Miten olette pöntöllä käyneet selkäkeikkauksen jälkeen, eli onko toimitus jotenkin erilainen sairausloman ajan? Entä siivous?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eikös se pöntöllä käynti suoriteta istuen.
- Anonyymi
Saako kallistella vai pitääkö olla selkä suorassa?
- Anonyymi
Kävely ja seisominen sattuvat, makuulla pystyy olemaan.
- Anonyymi
Mulla on leikkaus edessäpäin ja on suositeltu WC-istuimen koroketta toipumisaikana.
Vatsaleikkausten jälkeen olen myös aikoinaan koroketta käyttänyt.
Olen kyllä miettinyt että mitenköhän onnistuu takapuolen pyyhkiminen isomman toimituksen jälkeen kun ei voi sitten kumarrella ja kurkotella tai venyä mihinkään suuntaan. - Anonyymi
Mä oon käyttänyt suihkua ja edestä kurotellut pyyhkimään loput. Kai siinä pikkusen voi saada taipua, riippuu tiettysti leikkauksesta.
Suihkutuolin virkaa tekevä kapistus on kanssa hyväksi. Ja asioista riippuen, myls kävelykepit tai tollaattori voivat auttaa liikkumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466