Riittämätön

Anonyymi

Onko teillä joskus tai usein tunne että ette vain saa tunnetasolla tarpeeksi toisesta vaikka kuinka yritätte? Ja vaikka kuinka yrittää sopeutua niin silti olen tosi usein onneton (kaikki muu toimii suhteessa erinomaisesti). Rakastan, mutta kuihdun pois kun en saa tunteita tarpeeksi.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa tosi kurjalta! Itselläni on kokemusta suhteessa sellaisesta mekaanisesta rakastelusta missä ei luoda tunnelmaa eikä ilmaista tunteita tai intohimoa eli vain puhutaan, että tehdään nin ja näin ja sopiiko tämä tai tuo sulle ja sitten vain edetään kuin ohjelman mukaan. Itse en tykkää sellaisesta tyylistä, vaan spontaanista ja tilanteen mukaan menevästä rakastelusta missä heittäydytään tunteella mukaan ja huomioidaan toisenkin tunnetila. Tämä nyt koski vain yhtä suhteen osa-aluetta, mutta tuli jotenkin mieleen kirjoituksestasi.

      • Anonyymi

        Joo, tämäkin osa-alue on ongelma. On upeita kertoja myös kun mielialat osuu kohdilleen mutta tosi usein vaan sillain että "teen sulle nyt orgasmin", piste. Toistahan ei voi opettaa mun mielestä tällaisessa, olen kyllä tuonut esiin toiveita, mutta kun jokainen pitää erikseen pyytää niin ei se enää tunnu niin hyvältä.

        Ja aina sama "lämmittelytyyli" hänellä, eikä auta vaikka kuinka ohjeistan mistä tykkään ja mistä en. Enkä tietenkään joka kerralla ole neuvomassa, ja itse heittäydyn hetkeen, en odota tietynlaista. Mutta jos aina sama lähestymistapa on niin kyllä siihen nyt vaan kyllästyy.

        Tiedän että hän rakastaa minua, tiedän että hän haluaisi kaiken mulle parhaana, mutta tällä hetkellä seksi vaatii multa ainakin todella paljon epämiellyttävyyden sietokykyä.

        Ja kyllä hän näyttää tunteita paljonkin silloin kun on sillä tuulella (1-2 krt kuukaudessa) ja hellii minua niin että olen taivaissa ja yritän "tankata" kaiken mitä saan varastoon mutta silti on tunne että en saa tarpeeksi tunnetta. Ehkä yritän varovasti pyytää lisää? Hänellä on lapsuudenkokemuksia jotka tosi rankkoja, ehkä hän ei vain pysty ja ymmärrän sen kyllä. Mutta en mahda tälle kuihtumisen tunteelle mitään.

        Enkä ole luovuttamassa tai eroamassa. Tosi moni asia kuitenkin osuu kohilleen ja rakastan häntä ihan valtavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe