Adoptiotytär

Anonyymi

Olen 30-vuotias naimisissa oleva nainen, joka kasvoi adoptiovanhempien luona. Minulla oli vanhemmat, jotka pitivät huolta ja välittivät minusta. Tultuani täysi-ikäiseksi sain tietää, etteivät kasvatusvanhempani ole minun biologiset vanhempani. En ajatellut tilannetta sen enempää, koska olin kotonani ja perheenjäsen, joka oli tärkeä vanhemmilleni. Niin meni kymmenen vuotta. Naimisissa ollessani kerroin asiata lopulta miehelleni. Mieheni sanoi, että minun kannattaisi ottaa yhteyttä biologisiin vanhempiini. Lopulta kysyin omilta vanhemmiltani, onko heillä tietoa biologisista vanhemmistani. He olivat hyvin hämmästyneitä siitä, koska tiedustelin asiaa niin myöhään. He olivat ajatelleet, että olisin halunnut tietää heistä paljon aikaisemmemmin. Heidän kauttaan onnistuin saamaanyhteyden biologiseen isääni. Hän halusi tavata minut. Minulla ei ollut minkäänlaisia ennakko-odotuksia hänen suhteensa. Tavatessessamme hän oli paljon nuorempi kuin mitä olin odottanut. Sain kuullua, että olin saanut alkuni lukiorakkauden vuoksi. Koululaisina heillä ei ollut mahdollisuutta huolehtia minusta, minkä vuoksi päädyin adoptoitavaksi. Isäni puhui kaikista asioista hyvin avoimesti ja hän oli hyvin iloinen ottaessani yhteyttä häneen. Hän kertoi äitini menneen myöhemmin naimisiin ja minulla on äitini puolelta 10-vuotias velipuoli. Äitini ei ole halunnut tavata minua yhteydenotoistani huolimatta.

Tutustuttuani paremmin biologiseen isääni, vierailin hänen luonaan. Olin aluksi hyvin järkyttynyt, koska hän kertoi vasta kotonaan olevansa homoseksuaali. Hän esitteli minulle partnerinsa. He ottivat minut lämpimästi vastaan ja alkujärkytyksen jälkeen illasta tuli erittäin mukava. Biologinenisäni kertoi vasta paljon myöhemmin syntymäni jälkeen, kun hän hän ei ollut enään biologisen äitini kanssa parisuhteesssa, ymmäri olevansa homo. Nyt vasta vanhempana hänestä on erittäin hienoa ja kunnioitettavaa, koska hän voi pitää yhteyttä aikuiseen tyttäreensä.
Loppu hyvin, kaikki hyvin.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

        Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
        Maailman menoa
        262
        2876
      2. 197
        2832
      3. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        67
        2405
      4. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        208
        1896
      5. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        42
        1371
      6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

        "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
        Suhteet
        13
        1358
      7. Nukkumisiin sitten

        Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
        Ikävä
        4
        1317
      8. Syö kohtuudella niin et liho.

        Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
        Laihdutus
        23
        1285
      9. Muistatko komeroinnin?

        Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
        Suhteet
        51
        1257
      10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

        Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
        Maailman menoa
        159
        1172
      Aihe