Naisten mielipide

Mihin haluaisitte saada miehen "lastin" ?

32

625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rinnoille tai tohon dekoltee alueelle

      • Anonyymi

        Sinne minne kuuluukin eli räppänään en voi sietää sitä hajua ja koostumusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne minne kuuluukin eli räppänään en voi sietää sitä hajua ja koostumusta

        Musta se tuoksuu jopa hyvälle. Ainakin oman poikaystävän ja must on ihanaa ottaa se kropalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta se tuoksuu jopa hyvälle. Ainakin oman poikaystävän ja must on ihanaa ottaa se kropalle

        Yök sama ku tapettiliisteriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök sama ku tapettiliisteriä

        Etkö muka ole leikkinyt tapettiliisterin kanssa?. Tosin kyllä suihkusaippuallakin on kiihottavaa leikitellä, kokeile joskus.


    • Anonyymi

      Pepun päälle, ala vatsalle tai rinnoille :)

    • Kiitos

    • Anonyymi

      Nieluun, pilluun, peppuun tai mihin tahansa päälleni... kunhan saan palkintoni.

      • Hyvä tyttö! On ihana, kun saa tulla minne tahansa noista. Pidän itse Siitä, että touhuan naiselle orgasmin keinolla millä hyvänsä, mutta on myös hieno palkinto saada tulla joskus muuallekin kuin pillun. Itse tykkään vetää viimeiset vedot perseeseen, mutta suuhun laukeaminen on ihan mielettömän kiimaista. Harmittavan harvoin, mutta silloin tällöin kumminkin. Otatko muuten mieheltä suuhun pillusta suoraan ja imuttelet sitten loppuun?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Hyvä tyttö! On ihana, kun saa tulla minne tahansa noista. Pidän itse Siitä, että touhuan naiselle orgasmin keinolla millä hyvänsä, mutta on myös hieno palkinto saada tulla joskus muuallekin kuin pillun. Itse tykkään vetää viimeiset vedot perseeseen, mutta suuhun laukeaminen on ihan mielettömän kiimaista. Harmittavan harvoin, mutta silloin tällöin kumminkin. Otatko muuten mieheltä suuhun pillusta suoraan ja imuttelet sitten loppuun?

        Ilman muuta, siinähän menee oma ja miehen maku kiihottavasti sekaisin. Todella pidän spermasta, muutenkin seksiin kuuluu tuoksu ja maku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta, siinähän menee oma ja miehen maku kiihottavasti sekaisin. Todella pidän spermasta, muutenkin seksiin kuuluu tuoksu ja maku.

        Todella kiihottavaa laueta noin suuhun. Oma irstautensa ottaa se pillumahlainen muna ja työntää se naisen suuhun. Vaimon kanssa joskus harrastettu niin, että vedän pois ja hän jää makaamaan pää tyynyllä. Tulen kontalleni viereen ja panen loppumetrit suuhun. Ihanaa katsoa, kun hän imuttelee spermat. Sen jälkeen suudellaan. Nykyään valitettavan harvoin. Viimeksi sain loppuun saakka imuttelun hotellilla lomalla suihkussa. No ihan tässä syksyllä. Ilij aika kiimassa jo rantatyttöjen katselusta ja vaimo päätti ottaa turhat paineet pois. Yksi nainen otti aikoinaan myös perseestä suoraan suuhun. Jos siinä lasketaan irstaus ja kiima asteikkoa, niin se oli tapissa. Oletko tuota tehnyt koskaan?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Todella kiihottavaa laueta noin suuhun. Oma irstautensa ottaa se pillumahlainen muna ja työntää se naisen suuhun. Vaimon kanssa joskus harrastettu niin, että vedän pois ja hän jää makaamaan pää tyynyllä. Tulen kontalleni viereen ja panen loppumetrit suuhun. Ihanaa katsoa, kun hän imuttelee spermat. Sen jälkeen suudellaan. Nykyään valitettavan harvoin. Viimeksi sain loppuun saakka imuttelun hotellilla lomalla suihkussa. No ihan tässä syksyllä. Ilij aika kiimassa jo rantatyttöjen katselusta ja vaimo päätti ottaa turhat paineet pois. Yksi nainen otti aikoinaan myös perseestä suoraan suuhun. Jos siinä lasketaan irstaus ja kiima asteikkoa, niin se oli tapissa. Oletko tuota tehnyt koskaan?

        Tuo mitä harrastat vaimosi kanssa on ihan mahtavaa. Suuhun paneminen on erittäin kiihottavaa, pillun maulla ja myös ilman... Lastin nielen oli iso tai pienempi.
        Tykkään hyvinkin pidäkkeettömästä touhusta, mutta pepusta ei kuitenkaan ole asiaa muualle kuin pesulle, siihen vedän rajani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä harrastat vaimosi kanssa on ihan mahtavaa. Suuhun paneminen on erittäin kiihottavaa, pillun maulla ja myös ilman... Lastin nielen oli iso tai pienempi.
        Tykkään hyvinkin pidäkkeettömästä touhusta, mutta pepusta ei kuitenkaan ole asiaa muualle kuin pesulle, siihen vedän rajani.

        Juu, tuo perseestä suuhun homma olis joskus rämäpäisemmän naisen kanssa harrasteena aikoinaan. Nykyään vain pillusta suuhun ja sitäkin harvemmin, kuin ennen, mutta on kiihottavaa. Toinen mahtavuus on laueta 69:ssä samalla kun nuolee pillua. Nainenkin on siinä aika kiimassa samalla, parhaimmillaan ollaan onnistuttu laukeamaan yhtäaikaa. Kun tunnet, että nainen alkaa tulemaan ja tärisemään voi itselle antaa luvan laueta.

        Tykkään kyllä myös nuolla pillua ja ei haittaa vaikka se olisi hieman tahmainen. Yritän aina hoitaa naisen loppuun ensin. Jos näyttää, että en kestä loppuun, menen alas nuolemaan. Sormettelen samalla perseeseen ja nuolen, vaimo tulee aika nopeasti. Sen jälkeen ei tarvi monta vetoa enää vetää, kun lastit on perseessä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Juu, tuo perseestä suuhun homma olis joskus rämäpäisemmän naisen kanssa harrasteena aikoinaan. Nykyään vain pillusta suuhun ja sitäkin harvemmin, kuin ennen, mutta on kiihottavaa. Toinen mahtavuus on laueta 69:ssä samalla kun nuolee pillua. Nainenkin on siinä aika kiimassa samalla, parhaimmillaan ollaan onnistuttu laukeamaan yhtäaikaa. Kun tunnet, että nainen alkaa tulemaan ja tärisemään voi itselle antaa luvan laueta.

        Tykkään kyllä myös nuolla pillua ja ei haittaa vaikka se olisi hieman tahmainen. Yritän aina hoitaa naisen loppuun ensin. Jos näyttää, että en kestä loppuun, menen alas nuolemaan. Sormettelen samalla perseeseen ja nuolen, vaimo tulee aika nopeasti. Sen jälkeen ei tarvi monta vetoa enää vetää, kun lastit on perseessä.

        Onnekas vaimosi.
        Kaikki miehet eivät muuten ole ollenkaan halukkaita suutelemaan suuta johon ovat juuri laskeneet lastinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnekas vaimosi.
        Kaikki miehet eivät muuten ole ollenkaan halukkaita suutelemaan suuta johon ovat juuri laskeneet lastinsa.

        Ehkä kaikki ei suutele, mutta miksi en suutelisi, jos toinen on juuri niellyt minun spermat, ihan reilua on suudella ja samalla tietenkkn kyllä hieman irstasta. Taitaa olla, että moni ei nuole myöskään pantua pillua. En kyllä ala sitä nuolemaöla siivoilemaan, mutta minua ei haittaa, vaikka välillä käy nuolemassa kesken panon. Samalla kieli käy vaikka pepullakin, siitä vaimo tykkää myös. Nostaa ylös ja levittää jalkoja ja työntää pyllynreikää nuoltavaksi


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ehkä kaikki ei suutele, mutta miksi en suutelisi, jos toinen on juuri niellyt minun spermat, ihan reilua on suudella ja samalla tietenkkn kyllä hieman irstasta. Taitaa olla, että moni ei nuole myöskään pantua pillua. En kyllä ala sitä nuolemaöla siivoilemaan, mutta minua ei haittaa, vaikka välillä käy nuolemassa kesken panon. Samalla kieli käy vaikka pepullakin, siitä vaimo tykkää myös. Nostaa ylös ja levittää jalkoja ja työntää pyllynreikää nuoltavaksi

        Tykkäisitkö itse jos nainen nuolisi sinun peppuasi? Mahtaa olla monelle miehelle semmoinen eisaakoskea-kohta?
        Minä kyllä nuolemalla siivoaisin toisen naisen pannun pillunkin, ei ole vaan toistaiseksi tullut sellaista tilannetta eteen että olisin päässyt niin tekemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisitkö itse jos nainen nuolisi sinun peppuasi? Mahtaa olla monelle miehelle semmoinen eisaakoskea-kohta?
        Minä kyllä nuolemalla siivoaisin toisen naisen pannun pillunkin, ei ole vaan toistaiseksi tullut sellaista tilannetta eteen että olisin päässyt niin tekemään.

        Eipä ole tullut tuollaista mahdollisuutta vastaan, mutta kyllä se minulle kävisi, sittenhän tietää, tykkääkö vai ei. Joskus sain suikkarin yhdeltä naiselta, samalla, kun se sormetti persettä. Se kelpasi mainiosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisitkö itse jos nainen nuolisi sinun peppuasi? Mahtaa olla monelle miehelle semmoinen eisaakoskea-kohta?
        Minä kyllä nuolemalla siivoaisin toisen naisen pannun pillunkin, ei ole vaan toistaiseksi tullut sellaista tilannetta eteen että olisin päässyt niin tekemään.

        Ai niin, oletko miehen peppureikää sitren nuollut ja mitä ovat tykänneet. Nyt kun aloin ajattelemaan, ei olisi yhtään huonompi ajatus jos kieli kävisi siellä ja samalla runkkaisi... ja sitten muna takaisin suuhun ...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ai niin, oletko miehen peppureikää sitren nuollut ja mitä ovat tykänneet. Nyt kun aloin ajattelemaan, ei olisi yhtään huonompi ajatus jos kieli kävisi siellä ja samalla runkkaisi... ja sitten muna takaisin suuhun ...

        Olen, vain yhden kylläkin. Tuo on semmoinen juttu että eipä vain ole tullut mieleen itse kenellekään ehdotella.
        Ja sehän menee juuri kuten ajattelit...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen, vain yhden kylläkin. Tuo on semmoinen juttu että eipä vain ole tullut mieleen itse kenellekään ehdotella.
        Ja sehän menee juuri kuten ajattelit...

        Naisen peppu on kaunis ja ihana, toisin, kuin miehen peppu. Se on karvainen ja ruma. Meilläkin homma lähti ihan vaan siitä, että kokeilin nuolla vaimon pyllyä ja sehän tykkäsi siitä. Siitä tulee sitten itsellekin intoa, kun toinen kiemurtelee ja nauttii


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Naisen peppu on kaunis ja ihana, toisin, kuin miehen peppu. Se on karvainen ja ruma. Meilläkin homma lähti ihan vaan siitä, että kokeilin nuolla vaimon pyllyä ja sehän tykkäsi siitä. Siitä tulee sitten itsellekin intoa, kun toinen kiemurtelee ja nauttii

        Niin, naisen ja miehen vetovoima on erilaista. (Ei taida ihan kaikkien naisten peppu kaunis ja ihana olla, tai makuasioitahan nämäkin.)
        Sellaisen miehen joka laittaa mut mutkalle nuolen kyllä päästä varpaisiin tai ihan just siitä mistä se haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, naisen ja miehen vetovoima on erilaista. (Ei taida ihan kaikkien naisten peppu kaunis ja ihana olla, tai makuasioitahan nämäkin.)
        Sellaisen miehen joka laittaa mut mutkalle nuolen kyllä päästä varpaisiin tai ihan just siitä mistä se haluaa.

        No juu, ei ole kaikki pyllyt nättejä. Vain ne pari, jota on tullut nuoltua.

        Millä ja millainen mies saa sinut kaarelle? Mikä on sellainen jippo että toimii?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        No juu, ei ole kaikki pyllyt nättejä. Vain ne pari, jota on tullut nuoltua.

        Millä ja millainen mies saa sinut kaarelle? Mikä on sellainen jippo että toimii?

        No tuo onkin jo vähän monisyisempi juttu.
        Sellainen joka oikeasti pitää naisista ja seksistä.
        Sellainen joka osaa puhua multa jalat alta, saa mun mielikuvituksen liikkeelle. Estoton ja itsevarma mies, sellainen joka ottaa tilanteen, ja minut, haltuun.
        Jossa on se mahtavan hyvä miehen tuoksu johon voisi hukuttautua...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo onkin jo vähän monisyisempi juttu.
        Sellainen joka oikeasti pitää naisista ja seksistä.
        Sellainen joka osaa puhua multa jalat alta, saa mun mielikuvituksen liikkeelle. Estoton ja itsevarma mies, sellainen joka ottaa tilanteen, ja minut, haltuun.
        Jossa on se mahtavan hyvä miehen tuoksu johon voisi hukuttautua...

        Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen ollut ukkomiehenä "skenestä" ulkona jo pitkään, mutta asia itsessään ei muutu mihinkään vuosien saatossa. Sama itsellä naisten kanssa ollut. Ihan perus seksi sujuu (sujui) periaatteessa kaikkien kanssa joiden kanssa synkkaa. Nainen, joka kantaa ylpeästi itsensä, tulee tilanteeseen ja on sen haltia on kertakaikkiaan valloittava. Toki Sellainen nainen saattaa säikäyttää kyllä miehenkin...

        En missään nimessä halua elvistellä mutta saattaa olla, että tunnistan itsestäni pari mainitsevaasi piirrettä 😳 Se miehen haju jäi hieman askarruttamaan kumminkin. Onko se hurmaava pieni hajuste, hajusteen ja hien yhdistelmä, dieselin ja sen pakokaasu, vai kaksitahtimoottorisahan ja männynhavun yhdistelmä yhdistettynä suomenajokoiran läähätykseen ja hirvikiväärin aseäljyyn, vaiko kenties Guccin nahkakenkä ja Armanin puku.

        Hurmaava kiimaisen pillun tuoksun kyllä tunnen ja se ei ole mikään näistä. Etenkin takaapäin tullessa se nenään tulevan panon haju on liki voittamaton.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen ollut ukkomiehenä "skenestä" ulkona jo pitkään, mutta asia itsessään ei muutu mihinkään vuosien saatossa. Sama itsellä naisten kanssa ollut. Ihan perus seksi sujuu (sujui) periaatteessa kaikkien kanssa joiden kanssa synkkaa. Nainen, joka kantaa ylpeästi itsensä, tulee tilanteeseen ja on sen haltia on kertakaikkiaan valloittava. Toki Sellainen nainen saattaa säikäyttää kyllä miehenkin...

        En missään nimessä halua elvistellä mutta saattaa olla, että tunnistan itsestäni pari mainitsevaasi piirrettä 😳 Se miehen haju jäi hieman askarruttamaan kumminkin. Onko se hurmaava pieni hajuste, hajusteen ja hien yhdistelmä, dieselin ja sen pakokaasu, vai kaksitahtimoottorisahan ja männynhavun yhdistelmä yhdistettynä suomenajokoiran läähätykseen ja hirvikiväärin aseäljyyn, vaiko kenties Guccin nahkakenkä ja Armanin puku.

        Hurmaava kiimaisen pillun tuoksun kyllä tunnen ja se ei ole mikään näistä. Etenkin takaapäin tullessa se nenään tulevan panon haju on liki voittamaton.

        Sait mut nauramaan... puoltava kyky sekin miehessä. Alkaa melkein harmittaa että tämä jää pelkäksi keskusteluksi.
        Naisen lopullinen valintaperuste on miehen ominaistuoksu, lienee silkkaa lisääntymisbiologiaa, kyky tunnistaa geenit jotka yhdistettynä omiin takaa selviytymiskelpoisimmat jälkeläiset. (Hormonaalinen ehkäisy taitaa tosin tuhota tämän kyvyn.)
        Mies voi haista pahalta, tuoksua hyvältä mutta ei kiihottavalta tai tuoksua siltä että pöksyt on märkänä samantien kun tarpeeksi lähelle pääsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait mut nauramaan... puoltava kyky sekin miehessä. Alkaa melkein harmittaa että tämä jää pelkäksi keskusteluksi.
        Naisen lopullinen valintaperuste on miehen ominaistuoksu, lienee silkkaa lisääntymisbiologiaa, kyky tunnistaa geenit jotka yhdistettynä omiin takaa selviytymiskelpoisimmat jälkeläiset. (Hormonaalinen ehkäisy taitaa tosin tuhota tämän kyvyn.)
        Mies voi haista pahalta, tuoksua hyvältä mutta ei kiihottavalta tai tuoksua siltä että pöksyt on märkänä samantien kun tarpeeksi lähelle pääsee.

        Ihan nuorena toimiva tuoksu oli kaksitahtibensa. Varma merkki, että miehenalulla on kulkuväline (mopo) ja ikää käyttää sitä (15v) Silloin joskus nuorena toimiva tuoksu oli tehty useamman sadan markan hajuvesipullosta (juu markka-aikaa) joka oli haettu laivan kaupasta slabilla (slangia). Silläkään ei ole merkitystä, jos ääni on komea ja osaa kolme tai parhaimmillaan kuusi sointua kitaralla siitä Dm Em sektorilta. Jos näillä perusteilla on geeniperimä on valittu, niin pelkään pahasti tuon jalostamani geeniperimän selviytymiskelpoisuutta. Jos nainen oikeasti nuuhkii hikisen trubaduurin feromonit ja siitä pillu kastuu ja kieli vaeltaa korvan takaa perseeseen saakka, olen huolestunut ihmiskuntamme kohtalosta.

        Kiima, tuo ihmiskuntamme generaattori, mikä mahtava voima.


    • Anonyymi

      Edellinen poikakaverini veti aina viime hetkellä ulos ja ruiskutti pitkin vatsaani ja rinnoille.
      En tykännyt, eikä hän sitä lopettanut vaikka pyysin ja sovittiin aktin aikana.

      Viimeinen kerta oli sitten kun hän varoittamatta loikkasi ja pumppasi naamalleni "parin viikon paineet"!!
      Sitä sotkumäärää naamassa ja tukassa. Löysin puolisokkona hamuten hädintuskin kylppäriin pesulle!
      Ex-Kaveri vaan loisti tyytyväisenä sängyllä, kun tulin viimein vihaisena pesulta.

      • Joskus joutuu ruikimaan mahalle, jos ehkäisyn kansa aon niin ja näin. En tykkää siitä. Paras laueta "sisälle" eikä navalle tai naamalle. itsellä myös juuri nyt parin viikon paineet takana. Kaikista kiimaisinta olisi saada tähän sellainen loppuun asti hoidettu suihinotto ja ei oliai varmaan iaokaan työ... Miten naiset? Selvitäytekö ison lastin, kun se alkaa purkautumaan suuhun?


    • Anonyymi

      Aloin seurustella vakituisesti aivan kokematomana 16 vuotiaana 28 vuotiaan miehen kanssa ja hän kyllä opetti minut seksin saloihin. Kalun imeminen oli ensimmäisiä oppiaiheitani, kuten hän asian ilmoitti. Jouduin imemään hänen kaluaan monta kertaa päivässä ja vähitellen opin pitämään siitä ja suorastamaan odottamaan sitä.

      "Koulutukseni" meni niin pitkälle, että hänen ei tarvinut kuin katsoa minua silmiin ja osoittaa sormella etumustaan, niin minun oli polvistauduttava, otettava kalu esiin ja aloitettava imemään. Aluksi en pitänyt sperman mausta, mutta vähitellen sekin alkoi maistua hyvälle ja kiihottavalle ja opin nielemään mitä suuhuni tuli ja sitä tuli usein.

      Mies myös tykkäsi, että joku saattoi nähdä imemiseni ja sitä tapahtui ulkona, baarissa kavereidensa nähden ja myöskin bussissa.

      Mies piti myös siitä, että sanojensa mukaan "mehustettuaan" kalunsa pimpassani hän työnteli sitä suuhuni ja komensi imemään puhtaaksi ja tätä toistui rakastellessa monta kertaa. Onneksi peppuseksin jälkeen en joutunut kalua imemään.

      Alttiina kokemuksille ja miehen määräysvallalle ja kai siitäkin johtuen, että olen kovin herkkä kiihottumaan, jolloin kontrollia ei tahdo kunnolla olla, jouduin miehen vaatimuksesta antamaan ja imemään myöskin hänen kavereitaan. Vasta kun sain yhdeltä kaverilta kuulla, että mieskaverini rahastaa näistä kavereitaan tajusin laittaa välit poikki ja muutin toiselle paikkakunnalle.

      Kuitenkin viehätys suuseksiin jäi ja edelleen mielelläni otan mieheltä kalun suuhun ja yleensä imen niin pitkään, että suuhuni purkaudutaan. Se vaan on jotenkin niin kiihottavaa hallita toisen kalua ja himoja omalla tekemisellään.

      • Aikamoinen mimmi. Tuo kavereiden Imettäminen nyt ei ihan ole jees, mutta se, että nainen tykkää ottaa suihin ja imuttaa loppuun saakka on kyllä mielettömän kivaa. Ja tuo mehustaminen molemmin puolin on kans kivaa vaihtelua.


      • Anonyymi

        Kiihottava kuvaus. Pitää lienee osalla naisia paikkansa tuo kiihottuneena kontrollin menetys. Mulla ainaskin vaimo, joka hieman olutta otettuaan ja kunnolla kiihotettuna menettää kontrollin ja innostuu yllättäviinkin asioihin. Erityisesti nähdyksi tuleminen rakastellessa on muutoin niin kontrolloivalta vaimolta kiihottuneena sivuseikka, tai lisää kiihottava seikka. Jälkeenpäin sitten nolostelee kyllä.
        Edellisessä tyttö on ollut kyllä kunnon opissa ja reilusti vanhemman miehen talutusnuorassa ja fantasioiden kuuliaisena toteuttajana.


    • Anonyymi

      itse tykkään kun mun perseesee laitetaa 3 anustappia ja siinä samalla imetään mun munaa :) se tuo tyydytystä kyllä todella paljon! tykkään myös siitä että muija laittaa kullivyön päälle ja alkaa panemaan mua!!! lopussa kun laukean, teen sen omaan suuhuni ;) ihanaa kannattaa kokeilla! <3

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe