Nyt meni hermot. En löydä uudesta töllöstä (grundig) av-kanavaa! Mä kuolen kun mun ikivanha Nintendo ei näy! Apua!
Töllön av-kanava hukassa
2
1683
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet yhtä hyvä lukemaan käyttöohjeita kuin palstojen nimiä, niin vaikea tapaus. :)
Siis neuvoisin nyt kuitenkin lukemaan ostamasi laitteen käyttöohjeet.
Olisivatpa kaikkien televisioiden kaukosäätimet yhtä hyvä kuin Panasonicilla!
Esim.
https://www.amazon.co.uk/Panasonic-Remote-Control-N2QAYB000328-Models-Black/dp/B007H6TE3O
Nimittäin on ihan suoraan omat napit AV ja TV. AV:lla saa kaikki HDMI- ym. portteihin kytketyt laitteet ja TV-napilla pääsee tv-puolelle. Ei tarvitse opetella valikkojen kiemuroita kuten pitää joillakin jopa paljon ostetuilla tv-merkeillä.- Anonyymi
Jossain tarvikesäätimessä saattaa toimia ellei omassa ole, valikosta varmaan toimii siinäkin. Merkkikohtaisiakin myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739