Kertokaa rahakoodi simcity neloseen! Kiltit
SIMCITY 4 deluxe RAHAKOODI
14
9406
Vastaukset
- hhahahaha
www.google.fi
- laama-92
itkin onnesta.
toivoo agressiivinen eli lamma-92 - laama-92
joten voisko joku YSTÄVÄLLISESTI antaa SEN!! Joskus haluun tavata kilttejä ihmisiä.
- SIMCITY 4
luulen että se on
weaknesspays
Toimii ainakin ruuhka-ajassa- laama-92
Minne koodi kirjotetaan??? Koodilaatikkoon?? Täh?? Kertokaas mulle, onks se sama kun simssissä: painetaan controll, shift ja c ja PLING! se on siinä?
- SIMCITY 4
laama-92 kirjoitti:
Minne koodi kirjotetaan??? Koodilaatikkoon?? Täh?? Kertokaas mulle, onks se sama kun simssissä: painetaan controll, shift ja c ja PLING! se on siinä?
Paina
Ctrl x
ruudun vasempaan ylä nurkkaan ilmestyy PIENI laatikko - laama-92
SIMCITY 4 kirjoitti:
Paina
Ctrl x
ruudun vasempaan ylä nurkkaan ilmestyy PIENI laatikkoPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
Ei muuta kysyttävää, mutta kiitettävää.
Siispä
kiitos. - laama-92
SIMCITY 4 kirjoitti:
Paina
Ctrl x
ruudun vasempaan ylä nurkkaan ilmestyy PIENI laatikkoMutta ku ei onnistu! Ku mä kirjotan siihen laatikkoon että weaksspay niin ei ei sitten millään tapahdu mitään. Mitä sitte pitää painaa? enteriä? Ei tu siitä mitään. Pitkän pohdinnan jälkeen kummiskin sain sen laatikon POIS siitä ruudusta. Escistä nimittäin.
- SIMCITY 4
laama-92 kirjoitti:
Mutta ku ei onnistu! Ku mä kirjotan siihen laatikkoon että weaksspay niin ei ei sitten millään tapahdu mitään. Mitä sitte pitää painaa? enteriä? Ei tu siitä mitään. Pitkän pohdinnan jälkeen kummiskin sain sen laatikon POIS siitä ruudusta. Escistä nimittäin.
SINÄ KIRJOITAT SEN VÄÄRIN SE ON
WEAKNESSPAYS
NIIN ETTÄ KOITAPPA UUDESTAAN - laama-92
SIMCITY 4 kirjoitti:
SINÄ KIRJOITAT SEN VÄÄRIN SE ON
WEAKNESSPAYS
NIIN ETTÄ KOITAPPA UUDESTAANKun tostahan tulee aikas VÄHÄN rahaa, niin onko mitään keinoa, miten sais enemmän yhellä kerralla???? niin ja se toimi.
- Simcity 4
Rahakoodi simcity 4 on weaknesspays.
Koodipalkin saat painamalla ctrl x- serg
Laita weaknesspayss mutta siitä tulee kylläkin aika vähän rah
aa - serger
serg kirjoitti:
Laita weaknesspayss mutta siitä tulee kylläkin aika vähän rah
aavoisiko joku kertoa saako simcity neljään loputtomasti rahaa
- sikapossula
serger kirjoitti:
voisiko joku kertoa saako simcity neljään loputtomasti rahaa
Joskus löysin jonkinlaisen raha puiston peliin anto ihan älyttömästi rahaa ainoo vaan et sivu mistä löysin ei ole enään toiminnassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693