Check injection

Anonyymi

Tuli tommonen errori kesken ajon Tampereella käydessäni. Service valo palaa ja onko se nyt moottorin merkkivalo vilkkuu ja tehot hukassa. Kiihtyy tosi hitaasti eikä yli 80 voi mennä ku alkaa pompottaa vastaan. Myös tyhjäkäynnillä pompottaa.

Oli kiva ajaa kotio 80km Tampereelta kun ylämäissä vauhti vaan hidastu 😁 huomenna vikakoodin lukuun. Aina on mahdollista että kosteus tehnyt jotain temppuja mikä olis helpoin vika mutta mun tuurilla se ei ole syynä.

13

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auto siis megane vm. 2004

      • Anonyymi

        Kuulemma sillä voi ajaa normaalisti ainoana erona että on paljon hitaampi eli kuulemma ei pitäis rikkoa mitään mutta silti vältän nyt ajamista.


    • Anonyymi

      buahahhahaaaaa RANSKALAISET SÄHKÖT :DDD

      Kyllä nyt alko onnenpäivät mietin miten oma auto on viaton taidanpa keittää kahvit ja ihailla omaa juuri pestyä TOIMIVAA upeaa mahtavuutta pihallani jossa EI OLE SÄHKÖVIKOJA! Otan osaa aloittaja mutta oli ihan pakko ;)

      • Anonyymi

        PS: Lisäys minun autoni on SAKSALAINEN LAATUTUOTE...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Lisäys minun autoni on SAKSALAINEN LAATUTUOTE...

        Boschin tai Siemensin SAKSALAISET suuttimet näissä on niinkuin sinunkin saksalaisessa "premiumissa" Haukuit juuri oman autosi, onnittelut! Tyhmästä päästä kärsii koko lompsa.


    • Anonyymi

      Puolavikainen ranskanpulla, kolmas sylinteri yleensä käy kuumana?

    • Anonyymi

      Nykyautoille tyypillinen puolavika Rellussa tosi helppo vaihtaa pitää vaan löytää mikä ei sytytä, ja nää menee kaikista autoista merkkiin katsomatta jossainvaiheessa

    • Anonyymi

      Mulla on ollu audi myös eikä sekään ollut ongelmaton t: Aloittaja ja jos audi ois huippu mulla olis audi edelleen.

    • Anonyymi

      Käsittääkseni puola on helppo vaihtaa itse vaikka olisi kokematon. Miten sen tarkistan mikä puola on rikki?

      • Anonyymi

        Kokeileimalla uutta puolaa jokaiseen pyttyyn, jos vikakoodit ei paljasta. Meganessa tehty todella nopeiksi vaihtaa. Onnistuu minuutissa per pytty. Kannattaa yks olla aina matkassa. Pääsee vähemmällä päänsäryllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeileimalla uutta puolaa jokaiseen pyttyyn, jos vikakoodit ei paljasta. Meganessa tehty todella nopeiksi vaihtaa. Onnistuu minuutissa per pytty. Kannattaa yks olla aina matkassa. Pääsee vähemmällä päänsäryllä.

        Puolat numeot 2 ja 3 menneet. Huomenna selviää löytyykö 20km päästä ja jos löytyy niin ajan sinne ja vaihdan saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolat numeot 2 ja 3 menneet. Huomenna selviää löytyykö 20km päästä ja jos löytyy niin ajan sinne ja vaihdan saman tien.

        Miten testasit? Yleensä menevät 1,3 tai 2,4 pareina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten testasit? Yleensä menevät 1,3 tai 2,4 pareina...

        Korjaamolla lukivat vikakoodit. 4:s puola on uusittu edellisen omistajan toimesta joskus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe