Onko henkilökohtainen avustaja paikalla? Voitko kertoa hyvät puolet? Onko niitä?

Anonyymi

Pitäisi tietää henk.koht. avustajan ammatin hyvät puolet? Huonot jo tiedän.

8

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jonkinlainen vapaus. Avustettava ei välttämättä kyttää koko aikaa niskan takana.

Avustettava menee joskus kuntoutukseen t. sairaalaan. Saat vapaata.

• Anonyymi

Saat olla avuksi, hyödyksi ja jos hyvä tuuri käy niin saat mukavan juttelukaverin, pääset ehkä mukaan tapahtumiin, harrastuksiin, kahville, tutustut uusiin ihmisiin ja mahdollistat avustettavallesi mielekkäämmän elämän...

• Anonyymi

Minulla on ollut vain yksi avustettava joka on ollut kiitollinen avustajan avusta ja paljon minä,minä,minä...

• Anonyymi

Niin mitkähän ne huonot puolet sitten ovat, kun ne jo tiedät?!

• Anonyymi

Tässä sulle niitä, et aamulla töihin mennessä ehdi riisua ulkovaatteita kun jo ensimmäinen työ odottaa sua, kahvi vesi purut millin tarkkuudella, jatkuvaa siivoamista,pyykinpesua,lakanan vaihtoa,kukkien siirttelyä paikasta toiseen,(sinun)arvostelua, et ehdi yhtään taukoja pitämään,jos tarviset vapaata juuri ensi tiistaina aamupäiväällä niin et sitä varmasti saa vaikka avustettava ei normaalistikaan aamuisin ketään töihin halua...

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että olet väärässä paikassa. Yleensä kun töihin menee ja palkkaa saa, pruukaa työt odottamaan - eihän työntekijää tarvita jos ei ole töitä. Harmi toki, jos on sellainen tunne että et saa vapaata silloin kuin haluat, siinä symppaan, mutta koko avustustoiminta ja lainsäädäntö sen suhteen lähtee siitä, että avuntarve on työn lähtökohta. Työtä on tarjolla silloin kun apua tarvitaan. Meillä päin ei avustustunteja myönnetä niin paljon, että olisi aikaa siirrellä kukkia paikasta toiseen, joten sulla on tainnut käydä tuuri.

On niitä hyviä puolia paljonkin, jos oma asenne on kohdallaan. Toki täytyy ymmärtää, ettei kenellekään huvin vuoksi apua myönnetä, kyllä avustaja on tärkeä osa avun saajan elämää ja heitteille voi joutua, jos avustaja lyhyellä varoajalla haluaa yks kaks vapaalle. Meillä on vapaat melko hyvin onnistuneet, kunhan hiukka jää järjestelyaikaa.

• minulla ollut 4 avustettavaa ja yksi niistä suht normaali tapaus

• Anonyymi

Hauskaa, että arvostat noita sun avustettavia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7442
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      44
      4789
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1850
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1317
    Aihe