Aihe

Dvd soitin

Anonyymi

Olen menossa jenkkeihin ens vuonna ja minulla on yksi batman animaatiosarja josta haluaisin loput 2345 kaudet mutta niitä ei ole julkaistu euroopassa, jos ostan sieltä dvd soittimen ja kyseiset dvd:et niin toimisiko se suomessa? Kiitos kaikille jotka vastaavat.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

USA:ssa on käytössä alhaisempi jännite kuin Suomessa ja sen taajuuskin on toinen. Ratkaisu on paljon yksinkertaisempi ja halvempi. Osta haluamasi levyt, tuo ne Suomeen ja tee niistä aluekoodittomia kopioita esimerkiksi ilmaisella DVD Shrink -ohjelmalla.

• Anonyymi

Kun DVD-soitin otetaan käyttöön, se kysyy, millä alueella haluat käyttää siitä. Osta käytetty soitin, resetoi tehdasasetuksille ja ota käyttöön uudestaan.

• Anonyymi

Yksi mahdollisuus voisi olla muuttaa nykyinen Suomessa käyttämäsi dvd-soitin aluekoodittomaksi. Ohjeet monien soittimien muuttamiseen löytyy täältä: https://www.videohelp.com/dvdhacks

Itse olen kylläkin tehnyt useista USA:sta ostamistani levyistä aluekoodittomia kopioita. Näin alkuperäinen levy on kaapissa kotelossaan, eikä ainakaan mene pilalle, jos sitä vahingossa käsittelee kovakouraisesti tai huolimattomasti. Levystä saa uuden kopion helposti tarvittaessa.

• Anonyymi

moi mitä vois maksaa tästä dvd- soittimesta

Samsung DVD+HD 870

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      18608
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      365
      6853
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2022