Mä siis oon aina ihastunut vaan poikiin, mutta en pidä mitenkään mahdottomana ajatuksena ihastua tyttöön/seurustella tytön kanssa. Eli vaikka en ookkaan ihastunut ikinä tyttöön (ellei semmosta tositositosi lievää ihastumista lasketa, joka kesti iha vaa muutaman päivän) niin voinko silti luokitella itteni biseksuaaliksi? Vai miten tää menee :D
Olenko bi?
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että ei kannata murehtia luokitteluja lainkaan! Seksuaalisuus voi olla hyvin liukuva asia läpi elämän, ei ole tarvetta laittaa itseään mihinkään laatikkoon vaan tutustua kaikkiin ihmisiin avoimin mielin ja katsoa miten käy :)
Itse olen 29v nainen ja jos termistöjä pitäisi käyttää niin sanoisin olevani pan-seksuaali. Eli minulle on ihan sama onko toinen mies, nainen, tai puoliksi mies ja puoliksi nainen tai 1/3 yksisarvinen. Ulkonäkökään ei ole sellainen mikä herättää minussa kiinnostusta tai seksuaalisia haluja, vaan se on nimenomaan se ihminen itse, persoona, mieli ja sielu. Karisma, huumorintaju ja se miten muita kohtelee ja itsensä kantaa. Niistä viehätyn ja löydän partnerin sen perusteella!
Kaikki aikaisemmat suhteeni olleet naisten kanssa, nyt ensimmäistä kertaa löytyi rinnalle ihana mies. En tietysti tiedä mitä perinteinen heteronormatiivinen näkökulma on, mutta itsestä on jotenkin ihanaa että näkee ihmiset ihmisenä, eikä ulkoisilla ulokkeilla tai mitoilla ole mitään merkitystä.- Anonyymi
Okei, kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos! :)
Ei sinun tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin ihan hetero ollaksesi cool.
On naurettavaa pelleilyä hienostella noiden pan, bi tms.seksuaalisuuksien kanssa.
Jos tykkäät pojista olet voittaja, parasta olla hetero , se on ainoa normaali seksuaalisuus ja ainoa tyyli perustaa joskus oikea ydinperhe.
Ydinperhe on yhteiskunnan tukipilari ja suurimmalle osalle unelmien täyttymys (vaikkeivät kaikki myönnäkään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708