Bangkokissa on paljon hotelleja osaako taksikuskit ajaa hotelliin hotellin nimen perusteella.
Osaako taksit vieda hotelliin
3
975
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tilaat Grab taxin niin siinähän tilatessa valitset mihin olet menossa, saat hinta-arvion ja kuljettaja sitten navigoi kohteeseen kartan avulla. Ei sun tarvi mitää kuljettajalle selittää , ei siis edes sitä määränpäätä.
Itse näytän voiserin, jos ei taksi tiedä.
parempi varmistaa kuin ihmetellä.
Kyllä ne voi soitellakin kysyäkseen.
Aina olen hotelliin päässytEli näytät ilmeisesti hotellin varaus voucheria (varmistan vain että tuota tarkoitat voiserilla) taksikuskille?
Kyseisellä tavalla yleensä Bangkokissa toimin myös itse, mutta kannattaa katsoa että hotelli voucherissa on hotellin osoite kirjoitettu myös Thaiksi, koska yleensä ottaen taksikuskien koulutustaso ei ole mikään kovin erikoisen korkea ja etenkin vanhemmat heistä eivät välttämättä osaa lukea/tulkita latinalaisesta aakkosista muodustuvaa tekstiä.
Itse käytän Thaimaan hotellivarauksissani aika paljon Agodaa ja heillä hotellin osoite on merkittynä myös Thaiksi kirjoitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636335Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo642829- 1662637
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3822253Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html321813Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast401763- 721439
- 1051388
- 861325
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101313