Miten olette pöntöllä käyneet selkäkeikkauksen jälkeen, eli onko toimitus jotenkin erilainen sairausloman ajan? Entä siivous?
Selkäleikkaus
5
319
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se pöntöllä käynti suoriteta istuen.
- Anonyymi
Saako kallistella vai pitääkö olla selkä suorassa?
- Anonyymi
Kävely ja seisominen sattuvat, makuulla pystyy olemaan.
- Anonyymi
Mulla on leikkaus edessäpäin ja on suositeltu WC-istuimen koroketta toipumisaikana.
Vatsaleikkausten jälkeen olen myös aikoinaan koroketta käyttänyt.
Olen kyllä miettinyt että mitenköhän onnistuu takapuolen pyyhkiminen isomman toimituksen jälkeen kun ei voi sitten kumarrella ja kurkotella tai venyä mihinkään suuntaan. - Anonyymi
Mä oon käyttänyt suihkua ja edestä kurotellut pyyhkimään loput. Kai siinä pikkusen voi saada taipua, riippuu tiettysti leikkauksesta.
Suihkutuolin virkaa tekevä kapistus on kanssa hyväksi. Ja asioista riippuen, myls kävelykepit tai tollaattori voivat auttaa liikkumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968