Minkä ikäsinä saitte ekan kunnon poika/tyttöystävän? Oon 13,5v mut monet sanoo et olisin ikääni kypsempi. oon ollu ihastunu muutamia kertoja mut nyt alkaa jo olla tosi epätoivone olo ku melkee kaikki kaverit on ollu jo jonkun kans yhes mut mä en oo saanu viel edes kunnon ensisuudelmaa.... :/ oon omast mielestäni ihan nätti, laiha, mutten liian ja vaaleehiuksine.... pari "alaks" pyyntöö on ollu mut en kuitenkaa nii epätoivone olis et alan jos en oo tutustunu ensin. joten voiks joku mielellää poika kertoo miten teilt saa huomioo/kiinnostukse.. paras ois kyl jos täältä löytys joku sp smanikäne poika alkaa❣️😅 vastaan kaikkii kysymyksii ja kiitti vastauksist jo valmiiks :)
Miten saada POIKAYSTÄVÄ!?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
älä kiirehdi asian kaa. ite oon 15v tyttö enkä ikinä ollu kenenkää kaa millään taval. ei ketään haittaa, kyllä se suhde tulee kun on sen aika
- Anonyymi
Sulla ei oo mikään kiire seurustelun kanssa. :) Voin sanoo, että on parempi olla ilman poikaystävää kuin hankkia sellanen väkisin. Nykyään on ihan normaalia olla yli kakskymppinen, ennen kuin on seurustellut tai saanut ensisuudelman. Mutta ymmärrän tietty jos asia kiinnostaa/haittaa sua. En osaa varsinaisesti neuvoo miten saisit poikaystävän, mutta ajan kanssa se oikee tyyppi kyllä ilmestyy esiin. Mutta muista oikeesti, ettei sulla oo todellisuudessa mikään kiire. Joten älä anna ainakaan sen haitata sua. :)
- Anonyymi
kiitti vastauksista, tosin asia nimenomaan vaivaa mua joten tässä sitten vaan ollaan epätoivosina.. tiiän kyl et tulee ajan kanssa mut se on vaan niin turhauttavaa ku kaverit puhuu existä ja mite ihanat ensisuudelmat on ollu:/
Mitä vit*ua???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963