Tuota paikkaa en suosittelee kenellekään! Varasin ajan maksuttoman laasertarkistuksen joka tuli kuitenkin maksamaan reilu 300€
Kahden tunnin tutkimus kesti neljä tuntia jonka jälkeen miespuolinen mikälie vastaanotolla kohteli minua kun roskaa!
Kukaan ei kertonut ajan venymisestä eikä kukaan varmistanut että olen tietoinen toimenpiteiden hinnoista.
Turun silmäexpertti täyttää huijausta!
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkastukseen on mennyt noin paljon aikaa, siinä on tehty paljon muutakin ja silloin ei enää ole ollut kyse maksuttomasta tarkastuksesta. Yleensä nuo optikon tekemät "ilmaiset" perustarkastukset ovat vain yksinkertaisia näöntarkuuden tarkistuksia. Usein vielä edellytetään että tarkastuksen perusteella ostetaan uudet silmälasit jotta tarkastus olisi todellakin ilmainen. Vain kerran olen päässyt tarkastuksesta ilman silmälasien vaihtoa kun kävin optikkoliikkeen silmälääkärillä (maksullinen) ja vein mukanani vanhojen lasien tiedot (tarvetta uusimiseen ei ollutkaan).
- Anonyymi
Sama kokemus !!hypytettiin huoneesta toiseen..optikolta silmälääkärille..tutkimusta toisen perään ja tosiaan loppulasku yli 800€
Eikä hinnoista puhuttu mitään ..alkekirjotuksia mitä en edes nähnyt lukea mihin pistin nimen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808