Millainen on kaunein näkemäsi uni, jonka muistat? Itsellä on ainakin sellainen jossa leijun taivaalla ja alapuolellani on todella, siis todella kaunis maaseutu. Puisia vanhoja omakotitaloja ja lehmät laitumella ja puroja sekä järvi. Siitä unesta ei olisi halunnut herätä. Sitten toinen uni oli, kun kävelin metsätiellä ja kuulin niin elävästi kaikki metsän äänet ja tunsin ne tuoksut ja lopulta tulin sellaiselle aukiolle jossa oli peuroja. Mutta niin, mikä on sinun kaunein näkemäsi uni?
Kaunein näkemäsi uni
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Millä onnellisuuspillereillä tuollaisia unia näkee?
- Anonyymi
Kesken jäänyt uni. Joo, se se oli.
- Anonyymi
Lentää huonosti lentävällä pahvilaatikolla ja laskeutua junakiskoille kaupungin keskustassa. Uni alkoi siis siitä kun pahvilaatikosta loppui virta ja laskeutuminen alkoi täysin yllättäen ja tunne oli voi per**** ja uni katkesi kun olin laskeutunut..
:D - Anonyymi
Unessa löysin aivan uuden paikan tästä lähiympäristöstä jossa asun.
Siinä oli hieno hiekkaranta, matalaa kirkasta vettä ja kaunis mäntymetsä rannan tuntumassa. Oli lämmin aurinkoinen tyyni rauhallinen päivä. Kaikkein parasta siinä oli se täydellinen onnen ja rauhan tunne jonka koin. Kaipaan sitä paikkaa! Jospa sen vielä löytäisin, oikeasti.- Anonyymi
mitä pillereitä otat nukkumaan mennessäsi?
- Anonyymi
Mun poikaystävä tuli mun luo ja sanoi että nyt on hyvä olla, otti syvään syleilyyn. Vuoden päästä tuosta menimme naimisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303701Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2291371Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501066Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ72916Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744