Dvd soitin

Anonyymi

Olen menossa jenkkeihin ens vuonna ja minulla on yksi batman animaatiosarja josta haluaisin loput 2345 kaudet mutta niitä ei ole julkaistu euroopassa, jos ostan sieltä dvd soittimen ja kyseiset dvd:et niin toimisiko se suomessa? Kiitos kaikille jotka vastaavat.

4

971

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

USA:ssa on käytössä alhaisempi jännite kuin Suomessa ja sen taajuuskin on toinen. Ratkaisu on paljon yksinkertaisempi ja halvempi. Osta haluamasi levyt, tuo ne Suomeen ja tee niistä aluekoodittomia kopioita esimerkiksi ilmaisella DVD Shrink -ohjelmalla.

• Anonyymi

Kun DVD-soitin otetaan käyttöön, se kysyy, millä alueella haluat käyttää siitä. Osta käytetty soitin, resetoi tehdasasetuksille ja ota käyttöön uudestaan.

• Anonyymi

Yksi mahdollisuus voisi olla muuttaa nykyinen Suomessa käyttämäsi dvd-soitin aluekoodittomaksi. Ohjeet monien soittimien muuttamiseen löytyy täältä: https://www.videohelp.com/dvdhacks

Itse olen kylläkin tehnyt useista USA:sta ostamistani levyistä aluekoodittomia kopioita. Näin alkuperäinen levy on kaapissa kotelossaan, eikä ainakaan mene pilalle, jos sitä vahingossa käsittelee kovakouraisesti tai huolimattomasti. Levystä saa uuden kopion helposti tarvittaessa.

• Anonyymi

moi mitä vois maksaa tästä dvd- soittimesta

Samsung DVD HD 870

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe