Kiihoittaako tyttöily sua?

Anonyymi

Kiihoittaako sua tyttöily, katsella seksikkäitä miehiä asuissa? Kiihoittaako sua pukeutua naisten seksikkäisiin alusasuihin, sukkiksiin, liiveihin, ym.ym...

62

7895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihottaa, mutta tyttöilijän pitää olla tosi feminiininen ja nuori (joku 18-20v).

    • Anonyymi

      Kiihoittaa katsella seksikkäitä asuissa olevia miehiä, hyvä kroppaisia ihanissa asuissa ;)

    • Anonyymi

      Nuorena tykkäsin kovasti. Nykyään se on enempi käytännöllistä. Kesäkuumalla on kiva pukeutua yksityisoloissa pelkkään mekkoon ja antaa tuulen hyväillä kaikkea mekon alla. Ihanaa kun mikään ei purista kalleuksia ja silti on siveästi puettu. Naisilla on tapana hylätä alushousunsa aikaisemmin kuin miehet. Niinpä käytän naiseni vanhoja pikkareita, käytännöllistä. Kieltämättä ne on myös huomattavasti seksikkäämpiä kuin miesten kalsongit.

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa kovasti. Muistan aikaa jo ennen koulun aloitusta, kuinka tätini mökillä minua pari vuotta vanhemmat serkkutytöt pukivat minut tytöksi aina kun vanhempamme lähtivät käymään muualla. Kerran tupsahti äitini ennenaikojaan takaisin ja jäimme kiinni leikeistämme. Hän oli ensin vähän äkäinen, sitten asia tuntui enemmän huvittavan, kuin ärsyttävän. Kun sitten tulimme kotiin, hän kaivoi laukustaan muutamia tyttöjen alusasuja ja pari mekkoa ja kengätkin, joita sitten sain pitää aina kun tuntui siltä. Kasvaessani sain uusia asuja sitä mukaa ja aika usein myös minua vanhemmilta serkulta pieniksi jääneitä. Alemmassa teini-iässä sain jo äidiltänikin joitakin asuja, joita olin niin suunnattomasti ihaillut. Muistan kun täytin 15 vuotta sain äiidltäni lahjaksi kasan asuja, jotka olivat hiukan pieniä hänelle, kun oli vyötärön mittaa tullut hiukan lisää. Sain myös meikkitarvikkeita ja useina iltoina sain henkilökohtaista koulutusta meikkaamisessa. Tyttöilyä on jatkunut läpi koko elämän. Etuna on ehkä ollut sekin, että kokoni on 40-42 riippuen vähän valmistjasta. Kenkäkokoni on 40-41, joten aina löytyy jotain ihanaa tarvitsevalle. Kun virailen äitini luona, pukeudun lähes poikkeuksetta naiseksi...

      • Ihana tarina. Oikein kadehdittava lukea. On omakin haaveeni.


      • Anonyymi

        Piiloitteletko kiihoittumistasi vai oletko avoimesti hameen etumus pullottaen äitisi seurassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiloitteletko kiihoittumistasi vai oletko avoimesti hameen etumus pullottaen äitisi seurassa?

        En piilottele. Olen jopa runkannutkin hänen nähtensä.


    • Anonyymi

      Ilman muuta kiinnostaa! Mies seksikkäissä naisten asuissa on tosi kiihottava, mutta se pitää tehdä sitten kunnolla eli pyrkiä mahdollisimman täydellisesti naiseuteen. Sellaisesta henkilöstä tykkään ja kiihottaa suunnattomasti. Olisi todella mukava tavata sellainen ihminen

      • Anonyymi

        Se on just näin. Kunnolla vähän overiksikin.. Hyvältä näyttää ja tuntuu. Kokemusta on😄


    • Anonyymi

      Kiihoittaa pukeutua mekkoon ja huivi kaulaan.

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa. Siihen liittyy niin monta tekijää.
      Kun minua meikataan ja varustetaan se on lupaus jostain nautinnosta tapauksesta. Muiden kiihottuminen minun varustelusta.
      Meikkaus luo minulle uuden persoonan.
      Tekee tuntemattomaksi ja antaa vapauden kaikista kielloista.

    • Anonyymi

      Kiihoittaa ihanasti, nyt myös asuissa!

    • Anonyymi

      Se on tosi kiihoittavaa. Olis mukva löytää saman henkinen kiva kaveri luottamuksella! Tv-Jaana

      • Anonyymi

        Mistäpäin suomea ja minkä ikäinen olet Jaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin suomea ja minkä ikäinen olet Jaana?

        Moi! 50 ukm. Kiinnostaako sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! 50 ukm. Kiinnostaako sua?

        Varattujen kanssa en peuhaa.


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa sekä pukeutua ja puuhailla asuissa olevan miehen kanssa. Jo kun vetää pikkarit jalkaan niin kulli herää!

    • Anonyymi

      Kiihoittaa kivasti, kun saa laittaa päälle sukkahousut ja liivit... saa nautiskella rauhassa ihanan kuumottavissa alusasuissa.

    • Anonyymi

      Mä tosi kiimaseksi kun laitan naisten vaatteita päälle ja meikkaan

    • Anonyymi

      Onks jo vaatteet pääl

    • Anonyymi

      Mukavat nailonit jalkaan, kivat pitsiliivit ja tiukka ihonmyötäinen paita, liivit näkyy paidan läpi... tulee kivan kosteaa sukkiksiin...

    • Anonyymi

      No todellakin kiihoittaa.. nyt myös stayupit jalassa....

    • Anonyymi

      Kiihoittaa ihanasti. Kesäisin tulee käytyä usein mökillä yksin, kivaa oma-aikaa. ;) Olen tilannut ja ostanut seksikkäitä naisten alusasuja, sukkahousuja, muutaman tiukan hameen ja yhdet korkkarit.

      Kun pääsen mökille on tosi kiihoittavaa laittaa asut päälle, nautiskella punaviiniä ja sopivasti konjakkia.

      Tilasin myös anustapin ja dildon... laitan anustapin jo autoillessani pepaani.. se hieroo rauhastani ihanasti jo menomatkalla ja saa päälläni olevat naisten aluspikkarit kivasti kostumaan.!

      Jatkat tositarinaani joku ilta jos haluat kuulla lisää..?

      • Anonyymi

        Olishan tota maukava kuulla lisää..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan tota maukava kuulla lisää..!

        Ajaessani anustappi on hyväillyt rauhastani ja peppuani... tyhjennän viikonlopun varusteet autosta ja sen jälkeen vaihdan tyttöily-vaatteet päälleni..

        Jätän jo ajomatkalla kastuneet pikkuhousut sukkahousujen alle... vaihdan myös hieman isomman
        tapin sisääni, joka ei estä kuitenkaan liikkumista.

        Ihana lämmittää saunaa asuissa, istua laiturilla nautiskellen mukavasta
        anustapista pepussani, kostunut kullini sukkisten sisällä haluaisi jo purkautua... mutta
        ei vielä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaessani anustappi on hyväillyt rauhastani ja peppuani... tyhjennän viikonlopun varusteet autosta ja sen jälkeen vaihdan tyttöily-vaatteet päälleni..

        Jätän jo ajomatkalla kastuneet pikkuhousut sukkahousujen alle... vaihdan myös hieman isomman
        tapin sisääni, joka ei estä kuitenkaan liikkumista.

        Ihana lämmittää saunaa asuissa, istua laiturilla nautiskellen mukavasta
        anustapista pepussani, kostunut kullini sukkisten sisällä haluaisi jo purkautua... mutta
        ei vielä....

        ..laitan lisää puita saunan uuniin... sukkisten sisällä on jo tosi märkää...
        Käyn katsomassa postilaatikolla onko tullut laatikkoon postia.
        Sukkikset hieroo ihansti paljasta kaluani kävellessäni..... en pysty
        pidättelemään pitkään... anustappi hieroo peppuani ja tiedän, että
        kohta tulee ja reilusti....


      • Hei
        Toivottavasti seuraan saamaasi palautetta. Luen mielelläni.
        Itse matkustin anustappi paikoillaan 4 tuntia mökille kun ehtinyt ottaa pois.


    • Anonyymi

      Nykyään alkanut kiinnostamaan, tulee kokeiltua naisten pikkareita ja nailoneita ja
      ne tuntuu ihanalta päällä ;)

      • Anonyymi

        Tulee osteltua naisten alusasuja sukkiksia.. kiihoitaa pitää päällä aina kun voi!


    • Anonyymi

      Olen trasvestiitti kaunis brunetti rouva. Meikkaan ja pukeudun mustaan asukokonaisuuteen. Olen ollut tranvestiitti 14 vuotiaasta lähtien ja silloin pukeuduin äitini asusteisiin. Nyt olen 50v tyttöily kiihottaa ja on seksuaalinen suuntautumieni.

      Berit tv

      • Anonyymi

        Alkoi vähän kiinnostaa,mistä päin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi vähän kiinnostaa,mistä päin olet.

        Vantaa


    • Anonyymi

      Olen kirjoitellut tuonne novelleihin miesten kesken "tuleva vaimoko..." tositarinoita omasta elämästäni naisena. minulle asut kuuluvat nykyään olennaisena osana parisuhteeseen. Mieheni hankkii minulle seksikkäitä asuja ja minä puen ne päälleni... ja saan miestäni

      • Olen lukenut. Todella hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Kiihoittaa.. huomenna tyttöilyilta.. ihanaa ;)

      • Anonyymi

        Olis mukava nähdä sut huomenna ja tyttöillä kanssasi. ukm55


    • Anonyymi

      kiihottaa, jos "tyttö" on sheivattu, meikattu ja puettu niin kuin seksikäs bimbo. kaikki miehisyys pitää meikata hänestä pois;)

    • Jos olet oikein sexikäs "tyttöpoika", niin voin kouluttaa sinusta "tytön" itselleni. Tarkoittaa sitä , että pukeudut ja meikkaat kuten minä käsken - hiuksia myöten. Sinulle laitetaan sukkanauhasukat, topatut rintaliivit, korkkarit ja minihame...

    • Anonyymi

      Kiihoittaa tänään tyttöilyilta.. ukm55

    • Anonyymi

      Nyt myös kivaa asuissa....mustat liivit ja tiukka satiinipaita päällä joka yltää myös pepun päälle, käy hameesta ja näyttää myös. Pikkuhousut ja ohuet mustat sukkikset!
      Tv-J

      • Anonyymi

        Sulla ihana-asu päälläsi! Joko sulla kostuu.? ukm55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ihana-asu päälläsi! Joko sulla kostuu.? ukm55

        Kostuu..nyt pikkuhousuissa kiimatippaa.. Tv-J


      • Anonyymi

        Kuulostaa todella hyvältä ja seksikkäältä. Aina mekot päällä kun mahdollista. Terkut t. mature tyttöpoika


    • Anonyymi

      Kesämekko päällä,ihonväriset sukkahousut ja silkkihuivi kaulassa on ihana olo.

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa. Minulla se alkoi jo 13 vuotiaana kun pukeuduin äitini hameisiin ja hänen koruihinsa sekå meikkasin hänen meikeillään. Nykyään minulla on omat ssut meikit ja peruukit. Olen kaunis brunetti naisena. Miehet käyvät kuumina ja naivat minua kiimassa. Vartaloni on täysin sheivattu ja takavittuni on piukka ja kuuma. Huudsn kovasti kun saan sinne kyrpää.

      Berit tv

    • Kiinnostaa ja rakastan mekkoja,hameita,huiveja, essuja jne...

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa.
      Mustat korkkarit yli 10cm koroilla,stayupit,joko tiukka minihame,tai puoleen reiteen ylettyvä mekko,rintsikat tekorinnoilla ja musta seksikäs korsetti saa aika ihanan tunteen,kun haluaa oikein fiilistellä.
      Siihen kun lisää ajatuksen kovasta kullista suussa....sekä kohta perässä....aaahh,aivan kovana jo.

      • Anonyymi

        Jatkoa...xhasmterissa kaunis cd sai isoa kyrpää perseeseen oikein kunnolla,samalla kun imi toisen kalua,
        Korkkarit,stayupit j korsetti päällä....olisin halunnut olla tossa välissä pantavana kova kulli suussa......


      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyden? Sinulla upea asu, ja todella upeat korkokengät! Olisi mahtavaa viettää aikaa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyden? Sinulla upea asu, ja todella upeat korkokengät! Olisi mahtavaa viettää aikaa yhdessä.

        S-postilla,mistäpäin oot ja mitä sulla mielessä ?


    • Anonyymi

      Haluaisin "joutua" tyttöilijän viettelemäksi ja pukemaksi. Antautuisin mielelläni käytettäväksesi.

      • Anonyymi

        Voisin vaikka pukea ja vietellä sua ja lopuksi käyttää.
        Itsekkin antautuisin sulle.
        Missäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka pukea ja vietellä sua ja lopuksi käyttää.
        Itsekkin antautuisin sulle.
        Missäpäin olet?

        Lapissa asustelen. Millainen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa asustelen. Millainen olet.

        Voi olisi ihanaa saada sulta peppuun! hametta nostaisit ja näkisit hyvää nailoneiden ja sukkanauhojen välissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa asustelen. Millainen olet.

        Mä asun etelässä,harmi.


    • Kyllä!!! Tyttöilijät on kuumia.

      • Anonyymi

        Uuuu....mee laik 😘


    • Anonyymi

      Kiinostaa tyttöily erikoisen kovasti. CVarsinkin sen jälkeen kun äitini oli uskoutunut vaimolleni, että olin käyttänyt tyttöjen asuja jo pikkupojasta lähtien. Kerran sitten mökillämme olimme olleet yhdessä läheisellä lavalla tansseissa ja otimme palattuamme vähän iltapalaa, sekä alkoholipitoistakin. Varsinkin äitin ja vaimoni jutut muuttuivat aste asteelta aika rasvaiseksi ja sitten vaimoni sanoi yht'äkkiä äitilleni että jos laitettaiskin tämä sinun pokasi nyt tytöksi yhdessä... Niihän siin' tapahtui, vaikka ensin kovasti vastustelin. Eikä aikaakaan, kun ylläni oli naisten asut aluasuista lähtien. Äidin nätti kesämekko niinkuin kruunasi kaiken ja siihen sitten meikki vielä ja korkkarit jalkaan, niin paremmasta ei enää väliä. Tanssittiin yhdessä ja vuoron perään. Äitikin taisi huomata seisokkini, kun painoi itseään tiukempaan minua vasten. Lopulta en olis hennonut riisuutua ja kun vaimo huomasi sen, hän kävi lainaamassa äidiltäni vielä nätin nailonisen yöpaidan ja pikkarit. Siinä naida paukutimme pitkään ja aamulla äiti kommentoi, että olimme pitäneet semmosta ääntä, että hänen oli ollut pakko etsiä dildonsa esiin... Siitä alkaen olen ollut kotioloissa enemmän tai vähemmän naisena vaimoni ihanalla suostumuksella ja yllytyksellä...

    • Anonyymi

      Tyttöilijät tosi kiihottavia. Käyn usein sen takia us videossa ja keltasessa ruusussa. Monet kiimaiset kokemukset niistä ja lisää haluan.

    • Anonyymi

      Ei kiihoita. Ei suoraan, epäsuorasti kyllä.
      Mua kiihoittaa olla haluttu. Mun poikaystävä ostaa vaatteet ja pukee mua. Laittaa hiukset ja meikkaa mut tytöksi. Se on tosi taitava siinä. Harjoitellut paljon mun kanssa. Ehkä joittenkin muidenkin kanssa. Joskus me käydään ulkona. Mulla on aina hame ja lenkkarit. Farkkutakki ja sen alla paita vetarilla ja topatut rintaliivit. Mut on viety joskus levähdyspaikoille tapaamisiin. Suudeltu, puristeltu rintoja, niitä topattuja. Sit mä oon kumartunut mersun konepellin päälle. Työntänyt käteni jälkojen välistä. Tarttunut kiinni ja ohjannut ne pepulle. Mä olen aina hiljaa, siis en puhu. Voihkin kyllä.
      Olen miettinyt et mitä mun poikaystävä on sopinut. Onko niille miehille kerrottu et mä olen poika. Mut en ole kysynyt. Ajatus et ne ei tiedä, kiihoittaa mua liikaan.

    • Ei kiihotta yhtään katsoa muita miehiä tyttöilemässä, mutta itseäni kiihotta todella paljon tyttöily ja varsinkin vielä jos vielä saan sitä harrastaa naisten kanssa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe