Mä siis oon aina ihastunut vaan poikiin, mutta en pidä mitenkään mahdottomana ajatuksena ihastua tyttöön/seurustella tytön kanssa. Eli vaikka en ookkaan ihastunut ikinä tyttöön (ellei semmosta tositositosi lievää ihastumista lasketa, joka kesti iha vaa muutaman päivän) niin voinko silti luokitella itteni biseksuaaliksi? Vai miten tää menee :D
Olenko bi?
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että ei kannata murehtia luokitteluja lainkaan! Seksuaalisuus voi olla hyvin liukuva asia läpi elämän, ei ole tarvetta laittaa itseään mihinkään laatikkoon vaan tutustua kaikkiin ihmisiin avoimin mielin ja katsoa miten käy :)
Itse olen 29v nainen ja jos termistöjä pitäisi käyttää niin sanoisin olevani pan-seksuaali. Eli minulle on ihan sama onko toinen mies, nainen, tai puoliksi mies ja puoliksi nainen tai 1/3 yksisarvinen. Ulkonäkökään ei ole sellainen mikä herättää minussa kiinnostusta tai seksuaalisia haluja, vaan se on nimenomaan se ihminen itse, persoona, mieli ja sielu. Karisma, huumorintaju ja se miten muita kohtelee ja itsensä kantaa. Niistä viehätyn ja löydän partnerin sen perusteella!
Kaikki aikaisemmat suhteeni olleet naisten kanssa, nyt ensimmäistä kertaa löytyi rinnalle ihana mies. En tietysti tiedä mitä perinteinen heteronormatiivinen näkökulma on, mutta itsestä on jotenkin ihanaa että näkee ihmiset ihmisenä, eikä ulkoisilla ulokkeilla tai mitoilla ole mitään merkitystä.- Anonyymi
Okei, kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos! :)
Ei sinun tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin ihan hetero ollaksesi cool.
On naurettavaa pelleilyä hienostella noiden pan, bi tms.seksuaalisuuksien kanssa.
Jos tykkäät pojista olet voittaja, parasta olla hetero , se on ainoa normaali seksuaalisuus ja ainoa tyyli perustaa joskus oikea ydinperhe.
Ydinperhe on yhteiskunnan tukipilari ja suurimmalle osalle unelmien täyttymys (vaikkeivät kaikki myönnäkään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632