Millainen on kaunein näkemäsi uni, jonka muistat? Itsellä on ainakin sellainen jossa leijun taivaalla ja alapuolellani on todella, siis todella kaunis maaseutu. Puisia vanhoja omakotitaloja ja lehmät laitumella ja puroja sekä järvi. Siitä unesta ei olisi halunnut herätä. Sitten toinen uni oli, kun kävelin metsätiellä ja kuulin niin elävästi kaikki metsän äänet ja tunsin ne tuoksut ja lopulta tulin sellaiselle aukiolle jossa oli peuroja. Mutta niin, mikä on sinun kaunein näkemäsi uni?
Kaunein näkemäsi uni
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Millä onnellisuuspillereillä tuollaisia unia näkee?
- Anonyymi
Kesken jäänyt uni. Joo, se se oli.
- Anonyymi
Lentää huonosti lentävällä pahvilaatikolla ja laskeutua junakiskoille kaupungin keskustassa. Uni alkoi siis siitä kun pahvilaatikosta loppui virta ja laskeutuminen alkoi täysin yllättäen ja tunne oli voi per**** ja uni katkesi kun olin laskeutunut..
:D - Anonyymi
Unessa löysin aivan uuden paikan tästä lähiympäristöstä jossa asun.
Siinä oli hieno hiekkaranta, matalaa kirkasta vettä ja kaunis mäntymetsä rannan tuntumassa. Oli lämmin aurinkoinen tyyni rauhallinen päivä. Kaikkein parasta siinä oli se täydellinen onnen ja rauhan tunne jonka koin. Kaipaan sitä paikkaa! Jospa sen vielä löytäisin, oikeasti.- Anonyymi
mitä pillereitä otat nukkumaan mennessäsi?
- Anonyymi
Mun poikaystävä tuli mun luo ja sanoi että nyt on hyvä olla, otti syvään syleilyyn. Vuoden päästä tuosta menimme naimisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353