Kovasti venäläiset kaivavat kuoppia. Kun Aller heittää pyyhkeen kehään, onkin heti uusi keskustelufoorumin pitäjä. He moderoivatkin sitten tarkemmin.
Koskahan keskustelupalstan pitäjä vaihtuu
12
62
Vastaukset
- Anonyymi
Toihan on vanha venäläinen valtaustapa. On hyvin toimiva, ellei vastapuoli ryhdy välittömästi ponteviin vastatoimiin.
- Anonyymi
Miksi tällainen roskapalsta kiinnostaisi Venäläisiä ?
- Anonyymi
Mainostuloja, heille sopivan tiedon levitystä, keskustelijoiden manipulointia, yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainostuloja, heille sopivan tiedon levitystä, keskustelijoiden manipulointia, yms.
Eivät taida viitsiä, eihän täällä ole kuin muutama luuseri. Mainostuloja Venäläisille ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät taida viitsiä, eihän täällä ole kuin muutama luuseri. Mainostuloja Venäläisille ??
Mitä venäläiset olisivat tehneet Suomella? Vallata yritettiin. Valtasivat Baltian maat ja paljon muuta. Mitä viime aikoina tekevät Kaukaasian alueilla tai Ukrainan alueilla?
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä venäläiset olisivat tehneet Suomella? Vallata yritettiin. Valtasivat Baltian maat ja paljon muuta. Mitä viime aikoina tekevät Kaukaasian alueilla tai Ukrainan alueilla?
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä.Voi helvetti ! Idiootit tälläkin palstalla mellastaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on harrastanut valloitusta koko ikänsä. Pitää vain saada muilta. Nyt pitäisi saada valtaan nettiä.Koska on vallata yritetty ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on vallata yritetty ?
Miten ois Talvi- ja Jatkosota?
- Anonyymi
Tuntuu kiinnostavan CCCP
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Tämän uudistuksen yhteydessähän avattiin heille spämmäystie. "Päivityksen" jälkeen tuo spämmäys vasta kunnolla alkoikin.
Hei vaan, kiitos palautteesta. Spämmiä tulee edelleen ajoittain suuria määriä. Sen estämiseksi on kuitenkin tehty kesästä asti toimia, jotka myös pysäyttävät siitä ison osan. Havaintojemme ja analytiikan mukaan roskaviestit eivät ole lisääntyneet, vaan päinvastoin. Tilanne on harmillinen, ja teemme jatkuvasti uusia toimia tilanteen parantamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026