Mä siis oon aina ihastunut vaan poikiin, mutta en pidä mitenkään mahdottomana ajatuksena ihastua tyttöön/seurustella tytön kanssa. Eli vaikka en ookkaan ihastunut ikinä tyttöön (ellei semmosta tositositosi lievää ihastumista lasketa, joka kesti iha vaa muutaman päivän) niin voinko silti luokitella itteni biseksuaaliksi? Vai miten tää menee :D
Olenko bi?
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että ei kannata murehtia luokitteluja lainkaan! Seksuaalisuus voi olla hyvin liukuva asia läpi elämän, ei ole tarvetta laittaa itseään mihinkään laatikkoon vaan tutustua kaikkiin ihmisiin avoimin mielin ja katsoa miten käy :)
Itse olen 29v nainen ja jos termistöjä pitäisi käyttää niin sanoisin olevani pan-seksuaali. Eli minulle on ihan sama onko toinen mies, nainen, tai puoliksi mies ja puoliksi nainen tai 1/3 yksisarvinen. Ulkonäkökään ei ole sellainen mikä herättää minussa kiinnostusta tai seksuaalisia haluja, vaan se on nimenomaan se ihminen itse, persoona, mieli ja sielu. Karisma, huumorintaju ja se miten muita kohtelee ja itsensä kantaa. Niistä viehätyn ja löydän partnerin sen perusteella!
Kaikki aikaisemmat suhteeni olleet naisten kanssa, nyt ensimmäistä kertaa löytyi rinnalle ihana mies. En tietysti tiedä mitä perinteinen heteronormatiivinen näkökulma on, mutta itsestä on jotenkin ihanaa että näkee ihmiset ihmisenä, eikä ulkoisilla ulokkeilla tai mitoilla ole mitään merkitystä.- Anonyymi
Okei, kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos! :)
Ei sinun tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin ihan hetero ollaksesi cool.
On naurettavaa pelleilyä hienostella noiden pan, bi tms.seksuaalisuuksien kanssa.
Jos tykkäät pojista olet voittaja, parasta olla hetero , se on ainoa normaali seksuaalisuus ja ainoa tyyli perustaa joskus oikea ydinperhe.
Ydinperhe on yhteiskunnan tukipilari ja suurimmalle osalle unelmien täyttymys (vaikkeivät kaikki myönnäkään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013731
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482661- 1142499
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301767Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221551- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701275Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271