ERÄNKÄVIJÄT

Anonyymi

Muuten oikein hyvä ohjelma mutta kalastetaan ja koukku irti ja kala takaisin. se minusta tuntuu hölmölle että miksi kiduttaa kalaa, vaan kalastaisi sen minkä syö. jospa kalastajalle laittaisi koukun suuhun ja sitä temmottaisiin urakalla, luulen että hymy hyytyy.

14

988

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idioottien harrastus, Linnanmäellä olisis magneetti kalastusta kermaperseille!

    • Anonyymi

      Joo itse olen areenasta katsonut sarjaa ja kelaan aina sen kalakolmikon touhut yli. En voi sietää sitä c&r kalastusta joka on silkkaa kidutusta.
      Lapinmies sentään ottaa edes jonkun kalan syödäkseen.
      Jos kala ei maistu pitää silloin harrastus vaihtaa. Kalat lienee ainoa eliö ryhmä mitä saa vielä rääkätä niin että siitä puhutaan kalakantojen hoitona.
      "Iso kala hyvä lisääntyjä. Pieni kala alamittainen." No mikä sitten kelpaa?
      Isot kalat ovat suuri ruotoisia ja helppoja syödä ja vaikka toisin väitetään eivät maistu puulle. En tosin puuta ole koskaan syönyt. Vaatii pidemmän kypsytys ajan mutta hyvää on. Nimimerkillä tässä syksyllä 7kg hauen söin ja oli hyvää.
      Opettelisivat kokkaamaan.

    • Anonyymi

      Katsoin eilen tuota ohjelmaa, jossa mies oleili Lapissa sen dementoituneen Äijä-koiransa kanssa. Ei ihme, että muija kyllästyi moiseen menoon ja muutti Kanadaan.

      • Anonyymi

        Minulla kanava vaihtuu sillä hetkellä kun se koiralle höpöttävä tolperi ilmestyy ruudulle. Mikä lie pehmentänyt pääkopan kun koiralle puhutaan kuin ihmiselle. Kallonkutistajalle olisi tarvis mennä.


    • Anonyymi

      Minkä laisille katsojille se ohjelma on tehty , tuommosella ohjelmalla vielä otetaan palkintoja tässä maassa , ja mikä älykääpiö porukka niitä palkitsee . itse katson Venäläisiä luonto ohjelmia netistä , siellä on tasokasta tekemistä .

    • Anonyymi

      Elovena tyttö, Suomineito Riikka teurasti juuri bambin ja iloitsi siitä.
      Sarjassa on houkuteltu eläimiä ruoalla ja sitten ammuttu talon ikkunoista.
      Maisemat kauniita, järvi Suomi ei näy lainkaan. Vesilahden rehevöitynyt järvi ei ole kauneinta Suomea.

      • Anonyymi

        Miksi kaunis nuori nainen ei saisi metsästää? Taidat olla sovinisti ja muutenkin ahdasmielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaunis nuori nainen ei saisi metsästää? Taidat olla sovinisti ja muutenkin ahdasmielinen.

        Ihminen on ihminen' ei sen väliä minkä näkönen tai ikänen on. Tää ei liity metsästykseen' mut olin ulkona satamassa ja paljon turisteja liikkeellä. Näin tuttuni ajavan sähköpyörätuolilla' joten jäin ns kytikselle että voin morjestaa. No 2 miestä ehti varmaan luulla että jahtaan heitä. Siltä se kieltämättä näytti mun omaan silmäänkin mut loppu hyvin' tapasin tämän ystäväni ja selvisi muillekin etten ollut metsästämässä...


    • Anonyymi

      Ei kala kidu. Siinä ei ole kudosta vaan kovaa kalvoa. Eihän tää muuten oiskaan näin' ymmärtäkää rakkaat ihmiset

      • Anonyymi

        Miksi kala, sitten pyristelee irti, jos koukku ei haittaa sitä?


      • Anonyymi

        Kalalla on kieli voi olla kielestä kiinni .


    • Anonyymi

      Kyllä haittaa kun se siiman päässä kiskoo ja tempoo , jos joku väittää toisin niin väärässä on .aikansa kiskoo ja tempoo ja kellahtaa kyljelleen kala on silloin täysin puhki ja hapoilla ,vieläkö sinä asioista tietämätön väität ettei haittaa .

      • Anonyymi

        No mitä tämä besserwisser itäsuomesta' parta väpättää puhuessaan... ja kaiken maailman vempaimet on käyty läpi... voi olla että koko eränkävijät on jo aikansa elänyt ohjelma... niin nähty jo, dejavu...


    • Anonyymi

      Kyllä se on mielestäni Katsojien aliarviointia kun tuollaista ohjelmaa tehdään , Koiralle höpöttää tuulta taivasta , ne Inarin järvellä kuvatut pätkät vielä menettelee .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe