graduaiheita?

Anonyymi

Anteeksi, kun tällainen omaa mielikuvituksettomuutta ja tietämättömyyttä korostava aihe, mutta minkäs teet jos olet keskivertoa tyhmempi. Siis ehdotuksia gradu-aiheeksi kyselisin, pääaineena on laskis. Esimerkisi yritysten maksukyvyttömyys, konkurssi, mahdollisesti yritysjärjestelyt kiinnostavat, mutta innostun kyllä aiheesta kuin aiheesta, jos se on kiinnostava ja selkeä. Itselläni tulee mieleen ainoastaan sellasia semi yksinkertaisia aiheita, joista on varmaan tehty jo miljoona gradua. Minulla ei ole työkokemusta alalta, joten en siksikään osaa kehitellä mitään omaperäistä aihetta. Lisäksi haluaisin, että aihe olisi edes vähän tärkeä ja ajankohtainen. Tällä hetkellä on paineita päästä alkuun tuon työn kanssa, sillä nyt olisi aikaa yllin kyllin. Saa ehdotella jotain edes hieman rajatumpia aihealueita, ei tarvitse lopullista aihetta keksiä.

2

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mieti ensin mille alalle haluat töihin valmistuttuasi. Sen selvittäminen voi avata graduideoita päässäsi. Tavallansa haarukoit massasta pienempää aluetta josta aihe voisi löytyä. Ethän pidä itseäsi keskimääräistä tyhmempänä. Aiheita on rajattomasti. olemassa ja odottamassa sinua. Universumi puhuu sinulle jos niin uskot. Eli siltä osin voit olla huoletta. Koeta nyt vättää ajautumasta valtavirta-ajatteluun, Pidä päiväkirjaa (kovakantinen A4 johon keräät ideasi ja tuntemuksesi ja tiekarttasi. Gradun aihe voisi olla vaikkapa passiivisen tulon hankinta. Eri tavat hyödyntää internettiä ja digitaalisia alustoja bisneksen teossa.
      https://www.youtube.com/watch?v=hX39kEJ5JYY

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Tuo kuulostaa ainakin hyvältä lähteä sitä kautta miettimään, että mitä työtä haluaa oikeasti tehdä tulevaisuudessa. En todellisuudessa pidä itseäni keskivertoa tyhmempänä. Sanoin tuon varmuuden vuoksi itse jo etukäteen, kun tuntuu että näissä keskusteluissa aina ensimmäisenä haukutaan kysyjän älykkyyttä kun ei tiedä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe