Hitti vai huti tehdä 480 g punasesta

Anonyymi

ketsuppipullosta soitin, helistin, lelu, ravisteltavaksi 1 vuotiaalle, mikä paras sisälle, herneitä, puupalloja, jotain muuta, kiitos?
Vai eikö yksivuotiasta tyttöä kiinnostaisi?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä kai, jos liimaat korkin niin tiukasti kiinni, ettei saa sieltä niitä herneitä ja puupaloja tungettavaksi nenäänsä tai kurkkuunsa.

      • Anonyymi

        Tellukka hei, oletko ihan käytännössä nähnyt jollakin pikkuisella toimivan? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka hei, oletko ihan käytännössä nähnyt jollakin pikkuisella toimivan? 😊

        En minä ole nähnyt, mutta kuvittelin vain, että varmaan voisi jotain pikkuista kiinnostaa sellainen helinä/kolina.
        Eihän tuo kallis laite olisi kokeiltavaksi, mutta muista se korkki.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En minä ole nähnyt, mutta kuvittelin vain, että varmaan voisi jotain pikkuista kiinnostaa sellainen helinä/kolina.
        Eihän tuo kallis laite olisi kokeiltavaksi, mutta muista se korkki.

        Ei maksakaan mitään, hyvä idea, eikä tuoda kaupasta lisää esineitä.


      • Anonyymi

        Kiva kun itse tekee. :)


    • Anonyymi

      Tuo hyvä kommentti Tellukalta, että sulje kunnolla korkki.
      Nimim. lapsena helmen nenäänsä työntänyt :)

      • Anonyymi

        Ei ollut ainoa virheesi.


    • Anonyymi

      Taitaa pitää melkoista rominaa, jos iso pulloa täynnä makaronia.

    • Kiva idea, sitähän saa monelaisia eri äänisiä soittimia kun laittaa erilaisia aineita muovipulloihin, mannaryynistä läntee ihan eri ääni kuin napeista esimerkiksi

      keittiöstä löytyy muitakin soittimia, voi vaikka orkesterin perustaa, kauhoja ja puupalikoita ja kattilankansia jne.

    • Anonyymi

      Tee kaleidoskooppi.

      • Anonyymi

        Kuinka se tehdään, perinnelelut jääneet unhoon, kukaan ei osaa enää paljoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka se tehdään, perinnelelut jääneet unhoon, kukaan ei osaa enää paljoa mitään.

        Lasinpaloja tai muovinpaloja ja peilit. Varmaan netissä on ohje. Sudenpentujen käsikirjassa oli ainaskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka se tehdään, perinnelelut jääneet unhoon, kukaan ei osaa enää paljoa mitään.

        Minä osaan kaiken.
        Olen nikkaroinut noin kuusikymmentä vuotta, jopa ammatikseni. Eka vasaran omin noin 4 vuotiaana. Ilmeisesti en rikkonut mitään koska sitä ei otettu pois.
        Hohtimet ja vastuuta sain vasta myöhemmin. Kuten sahoja. Ekalla luokalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan kaiken.
        Olen nikkaroinut noin kuusikymmentä vuotta, jopa ammatikseni. Eka vasaran omin noin 4 vuotiaana. Ilmeisesti en rikkonut mitään koska sitä ei otettu pois.
        Hohtimet ja vastuuta sain vasta myöhemmin. Kuten sahoja. Ekalla luokalla.

        Sinä onnellinen, nikkaroija osaa kaiken tai ainakin tekee oman versionsa,
        oletkos muuten tehnyt hyrriä,

        Ennen vanhaan oli lankarullissa puupuolat,
        karhulangassa oli ihan eri kokoinen useinkin musta puola,
        niistä sai kaikkea kivaa vaikka nukkekotiin, pöytiä ja tuoleja
        nykyään langat on pahvipuolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasinpaloja tai muovinpaloja ja peilit. Varmaan netissä on ohje. Sudenpentujen käsikirjassa oli ainaskin.

        Nii että lasinpalojako, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii että lasinpalojako, miksi?

        Käy värikkäät muovinpalasetkin. Ne heijastuvat pelien avulla kauniiksi kuvioiksi.


    • Laittaisin purkin sisään vain sellaisia tuotteita, jotka eivät ole vaarallisia ja voisi laittaa vaaratta suuhun tai vaikka syödäkin. Makaronia, herneitä, erilaisia pähkinöitä, papuja, kahvipapuja, riisiä, valkosipulinkynsiä, ja, ja, ja mitä vielä keksittekään...

      • Anonyymi

        Mulla oli ketsuppipullo-kaleidoskooppi, mutta kiinnosti vain ne kuvat, ei sisältö ja ei koskaan tullut pieneen mieleenkään ruveta sitä räjäyttämään osasiksi.

        Tosin nykypennut ovat kaikkea muuta kuin kilttejä, joten osta kaupasta Nintendo ja murha-tappo-räjäytys-zombiepeli.

        Älä tee mitään itse.

        Herneenkin voi työntää nenään, makaronin palasen korvaan, pähkinä/mantelista voi saada allergisen reaktion ja sitten seuraa hengenlähtö tai vähintäin lääkärireissu. Ja jos saa puuleluja, niin niistä voi tulla elinikäinen trauma. Virkatuista leluista voi kaivaa pumpulit ja tukkia omat hengitystiet.
        Silleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli ketsuppipullo-kaleidoskooppi, mutta kiinnosti vain ne kuvat, ei sisältö ja ei koskaan tullut pieneen mieleenkään ruveta sitä räjäyttämään osasiksi.

        Tosin nykypennut ovat kaikkea muuta kuin kilttejä, joten osta kaupasta Nintendo ja murha-tappo-räjäytys-zombiepeli.

        Älä tee mitään itse.

        Herneenkin voi työntää nenään, makaronin palasen korvaan, pähkinä/mantelista voi saada allergisen reaktion ja sitten seuraa hengenlähtö tai vähintäin lääkärireissu. Ja jos saa puuleluja, niin niistä voi tulla elinikäinen trauma. Virkatuista leluista voi kaivaa pumpulit ja tukkia omat hengitystiet.
        Silleensä.

        Millainen ketsuppi kaleidoskooppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ketsuppi kaleidoskooppi

        Maailman paras kaleidoskooppi, taitavimman isän tekemä, ja siinä oli kauneimmat kuviot ja värit, kuin satumaassa.


    • Anonyymi

      Tee pois,ei siitä varmaan haittaakaan ole.

      • Anonyymi

        Kuinkas sellainen tehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas sellainen tehdään

        Millianen, rämistinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millianen, rämistinkö?

        Mainitunlainen kaleidoskooppi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe