Check injection

Anonyymi

Tuli tommonen errori kesken ajon Tampereella käydessäni. Service valo palaa ja onko se nyt moottorin merkkivalo vilkkuu ja tehot hukassa. Kiihtyy tosi hitaasti eikä yli 80 voi mennä ku alkaa pompottaa vastaan. Myös tyhjäkäynnillä pompottaa.

Oli kiva ajaa kotio 80km Tampereelta kun ylämäissä vauhti vaan hidastu 😁 huomenna vikakoodin lukuun. Aina on mahdollista että kosteus tehnyt jotain temppuja mikä olis helpoin vika mutta mun tuurilla se ei ole syynä.

13

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auto siis megane vm. 2004

      • Anonyymi

        Kuulemma sillä voi ajaa normaalisti ainoana erona että on paljon hitaampi eli kuulemma ei pitäis rikkoa mitään mutta silti vältän nyt ajamista.


    • Anonyymi

      buahahhahaaaaa RANSKALAISET SÄHKÖT :DDD

      Kyllä nyt alko onnenpäivät mietin miten oma auto on viaton taidanpa keittää kahvit ja ihailla omaa juuri pestyä TOIMIVAA upeaa mahtavuutta pihallani jossa EI OLE SÄHKÖVIKOJA! Otan osaa aloittaja mutta oli ihan pakko ;)

      • Anonyymi

        PS: Lisäys minun autoni on SAKSALAINEN LAATUTUOTE...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Lisäys minun autoni on SAKSALAINEN LAATUTUOTE...

        Boschin tai Siemensin SAKSALAISET suuttimet näissä on niinkuin sinunkin saksalaisessa "premiumissa" Haukuit juuri oman autosi, onnittelut! Tyhmästä päästä kärsii koko lompsa.


    • Anonyymi

      Puolavikainen ranskanpulla, kolmas sylinteri yleensä käy kuumana?

    • Anonyymi

      Nykyautoille tyypillinen puolavika Rellussa tosi helppo vaihtaa pitää vaan löytää mikä ei sytytä, ja nää menee kaikista autoista merkkiin katsomatta jossainvaiheessa

    • Anonyymi

      Mulla on ollu audi myös eikä sekään ollut ongelmaton t: Aloittaja ja jos audi ois huippu mulla olis audi edelleen.

    • Anonyymi

      Käsittääkseni puola on helppo vaihtaa itse vaikka olisi kokematon. Miten sen tarkistan mikä puola on rikki?

      • Anonyymi

        Kokeileimalla uutta puolaa jokaiseen pyttyyn, jos vikakoodit ei paljasta. Meganessa tehty todella nopeiksi vaihtaa. Onnistuu minuutissa per pytty. Kannattaa yks olla aina matkassa. Pääsee vähemmällä päänsäryllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeileimalla uutta puolaa jokaiseen pyttyyn, jos vikakoodit ei paljasta. Meganessa tehty todella nopeiksi vaihtaa. Onnistuu minuutissa per pytty. Kannattaa yks olla aina matkassa. Pääsee vähemmällä päänsäryllä.

        Puolat numeot 2 ja 3 menneet. Huomenna selviää löytyykö 20km päästä ja jos löytyy niin ajan sinne ja vaihdan saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolat numeot 2 ja 3 menneet. Huomenna selviää löytyykö 20km päästä ja jos löytyy niin ajan sinne ja vaihdan saman tien.

        Miten testasit? Yleensä menevät 1,3 tai 2,4 pareina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten testasit? Yleensä menevät 1,3 tai 2,4 pareina...

        Korjaamolla lukivat vikakoodit. 4:s puola on uusittu edellisen omistajan toimesta joskus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe