja voin pukeutua vähiin vaateisiin. nousen, venyttelen läpinäkyvässä yäpuvussani ikkunan edessä niin, että ohikulkeva nuori mies hidastaa vauhtiaan. kävelen ikkunan edestä vaatekaappini luo ja aloitan pukeutumisen. päätin pukea tiukanmustan minihameen ja mustan tuubi topin. hameen alta kurkistavat mustat stringit jos joudun kumartumaan. rintaliivit jätän luonnostaankin pois. pakkaan laukkuun bikinit joissa on stringi-alaosa. lähden kävelemään rantaa kohti pirteänä ja iloisena. rannalla menen pukukoppiin vaihtamaan bikinini ja kun astelen ulos, niin Janne tulee vastaan.
-Moi sanna, Janne tervehtii
-Moi, vastaan.
kävelemme yhdessä rannalla ja puhumme niitä näitä. Pian vastaan tulee toinenkin tuttu. Sauli.
-Moi sanna, saulikin tervehtii ja vastaan hymyilemällä. Jatkan matkaani jannen kanssa ja lähdemme kävelemään jannen kotia kohti. matkalla poikkeamme ravintolaan syömään. alkaa olla jo myöhä ja saatan jannen kotiovellensa. Janne kiittää antamalla minulle suukon ja kysymällä haluanko huomenna tulla heille. vastaan myöntävästi ja lähden kävelemään kotia kohti. on jo pimeää ja minulla on kylmä vähissä vaatteissani. hätkähdän taaksepäin kun auto ajaa viereeni kovaa kyytiä ja pysähtyy. sauli astuu ulon autosta.
-Moi sanna. haluatko kyydin?
-Ei kiitos, menen kävellen, vastaan muistellen tanssiaisia (lue osa 1)
-Tule nyt, Sauli maanitteli mutta kieltäydyin taas. yhtäkkiä joku tönäisi minua takaapäin ja kompastuin saulin syliin. sauli työnsi minut nopeasti autoon ja lähti ajamaan.
-Sanna, jää toki yöksi meille, joohan?sauli sanoi, ja äänen sävystä ymmärsin ettei se ollut kysymys vaan käsky. En vastannut mitään, sillä vastalauseeni ei olisi auttanut.
-Hyvä, perillä ollaan. sauli sanoi ja pysäytti auton. Mutta me emme olleet saulin kotona vaan hiljaisella ja tyhjällä rannalla.
-Tule, sauli käski ja seurasin häntä kuuliaisena. Sauli vei minut rannalla sijaitsevaan pukukoppiin. sauli sitoi silmäni liinalla ja vei minut sisään. hän pysähtyi ja tuuppasi käteeni viinapullon.
-ota ryyppy salla. join viinipullosta puolet ja sauli avasi siteen. pukukopissa oli hämärää ja kosteaa.
-Mene makuulle, sauli käski mutta en totellut.
-Mene! hän huusi ja tönäisi minut maahan.
- ota kenkäsi pois. tottelin. istuin siinä maassa ja sauli istui viereeni ja alkoi riisua toppiani. vastustelin ensin mutta sauli sai kuin saikin topin pois. hän antoi käteeni viinapullon ja käski juoda. join ja sillä aikaa sauli alkoi riisua hamettani. aloi olla jo aikamoisessa humalassa joten en vastustellut. laitoin tyhjän pullon penkille ja sauli riisui stringini. hän alkoi nuolla pilluani hellästi. vaikka olin humalassa, ymmärsin tämän olevan tilaisuuteni. äkkiä nappasin vaatteeni ja juoksin ulos sauli kannoillani. juostessa yritin pukea toppia, ja sain sen päälleni. pysähdyin hetkeksi ja laitoin hameeni jalkaan. sitten juoksin läheiseen metsään. senin piiloon pensaaseen ja kuulin saulin saapuvan lähelle. sauli etsi minua kuumeisesti ja pian hän näki minut.
-hyvä yritys mutta haisit vahvasti viinalle! sauli ilkkui voitonriemuisena ja jatkoi:
-voimmehan me täälläkin panna...
sauli tarttui minuun sa otti ameeni pois. saulituli päälleni ja työnsi kyrpänsä sisälleni. yritin vastustella ja huutaa, mutta huudot hukkuivat saulin suudelmaan. hän pani minua kovaan tahtiin kahden orgasmin ajan. sitten hän tunki kyrpäänsä suuhuni. sinne hän purkautui.
-niele! sauli käski ja nielin hänen spermansa. sittten hän pani minua vielä hetken suuhun ja käänsi minut vatsalleni. olin aivan neulasissa ja lehdinnä, mutta ei se saulia haitannut. sauli alkoi panna minua perseeseen. se sattui! sitten hän sanoi minulle:
-sinussa on liikaa todistusaineistoa minua vastaan. minähän sentään raiskasin sinut. hän otti vaatemytystä veitsen ja nosti sen ilmaan. sitten hän iski ja kaikki oli pimeää.





miten sannan käy? haluatko tietää?

7

9138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

      muistutti mukavasti kesästä.Pääsee kamerakännyn kans rannalle kuvailee

    • eety87

      juu lisää jatkoo vaik tää onki aika karmaiseva tarina...

    • hönö

      APUVA!!!
      kerro äkkiä mitä sitten tapahtuu.
      minulla on jo popparit ja limut varattuna sitä varten!!!
      x)

    • czxc

      Täys paska sanon minä.eka nimi on sanna ja seuraavalla rivillä on salla ja viinapullo on yhtäkkiä viini pullo..

    • Kuka Joi?

      samaa sontaa kun osa 1. Sauli kaappaa Sannan xD
      varmaa myös virheitä täynnä, en jaksa lukee tota paskaa

    • minä

      jatka ihmeessä.se on kyll karmaiseva mutta jatka

      • hoh

        Paskempaa en oo nähny kuuna päivänä.Ihan "yhtäkkiä" joku tönäsee sannan saulin syliin.Ei minkäännäköstä juonta tässä.Samaa paskaa.Kirjotusvirheitä vaikka kuinka ja ties mitä muuta.Hävettää ihan ku nää jotku yrittää uskottavasti kirjottaa tämmösiä kuitenkaan osaamatta...Vittu et vituttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe