Bangkokissa on paljon hotelleja osaako taksikuskit ajaa hotelliin hotellin nimen perusteella.
Osaako taksit vieda hotelliin
3
971
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tilaat Grab taxin niin siinähän tilatessa valitset mihin olet menossa, saat hinta-arvion ja kuljettaja sitten navigoi kohteeseen kartan avulla. Ei sun tarvi mitää kuljettajalle selittää , ei siis edes sitä määränpäätä.
Itse näytän voiserin, jos ei taksi tiedä.
parempi varmistaa kuin ihmetellä.
Kyllä ne voi soitellakin kysyäkseen.
Aina olen hotelliin päässytEli näytät ilmeisesti hotellin varaus voucheria (varmistan vain että tuota tarkoitat voiserilla) taksikuskille?
Kyseisellä tavalla yleensä Bangkokissa toimin myös itse, mutta kannattaa katsoa että hotelli voucherissa on hotellin osoite kirjoitettu myös Thaiksi, koska yleensä ottaen taksikuskien koulutustaso ei ole mikään kovin erikoisen korkea ja etenkin vanhemmat heistä eivät välttämättä osaa lukea/tulkita latinalaisesta aakkosista muodustuvaa tekstiä.
Itse käytän Thaimaan hotellivarauksissani aika paljon Agodaa ja heillä hotellin osoite on merkittynä myös Thaiksi kirjoitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895