mun rakas poikaystäväni jätti.... tuli puhelu ja se sanoi pistetää poikki ja löi luurin korvaan.. tää tuli jo maanantaina mut vieläki itken tän takia... tän pojan kans mulla oli paras ja vakavin suhde ikinä, koska menetin tälle pojalle neitsyyden ja hänki menetti mulle poikuutensa ja me muutenki oltii sielunkumppaneita... hänen kanssaan oli ihanaa viettää aikaa, vaikka sitte katselen tv:tä, halaillen, tekemällä kielareita monta tuntia :) tai vaikka vaan kävellen ulkona ympäriinsä.... tän pojan kans ei ikinä ollu hiljaista... hän kertoi minulle moneti rakastavansa mua, ja nii rakastin mäki häntä.... tää maanantaine puhelu katkas kaiken meidän väliltä ja musta tuntuu et elämäni on menny pilalle... oon kyl jutellu pojan kaa sen jälkeen ja kysyin miks se jätti mut nii se sano vaa ei se tiiä.. kysyin että alkaisko se mun kaa uudellee, nii se sano että ei vaik se haluiski.... mikä sille oikei tuli??! se muute kerto et se oli seuraavana päivänä ku oli mut jättäny, nii pyytäny yhtä tyttöä yhteen, mut tyttö oli sanonu et oltaisko vaa kavereita....
rakas poikaystävä jätti :`(
8
972
Vastaukset
- Tintti
Voi sua raukkaa.. :( Mä tiedän että se on vaikeeta kun joku ihana ihminen jättää,juuri kun sitä vähiten kaipaat. Mä tiedän sen vaikka olenkin nuori. Jos sä haluat puhua lisää niin jätä sun osoite tänne niin mä lähetän sulle sitten jonkun näköisen sähköpostin, mut voimia sulle joka tapauksessa ja kaikkea hyvää eteenpäinkin.. :)
T:Tiina- minäkin olen tiina...
"Tintti" , ootko joku mun tuttu , ja vaan ottanut käyttöön mun lempinimen ja nimen?!
Mun oikee nimi on Tiina , ja lempinimi on Tintti.
Siis tää ei voi olla sattumaa! Vai voiko?!
- takkkutukka
aika kusipäisesti tehty että jättää ja sit heti menee iskee toista.
et sä tarvii sellasta.
usko mua,et näin on parempi!! - hunnybunny_91
otan osaa =( kaikki varmaan sanoo et mä tiiän tunteen, mut mä tiiän sen tunteen oikeest...pojat on aika outoi olentoja, mut silti me tytöt niitä rakastetaan...vaik en sua tunnekkaan ni voit aina puhuu mul, sillä oon aika hyvä "kuuntelija." mä itekin tarvisin jonkun kenelle puhuu, sillä mul on ollu viime aikoina tosi vaikeet...toivottavasti vastaat tähän. mut koita kestää =) t:sussi
- janika
itselläni kävi näin melkein kaksi viikkoa sitten.poikakaveri jätti jota oikeasti rakastin.se oli vakavin ja pisin suhde mitä meillä kummallaan oli ollu.hänen kanssaan pystyin vaan oleen vaikka hiljaa, jutella kaikesta ym.jos tuli riitaa pystyttiin sopimaan.monesti kerroin hänelle rakastavani ja hän sanoi myös rakastavansa.hän oli minulle syy jatkaa huomiseen.
sitten puhuttiin puhelimessa ja hän oli vaisu.kysyin mikä on ja hän sanoi että ei halua enää jatkaa.elämältäni meni pohja.menetin rakkaimman ihmisen.
sain tietää että hänellä on ehkä toinen.en ole pystynyt puhumaan tämän jälkeen kunnolla hänen kanssa.
olen yrittänyt olla ajattelematta häntä koska aina kun ajattelen niin se sattuu.olemme silti vielä kavereita.
tiedän suunnilleen miltä sinusta tuntuu.:( kukaan muu ei tiedän tarkalleen kuin sinä itse.
minua auttoi kaverit jatkamaan eteenpäin.sain heidän kanssaan juteltua ja he kuuntelivat ja lohduttivat.
nyt sanon sinulle että elämä jatkuu vaikka nyt ajattelet varmasti että ei jatku.niin minäkin ajattelin mutta edelleen olen hengissä.joka päivä on uus.
juttele ystäviesi kanssa.ja tosi paljon voimia sinulle!*hali* - hahaaLÖL
tappaa itsensä!
- Angel
Oletko vähän sairas?Ei sun kannata vaivautua ees tuollasta lukemaan...Mee vaa hullujen huoneelle..
- DaJessica
Mä ymmärrän sua. Aika ilkeetä sanoa "Mä jätän sut" ja sitten vain lyödä luuri kiinni. Ei edes nätimpää tapaa keksinyt.
Se siinä on, kun ei osata jättää enään.
Joko poika on vannonut kauan "Sä olet ihana, ja rakastan sua" ja sitten kun hän jättää niin "Voi vittu mikä huora olet. miten voin tykätä tollasesta" Aina yhtä vaikeaa. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1206214Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133626Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01810