Tyttäremme ja minä olemme kasvis-syöjiä. Tytär meni kaverilleen yöksi, koska minulla oli yötöitä ja äitini oli kipeä. Ajattelin hyvää hyvyyttäni laittaa lapselle Jan hänen kaverilleen kaupan kasvis valmis hampurilaiset, kun silloin hänen kaverin vanhempien ei tarvinnut stressata kasvis ruuasta. No hän ei ollut saanut syödä sitä hampurilaista kaverilla vaan oli heitetty pois, koska muille perheen lapsille olisi kulma pitänyt laittaa mukaan myös. Ei kulma ollut lapselle iltapalaakaan, koska eivät muut syönyt. Aamupalksi sai yhden banaanin. Sitten tuli kotiin hirveässä nälässä. Miksi minun pitäisi laittaa sen perheen muille (4) lapsille mukaan laittaa kun eivät ole tyttäreni kavereita?
Pitäisikö minun ruokkia koko lapsen kaverin perhe
Anonyymi
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732024
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 41874
- 96844
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775