Katselin ja vertailin Aurinkomatkoja J a Tjäreborg sama lento sama päivä sama hotelli Phukettiin Aurinkomatkoilla yli 200 euroa kalliimpi arvatkaa kumalta otimme....kannattaa vertailla!
Hintaeroja
20
1234
Vastaukset
- Anonyymi
Aurinkomatkoilta ostetulla matkalla todennäköisesti pääset siihen hotellin, tjären hotelliin et.
luitko iltasanomien jutut..- Anonyymi
Miksi en pääsisi jos olen varannut-maksanut samaan hotelliin....kyllä pääsemme -
- Anonyymi
tui tui zinne vaan, joutuu sinne minne sattuvat viemään
- Anonyymi
Samoin pari vuotta sitten, vertailu Aurinkomatkat ja Apollomatkat. Täsmälleen sama lento, sama hotelli, sama huonetyyppi. Apollomatkat n. 200 € halvempi/henkilö
- Anonyymi
No nyt näet mistä tuo hintaero muodostuu! Aurinkomatkat palauttaa kaikille toukokuuksi matkan varanneille rahat takaisin. Apollomatkat vaan kiristää lisää rahaa asiakkailta, koska muuten joutuu maksamaan peruutuskuluja!
- Anonyymi
Palsta-apinat on sitä mieltä, että sinne kannattaa lentää Gatarilla, ja asua jossain halal-hotellissa!
Itse olen nyt tuon H:ki - Bkk - H:ki välin lentänyt viidesti (vai kuudesti, nyt en tarkkaan muista), Qatarilla, mielestäni erinomainen vaihtoehto suoralle Finnairin lennolle. Tietysti itse lasken suoran lennon arvokkaammaksi asiaksi kuin vaihtolennon (vaikka Qatarilla paremmat ruuat, ilmaiset juomat, tosin itse en alkoholia juo, mutta... ja hieman parempi palvelu ylipäätänsä), joten tuohon Qatarin dohan kautta kulkevan lennon valitsen jos sen hinta on vähintään 100-150€ suoraa lentoa halvempi (ja vaihtoaika Dohassa on alle 3h.).
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Itse olen nyt tuon H:ki - Bkk - H:ki välin lentänyt viidesti (vai kuudesti, nyt en tarkkaan muista), Qatarilla, mielestäni erinomainen vaihtoehto suoralle Finnairin lennolle. Tietysti itse lasken suoran lennon arvokkaammaksi asiaksi kuin vaihtolennon (vaikka Qatarilla paremmat ruuat, ilmaiset juomat, tosin itse en alkoholia juo, mutta... ja hieman parempi palvelu ylipäätänsä), joten tuohon Qatarin dohan kautta kulkevan lennon valitsen jos sen hinta on vähintään 100-150€ suoraa lentoa halvempi (ja vaihtoaika Dohassa on alle 3h.).
Qatarin vaihtolennot varattu Phuketiin. Vaihto tosiaan n, 3 h. Huolehtiihan lentoyhtiö matkatavarat jos konetta vaihdetaan. Vai ottaako kone ehkä vain polttoainetta Dohassa ja matkatavoita ei siirrellä. Aina ennen lentänyt Finskillä. Kovasti Qataria kehutaan. Nythän sen saa kokea itse. Kiitos vastuksesta jo etukäteen. Reilu 3 viikkoa vielä lähtöön ja sitten Thaikkulandiin jälleen.
Anonyymi kirjoitti:
Qatarin vaihtolennot varattu Phuketiin. Vaihto tosiaan n, 3 h. Huolehtiihan lentoyhtiö matkatavarat jos konetta vaihdetaan. Vai ottaako kone ehkä vain polttoainetta Dohassa ja matkatavoita ei siirrellä. Aina ennen lentänyt Finskillä. Kovasti Qataria kehutaan. Nythän sen saa kokea itse. Kiitos vastuksesta jo etukäteen. Reilu 3 viikkoa vielä lähtöön ja sitten Thaikkulandiin jälleen.
Teillä on oletuksellisesti ostettu lennot "yhdelle lipulle" (eli olette ostaneet Qatarilta lennot H:ki - Phuket - Helsinki ja tuo toteutetaan koneenvaihdolla Dohassa), jolloin lentoyhtiö järjestää ruumassa olevat matkatavaranne jatkolennolle, eli teidän ei tarvitse niistä huolehtiä.
Ainakin menomatkalla, kummalla tahansa Qatarin päivittäisistä lennoista saavutte Dohaan, on kello senverran (joko loppuiltaa/alkuyötä taikka sitten loppuyöstä) että kentällä ei oletuksellisesti ole mitään suurempaa ruuhkaa, jolloin tuo kolmen tunnin vaihtoaika ei erittäin ruhtinaallinen aika, ja teillä jää siinä todennäköisesti jopa 1,5-2h. ajan kuluttamista kentällä.
Dohan kentällä on nopea ja helpohko vaihtaa konetta.
Kun poistutte koneesta, seuraatte vaihtolento kylttejä (Transfers), menette turvatarkastuksen läpi, tarkastette näytöltä miltä portilta lentonne lähtee (Lähtösiipi A-E sekä porttinumero) ja siirrytte kyseiselle portille opastusten mukaisesti.
Jos koneenne on aikataulun mukaisesti liikkeellä, niin teillä ei ole pienintäkään ongelmaa sen kanssa ettette ehtisi jatkolennollenne.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
meillä myös joulukuussa Qatarin lennot Dohan kautta. Tottakai lentäisin mieluiten Finskin suorilla, mutta 5 henkisen perheen kohdalla raha ratkaisee. Qatar huomattavasti edullisempi, ainakin tässä meidän tapauksessa, kun lennot varattiin juhannuksena. Olen kuullut pelkästään hyvää Qatarin lennoista eikä tuo nyt haittaa, että pitkä lento jakautuu kahteen pätkään
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Teillä on oletuksellisesti ostettu lennot "yhdelle lipulle" (eli olette ostaneet Qatarilta lennot H:ki - Phuket - Helsinki ja tuo toteutetaan koneenvaihdolla Dohassa), jolloin lentoyhtiö järjestää ruumassa olevat matkatavaranne jatkolennolle, eli teidän ei tarvitse niistä huolehtiä.
Ainakin menomatkalla, kummalla tahansa Qatarin päivittäisistä lennoista saavutte Dohaan, on kello senverran (joko loppuiltaa/alkuyötä taikka sitten loppuyöstä) että kentällä ei oletuksellisesti ole mitään suurempaa ruuhkaa, jolloin tuo kolmen tunnin vaihtoaika ei erittäin ruhtinaallinen aika, ja teillä jää siinä todennäköisesti jopa 1,5-2h. ajan kuluttamista kentällä.
Kun poistutte koneesta, seuraatte vaihtolento kylttejä (Transfers), menette turvatarkastuksen läpi, tarkastette näytöltä miltä portilta lentonne lähtee (Lähtösiipi A-E sekä porttinumero) ja siirrytte kyseiselle portille opastusten mukaisesti.
Jos koneenne on aikataulun mukaisesti liikkeellä, niin teillä ei ole pienintäkään ongelmaa sen kanssa ettette ehtisi jatkolennollenne.Kiitos paljon vastauksestasi. Ihanaa, loma lähenee...
- Anonyymi
Hoitajani Niuvanniemestä suositteli tätä kommenttia lentämisestä.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Jos koneenne on aikataulun mukaisesti liikkeellä, niin teillä ei ole pienintäkään ongelmaa sen kanssa ettette ehtisi jatkolennollenne.Santulta jälleen kerran erittäin hieno kommentti kaikin puolin.
KIITOS.
Jäin tässä ja nyt hieman pohtimaan... että millaisiahan olisivat nämä suomi24:n Thaimaa aiheiset matkailupalstat... jos Santtu näitä moderoisi?
Nythän homma näyttäytyy lähinnä mm. niin, että jostakin oudosta syystänsä joku "Senssu" näitä keskusteluita erittäin aktiivisesti häiriköi mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla välissä jopa "T Mode" nimimerkillä esiintyen.
Minulle on tililleni ehkä ihan pian tulossa noin 90 miljoonaa. Pääsen siis pitkästä aikaa aidosti matkustamaan Thaimaahan... JIPPII!!!...
Mutta, mutta... ja siis... paljonkohan pitäisi Santtua sponsoroida jotta että hän näitä keskusteluita suostuisi moderoimaan? Anonyymi kirjoitti:
Santulta jälleen kerran erittäin hieno kommentti kaikin puolin.
KIITOS.
Jäin tässä ja nyt hieman pohtimaan... että millaisiahan olisivat nämä suomi24:n Thaimaa aiheiset matkailupalstat... jos Santtu näitä moderoisi?
Nythän homma näyttäytyy lähinnä mm. niin, että jostakin oudosta syystänsä joku "Senssu" näitä keskusteluita erittäin aktiivisesti häiriköi mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla välissä jopa "T Mode" nimimerkillä esiintyen.
Minulle on tililleni ehkä ihan pian tulossa noin 90 miljoonaa. Pääsen siis pitkästä aikaa aidosti matkustamaan Thaimaahan... JIPPII!!!...
Mutta, mutta... ja siis... paljonkohan pitäisi Santtua sponsoroida jotta että hän näitä keskusteluita suostuisi moderoimaan?Jotenkin luulen ettei kauhean realistinen vaihtoehto olisi allekirjoittaneen moderoida palstaa. Voisi olla viestien poistoprosentti hieman turhan suuri kyseisessä tilanteessa.
Ja kun en itse ole tottunut asioita tekemään "puolivillaisesti", niin varmasti senverran joutuisi tunteja kuukausitasolla käyttämään, että korvaustakin asiasta pitäisi saada, koska yrittäjän pitää laskea myös vapaa-ajalleen "hinta".
Että kiitoksia "ehdotuksesta", mutta tuskin toteutuu...- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Jotenkin luulen ettei kauhean realistinen vaihtoehto olisi allekirjoittaneen moderoida palstaa. Voisi olla viestien poistoprosentti hieman turhan suuri kyseisessä tilanteessa.
Ja kun en itse ole tottunut asioita tekemään "puolivillaisesti", niin varmasti senverran joutuisi tunteja kuukausitasolla käyttämään, että korvaustakin asiasta pitäisi saada, koska yrittäjän pitää laskea myös vapaa-ajalleen "hinta".
Että kiitoksia "ehdotuksesta", mutta tuskin toteutuu...Olemme rajoittaneet poisto %:n nykyiselle tasolle, koska mielenterveysseuran kanssa meillä yhteistyötä.
Tämän yhden Niuvaa sun muuta jankkaavan hoitoon kuuluu kirjallisen ulosannin harjoittelu ennen sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa livenä harjoittelu.
T Mode
- Anonyymi
Joskus olen tehnyt samaa vertailua ihan huvikseen, vaikka lähtöajankohta useimmiten ratkaisevana tekijänä onkin. Samassa ajankohdassa eroa tekee ratkaisevasti myös se, missä huonetyypissä majoittuu. Se ero samassa hotellissa useinkin on tuo 200 euroa ja siitä ylöspäin per viikko, kun nostaa tai laskee tasoa pykälällä. Tietysti on aivan makuasia, onko sillä mitään väliä, katsooko huone naapuritalon takapihalle, uima-altaalle vai merelle. Näistä sitä hintaeroa kuitenkin samassakin paikassa syntyy.
- Anonyymi
Qatarilla (ja Norskilla) myos suuri etu jos ottaa vain yhden suuntaisen lennon. Kuukausi sitten Finski halusi ENEMMAN yhden suuntaisesta kuin edes-takas lennosta! Taman on kivikauden aikainen menettely. Sain Qatarilla HEL - BKK 310egee. Norskilla viela edullisempi Tukholmasta mutta Norskin penkit ovat kovat ja lyhyet - erittain epamukavat pitkalle lennolle. Eika anna edes vesitilkkaa ilmaiseksi.. Qatar oli hyva kaikin puolin. VAROITUS; Ala kayta DOHAssa ilmaista WiFi yhteytta! Google pani 3 tiliani jaihin "Virusvaaran vuoksi!". Kai jotain sensuuria Arabeita kohtaan juutalaiselta Googlelta?
Varasin juuri meno-paluu lennot kahdelle hengelle Bangkokiin Turkkilaiselta hintaan 880€ sisltäen lisäkulut mm istuinpaikkamaksut.
Pelkän lennon hinta 396€ per matkustaja.
Finskillä hinta 672€ per matkustaja. Lisäkuluista en tiedä.
Qatarilla hinta 596 per matkustaja. Lisäkuluista en tiedä
Lentovertailu samoille päiville.- Anonyymi
Köyhän on viisainta vertailla hintoja.
- Anonyymi
Googlematkailu avartaa. Sann aina virtuaalimatkoilleni parhaatn hinnan Googlelta. Säästyneillä rahoillani ostan keppanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966