Miten olette pöntöllä käyneet selkäkeikkauksen jälkeen, eli onko toimitus jotenkin erilainen sairausloman ajan? Entä siivous?
Selkäleikkaus
5
439
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se pöntöllä käynti suoriteta istuen.
- Anonyymi
Saako kallistella vai pitääkö olla selkä suorassa?
- Anonyymi
Kävely ja seisominen sattuvat, makuulla pystyy olemaan.
- Anonyymi
Mulla on leikkaus edessäpäin ja on suositeltu WC-istuimen koroketta toipumisaikana.
Vatsaleikkausten jälkeen olen myös aikoinaan koroketta käyttänyt.
Olen kyllä miettinyt että mitenköhän onnistuu takapuolen pyyhkiminen isomman toimituksen jälkeen kun ei voi sitten kumarrella ja kurkotella tai venyä mihinkään suuntaan. - Anonyymi
Mä oon käyttänyt suihkua ja edestä kurotellut pyyhkimään loput. Kai siinä pikkusen voi saada taipua, riippuu tiettysti leikkauksesta.
Suihkutuolin virkaa tekevä kapistus on kanssa hyväksi. Ja asioista riippuen, myls kävelykepit tai tollaattori voivat auttaa liikkumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681