Luulee olevansa joku muotialan erikoisuus . Ruma kun merikotka ja niin epävarma ja sit leikkii niin varmaa. Ei tiedä onko mies vai nainen.
Ärsyttää Kevin
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut. Buaaaahhhh Kevinille..
- Anonyymi
Mitä sille on tapahtunut pienenä? Outo hyppää kun pitää meikata . Välillä se kävelee ihan normaalisti ja sit taas niin naisen elein.
- Anonyymi
Kevin on kummallinen. Se on kauhean huomionhakuinen mutta sitten kun saa huomiota niin loukkaantuu heti.
- Anonyymi
No ajatelkaa nyt, miltä tästä ihmisestä on tuntunut kaiken aikaa. Hakee nytkin naisista talossa turvaa, yrittää pärjätä myös miesten kanssa.
Joku BB:n iltaohjemassa taisi sanoa, että Kevin on joutunut kestämään paljon ja jaksaa yritttää olla positiivinen ja iloinen.
Mielestäni Kevin näyttelee talossa iloista, kaikki hyvin, lal lal laa, mä ooonn niin kaunis, mulla on kauniit hiukset lal lal laa.
Jos ette huomaa mua, mä meikkaan ja pukeudun niin että huomaatte?
Kaikesta paistaa paha olo, jolle ainakaan minä en voi mitään.
Toivottavasti hänellä on äiti ja isä, jotka hyväksyvät hänet sellaisena kuin hän on ja rakastavat häntä ehdoitta. Jos näin on lapsella, ihmisellä ei ole mitään hätää, eikä tarvitse hakea muilta huomiota. Yhdenkin ihmisen pyyteeön rakkaus lapseen riittää, lapsi kyllä selviää, on aikanaan sanonut Arvo Ylppö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajatelkaa nyt, miltä tästä ihmisestä on tuntunut kaiken aikaa. Hakee nytkin naisista talossa turvaa, yrittää pärjätä myös miesten kanssa.
Joku BB:n iltaohjemassa taisi sanoa, että Kevin on joutunut kestämään paljon ja jaksaa yritttää olla positiivinen ja iloinen.
Mielestäni Kevin näyttelee talossa iloista, kaikki hyvin, lal lal laa, mä ooonn niin kaunis, mulla on kauniit hiukset lal lal laa.
Toivottavasti hänellä on äiti ja isä, jotka hyväksyvät hänet sellaisena kuin hän on ja rakastavat häntä ehdoitta. Jos näin on lapsella, ihmisellä ei ole mitään hätää, eikä tarvitse hakea muilta huomiota. Yhdenkin ihmisen pyyteeön rakkaus lapseen riittää, lapsi kyllä selviää, on aikanaan sanonut Arvo Ylppö.Tulipa pitkä, heivataanko mäkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti hänellä on äiti ja isä, jotka hyväksyvät hänet sellaisena kuin hän on ja rakastavat häntä ehdoitta. Jos näin on lapsella, ihmisellä ei ole mitään hätää, eikä tarvitse hakea muilta huomiota. Yhdenkin ihmisen pyyteeön rakkaus lapseen riittää, lapsi kyllä selviää, on aikanaan sanonut Arvo Ylppö.Mummo sitä on ainakin kurittanut piiskalla. Osaa tuo transu olla ilkeä ja piikikäs. Ihan tulee välillä mieleen noita-akka. Huomiota hakee. Epävarma kaikesta . Tuo esiin ensin jonkin asia ja sitten ”tai emme tiä” emmä tiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo sitä on ainakin kurittanut piiskalla. Osaa tuo transu olla ilkeä ja piikikäs. Ihan tulee välillä mieleen noita-akka. Huomiota hakee. Epävarma kaikesta . Tuo esiin ensin jonkin asia ja sitten ”tai emme tiä” emmä tiä.
"Tai sillee"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tai sillee"
Kevin on tämän porukan komein mies. Olkoon hänen suuntautumisensa se mikä onkin. Upeat hiukset, kauniit silmät. Ihana pukeutumisen tyyli. Upea persoona. Tämä rehellinen naisen mielipide. Kevin on uljas, upea mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevin on tämän porukan komein mies. Olkoon hänen suuntautumisensa se mikä onkin. Upeat hiukset, kauniit silmät. Ihana pukeutumisen tyyli. Upea persoona. Tämä rehellinen naisen mielipide. Kevin on uljas, upea mies.
JA oikeudenmukainen, kiltti, herkkä ........
Ajatteleva ja keskusteleva mies. Kaipaa keskustelijoita taloon.
Hän on harvinainen tietopankki 20 vuotiaaksi. Lukee paljon.
Huomenna lauantaina täyttää 21 v.
Onneksi hänellä on siviilissä hyviä ystäviä ❤️♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA oikeudenmukainen, kiltti, herkkä ........
Ajatteleva ja keskusteleva mies. Kaipaa keskustelijoita taloon.
Hän on harvinainen tietopankki 20 vuotiaaksi. Lukee paljon.
Huomenna lauantaina täyttää 21 v.
Onneksi hänellä on siviilissä hyviä ystäviä ❤️♥️Kevinillä on ihan hirveä ääni, jota ei mielellään kuuntele.
Äitinsä vienyt poikaansa mekko päällä lasten tarhaan.
Omituista sakkia, niin ne virolaiset. Mitä ne suomessa tekee.
Kevinillä on naama, kuin papukaijalla.
No, mutta Kevin on juuri sellainen, millaista ihmistä en voi sietää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082