Kovasti venäläiset kaivavat kuoppia. Kun Aller heittää pyyhkeen kehään, onkin heti uusi keskustelufoorumin pitäjä. He moderoivatkin sitten tarkemmin.
Koskahan keskustelupalstan pitäjä vaihtuu
12
99
Vastaukset
- Anonyymi
Toihan on vanha venäläinen valtaustapa. On hyvin toimiva, ellei vastapuoli ryhdy välittömästi ponteviin vastatoimiin.
- Anonyymi
Miksi tällainen roskapalsta kiinnostaisi Venäläisiä ?
- Anonyymi
Mainostuloja, heille sopivan tiedon levitystä, keskustelijoiden manipulointia, yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainostuloja, heille sopivan tiedon levitystä, keskustelijoiden manipulointia, yms.
Eivät taida viitsiä, eihän täällä ole kuin muutama luuseri. Mainostuloja Venäläisille ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät taida viitsiä, eihän täällä ole kuin muutama luuseri. Mainostuloja Venäläisille ??
Mitä venäläiset olisivat tehneet Suomella? Vallata yritettiin. Valtasivat Baltian maat ja paljon muuta. Mitä viime aikoina tekevät Kaukaasian alueilla tai Ukrainan alueilla?
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä venäläiset olisivat tehneet Suomella? Vallata yritettiin. Valtasivat Baltian maat ja paljon muuta. Mitä viime aikoina tekevät Kaukaasian alueilla tai Ukrainan alueilla?
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä.Voi helvetti ! Idiootit tälläkin palstalla mellastaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä venäläiset olisivat tehneet Suomella? Vallata yritettiin. Valtasivat Baltian maat ja paljon muuta. Mitä viime aikoina tekevät Kaukaasian alueilla tai Ukrainan alueilla?
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä.Koska on vallata yritetty ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on vallata yritetty ?
Miten ois Talvi- ja Jatkosota?
- Anonyymi
Tuntuu kiinnostavan CCCP
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Tämän uudistuksen yhteydessähän avattiin heille spämmäystie. "Päivityksen" jälkeen tuo spämmäys vasta kunnolla alkoikin.
Hei vaan, kiitos palautteesta. Spämmiä tulee edelleen ajoittain suuria määriä. Sen estämiseksi on kuitenkin tehty kesästä asti toimia, jotka myös pysäyttävät siitä ison osan. Havaintojemme ja analytiikan mukaan roskaviestit eivät ole lisääntyneet, vaan päinvastoin. Tilanne on harmillinen, ja teemme jatkuvasti uusia toimia tilanteen parantamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504