Uni vaikeudet

Anonyymi

Hei nyt teille huonosti nukkuvat.Menkään kiinalainen lääketiede akupunktio sinne älkää popsiko pillereitä.Itse nukun hyvin enkä syö mitään pillereitä.Ettekö tiede et pillerit ei ole ratkaisu uniongelmaan.Kukasn ei tästä puhu.

7

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kiinalaista akupunktiopaikkaa suosittelette Pääkaupunkiseudulla?

• Anonyymi

Hei Denis Vinokur mene tänne hyvä hoitaja.Kerro kaikki mahdolliset asiat itsestäsi.Sillä keinolla saat parhaan hoidon.Kysy yrtti lääkinnästä mitä suosittelee.

• Anonyymi

Kokeilin 5 kertaa, ei mitään vaikutusta. Jokainen on erilainen, minulle ei myöskään sopinut Melatoniini.

• Anonyymi

Hei katso jostain yrtti lääkinnästä mitä yrtti kannattaisi ottaa.Kysyitkö akupunktio hoitajalta näitä asioita.Neuvoko sinua ruoka asioissa.Kävikö läpi perusteellisesti sinun kanssa kaikki asiat.Akupunktio hoitajia on myös vähemmän lukeneita.Nämä kaikki hoitajat tietää kaikki ruoka-ainetta mitä vaikuttaa elimistöön.Katso netistä Vielä kaikki paikjakuntasi hoitajat.Suosittelen et käytä vielä kysymässä asiaa.

• Anonyymi

En syö mitään lääkkeitä enkä käy akupunktiolla, mutta nukun huonosti, aina nukkunut ja viikossa on 1-2 yötä jolloin en nuku tuntia kauempaa. En silti ole väsynyt, koska torkahtelen päiväunet, bussissa ja milloin missäkin. En myöskään kärsi siitä. Joskus olen yrittänyt nukkua yöllä ja valvoa päivällä, aloin tuntea että sairastun henkisesti. Mutta tietenkin vähän arveluttaa miten haitallinen unettomuus on aivoille kun ikä tulee vielä rasitukseksi. Olen lähes 70, eikä vielä ole ongelmaa, opettelen uutta lähes joka päivä, olen aktiivinen ja onnellinenkin.
      Haluaisin että alettaisiin tutkia sitä, miten voi korvata näillä pienillä torkuilla, 2-30 minuuttia, syvän (onko REM) unen tarve, joka on lääkäreiden mukaan elimistölle ja varsinkin aivoille välttämätöntä. Syvä uni tarvitsee heidän mukaansa pidemmän yhtenäisen jakson, että ei voi päästä tähän syvään vaiheeseen lyhyessä ajassa. Voisivat ruveta tutkimaan miten voi saada syvän unen hyvät vaikutukset esiin torkuista.

• Anonyymi

Hei nyt akupunktion.Sinulla on joku vika elimistössä .Mieli on horjunnut sinulla vaikka itse et tunnista sitä.Terveys pettää pikku hiljaa.Ikää on mutta nukkua pitää hyvin siitä huolimatta.Suosittelen et menet akupunktion.Kannattas käydä kysymässä mikä vika on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei nyt akupunktion.Sinulla on joku vika elimistössä .Mieli on horjunnut sinulla vaikka itse et tunnista sitä.Terveys pettää pikku hiljaa.Ikää on mutta nukkua pitää hyvin siitä huolimatta.Suosittelen et menet akupunktion.Kannattas käydä kysymässä mikä vika on.

Ketjusta on poistettu yksi viesti, onkohan se jonka äsken kirjoitin kun vastasin sinulle Anonyymi 07;12. Kerroin että olen kokeillut n. 15 vuotta sitten yhden sarjan akupunktiota, 15 kerran hoitojakson, jonka antoi terveydenhoito- ja akupunktio-alan ammattilainen.
        Nukuin ennen sitä, sen aikana ja sen jälkeen yhtä huonosti. Eli unettomuuteen omalla kohdallani se ei auttanut. En halua mitenkään tätä hoitoa mollata.
        Olen tuo sama joka kirjoitti viestin Anonyymi, Eilen 16:12.
        Olen keskustellut asiasta itseni kanssa samoin elävien kymmenien henkilöiden kanssa. Olemme tulleet siihen tulokseen että mitä enemmän unettomuuden kanssa häärää, sitä ongelmallisempi siitä tulee. Joten pitäisi tutkijoiden keksiä miten voisi elää huonounisena ilman lääkkeitä ja niin ettei se tuhoaisi aivoja pahemmin kuin muukaan elämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe